REAL-TIME MARKETING & NEWSJACKING. Jak stworzyć strategię komunikacji marki w czasie rzeczywistym

Data rozpoczęcia:
10.06.2015
Data zakończenia:
10.06.2015

Opis

 

Według raportu Sotrendera*, tweet real time-marketingowy może wywołać o ponad 1100% więcej interakcji niż zwykły tweet!

Szybko, kreatywnie, na bieżąco i angażująco – to cechy dobrego real-time marketingu. Współczesna komunikacja, w której informacje pojawiają się szybko, a ich żywot, zwłaszcza w Internecie, jest krótki, wymaga od marek aby wciąż trzymały rękę na pulsie.

Real-time marketing to sposób na przedarcie się z komunikatem reklamowym przez setki innych standarowych reklam. Dowiedz się, jak zwrócić uwagę odbiorcy i skłonić go, do rozprzestrzenienia Twojego komunikatu!

Sukces marketingu w czasie rzeczywistym nie może być kwestią przypadku. Uczestnicząc w naszych warsztatach nauczysz się stosować go świadomie i efektywnie!

Dowiesz się jak zaplanować "spontaniczne" akcje, jak je wpleść do kalendarza i jak reagować na nagłe zdarzenia w Twoich kanałach w mediach społecznościowych i “breaking news” ze świata.

Tylko na naszych warsztatach będziesz mieć szansę poznania NA ŻYWO najlepszych sposobów budowania komunikatu RTM, jego planowania i wdrożenia.

To Ty wraz z innymi uczestnikami go stworzysz!

 

PORANNY BRIEFIENG– jak efektywnie generować buzz na temat brandu

 

DWA ANGAŻUJĄCE WARSZTATY W GRUPACH

  • stwórz efektywną strategię i skuteczną kampanię komunikacyjną opartą na real-time marketingu
  • naucz się jak spontanicznie i kreatywnie reagować na “breaking news” istotne dla Twojego odbiorcy

 

CASE STUDIES– najlepsze akcje real-time marketingowe z Polski i ze świata, “gaszenie pożarów” w social media

 

TOOLBOX– poznaj najlepsze narzędzia do prowadzenia planowania, przeprowadzenia i podsumowania działań real-time marketingowych

 

 

#social_media #memejacking #real-time_marketing #promocja_marki #viral_marekting #ROI #strategia #newsjacking #breaking_news

 

Wspólnie z prowadzącymi warsztaty i prelegentami zapraszam do udziału w wydarzeniu.

Łukasz Suchenek, Project Manager, Rzeczpospolita

 

* Źródło: http://blog.sotrender.com