Po raz pierwszy na polskim rynku, praktyczne warsztaty poświęcone tematyce brand journalism, łączące formułę wykładów i ćwiczeń, pod okiem doświadczonych praktyków i dziennikarzy!
W programie m. in.
- Twoja marka + techniki dziennikarskie – jak stworzyć i wdrożyć unikalną strategię brand publishingu?
- Brand Journalism Toolbox – które narzędzia i techniki powinieneś wykorzystać, aby uzyskać najlepsze rezultaty w komunikacji?
- Jak mierzyć i analizować efekty inwestycji w brand journalism?
3 praktyczne sesje warsztatowe:
Zajmujesz się komunikacją, PR lub marketingiem i coraz częściej zdajesz sobie sprawę, że po drugiej stronie Twojego przekazu „coś” dynamicznie zmienia się… Czy dotrzymujesz kroku tym zmianom?
Wiesz, że Twoja firma jest wydawcą treści i że można ten fakt przekuć na ogromne korzyści wizerunkowe… Ale czy wiesz jak zrobili to inni i jak czerpać od nich inspiracje?
Śledzisz najnowsze trendy w PR i marketingu a brand experience (nie)brzmi obco… Jednak jak wszystko złożyć w skuteczną strategię, która sprawi, że Twojej marka nienachalnie zagości w umyśle i sercu klienta?
Kluczem do sukcesu w brand publishingu jest połączenie i wykorzystanie 3 kluczowych obszarów:
Technik dziennikarskich
Brand experience
Narzędzi PR
Dajemy Ci unikalną szansę udziału w warsztatach, w ramach których, pod okiem doświadczonych dziennikarzy i ekspertów poznasz wszystkie tajniki brand journalism. Dowiesz się m. in.
Wspólnie z prelegentami zapraszam do udziału w warsztatach – z uwagi na praktyczny charakter spotkania, liczba miejsc jest ograniczona!
Justyna Piechocka,
Dyrektor ds. Projektów
Dziennik Rzeczpospolita