Według raportu Sotrendera*, tweet real time-marketingowy może wywołać o ponad 1100% więcej interakcji niż zwykły tweet!
Szybko, kreatywnie, na bieżąco i angażująco – to cechy dobrego real-time marketingu. Współczesna komunikacja, w której informacje pojawiają się szybko, a ich żywot, zwłaszcza w Internecie, jest krótki, wymaga od marek aby wciąż trzymały rękę na pulsie.
Real-time marketing to sposób na przedarcie się z komunikatem reklamowym przez setki innych standarowych reklam. Dowiedz się, jak zwrócić uwagę odbiorcy i skłonić go, do rozprzestrzenienia Twojego komunikatu!
Sukces marketingu w czasie rzeczywistym nie może być kwestią przypadku. Uczestnicząc w naszych warsztatach nauczysz się stosować go świadomie i efektywnie!
Dowiesz się jak zaplanować "spontaniczne" akcje, jak je wpleść do kalendarza i jak reagować na nagłe zdarzenia w Twoich kanałach w mediach społecznościowych i “breaking news” ze świata.
Tylko na naszych warsztatach będziesz mieć szansę poznania NA ŻYWO najlepszych sposobów budowania komunikatu RTM, jego planowania i wdrożenia.
To Ty wraz z innymi uczestnikami go stworzysz!
PORANNY BRIEFIENG– jak efektywnie generować buzz na temat brandu
DWA ANGAŻUJĄCE WARSZTATY W GRUPACH
CASE STUDIES– najlepsze akcje real-time marketingowe z Polski i ze świata, “gaszenie pożarów” w social media
TOOLBOX– poznaj najlepsze narzędzia do prowadzenia planowania, przeprowadzenia i podsumowania działań real-time marketingowych
#social_media #memejacking #real-time_marketing #promocja_marki #viral_marekting #ROI #strategia #newsjacking #breaking_news
Wspólnie z prowadzącymi warsztaty i prelegentami zapraszam do udziału w wydarzeniu.
Łukasz Suchenek, Project Manager, Rzeczpospolita