II FORUM CUSTOMER EXPERIENCE DESIGN 2015. Integracja wielokanałowych doświadczeń - projektowanie, zarządzanie, analiza

Data rozpoczęcia:
23.09.2015
Data zakończenia:
24.09.2015

Opis

 

 

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam do udziału w II edycji Forum Customer Experience Design. Ubiegłoroczne doświadczenia oraz wnikliwa analiza potrzeb szkoleniowych zaowocowały stworzeniem programu, który jest unikalny w skali rynku, a przekazywana wiedza jest znacznie bardziej zaawansowana. Ideą tegorocznego Forum Customer Experience Design jest przekazanie Państwu praktycznej wiedzy o konkretnych narzędziach i rozwiązaniach, które pozwolą w pełni zarządzać doświadczeniami Waszych klientów. W programie nie zabraknie zarówno gości zagranicznych jak i doświadczonych praktyków z Polski, a możliwość samodzielnego wyboru prelekcji ułatwi Państwu poznanie interesujących Was aspektów Customer Experience.
 

 

  •  Najważniejsze spotkanie w kalendarzu polskich praktyków CX! – dołącz do tego grona, wymieniaj doświadczenia, nawiązuj nowe kontakty!
  •  Najbardziej zaawansowana wiedza – innowacje i praktyki, których nie masz szansy poznać na innych wydarzeniach!
  • 10 równoległych bloków tematycznych! 3 stoliki eksperckie! Specjalna sesja networkingowa
  • 3 Gości Specjalnych - spójrz na zagraniczne praktyki i zainspiruj się doświadczeniami kluczowych graczy na rynkach europejskich

 

 

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z programem i do udziału w II edycji Forum Customer Experience Design
Tomasz Jakubiak
Project Manager
 

 

 

 PARTNERZY 

 

Oracle jest dostawcą kompleksowych rozwiązań informatycznych dla dowolnego rodzaju przedsiębiorstw i organizacji. Od ponad 30 lat Korporacja Oracle cieszy się pozycją lidera w dziedzinie oprogramowania do zarządzania informacją, obsługuje na świecie ponad 400 tys. Klientów.
 

Everbe wspiera organizacje w zwiększaniu efektywności biznesowej  przez tworzenie proklienckiej kultury oraz wdrażanie Customer & Employee Experience Management. Badamy, monitorujemy i projektujemy doświadczenia klientów tworząc wysokie standardy produktów, usług i obsługi klienta, tworzymy unikalne strategie, uczymy oraz wspieramy organizacje w całym procesie implementacji zarządzania doświadczeniami klientów.

 

UPC Polska jest liderem innowacyjnych usług cyfrowych: telewizji, szerokopasmowego internetu i telefonii, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i - za pośrednictwem UPC Biznes - klientów biznesowych. Główna siedziba UPC Polska mieści się w Warszawie, a nasze centrum obsługi klienta zlokalizowane jest w Katowicach. UPC Polska łączy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału. Strategia rozwoju naszej firmy opiera się na stałym wzbogacaniu oferty, inwestycjach w innowacje oraz unowocześnianiu infrastruktury, dzięki czemu pozostajemy liderem w zakresie wdrażania rozwiązań wyznaczających rynkowe trendy.