BRAND JOURNALISM. Nowa generacja PR i komunikacji marki

Data rozpoczęcia:
10.09.2015
Data zakończenia:
11.09.2015

Opis

 

Po raz pierwszy na polskim rynku, praktyczne warsztaty poświęcone tematyce brand journalism, łączące formułę wykładów i ćwiczeń, pod okiem doświadczonych praktyków i dziennikarzy!

 

W programie m. in.
- Twoja marka + techniki dziennikarskie – jak stworzyć i wdrożyć unikalną strategię brand publishingu?
- Brand Journalism Toolbox – które narzędzia i techniki powinieneś wykorzystać, aby uzyskać najlepsze rezultaty w komunikacji?
- Jak mierzyć i analizować efekty inwestycji w brand journalism?

 

3 praktyczne sesje warsztatowe:

  • Narzędzia i techniki dziennikarskie w brand publishingu
  • Social media journalism
  • Manager PR jako brand experience designer

 

 

Zajmujesz się komunikacją, PR lub marketingiem i coraz częściej zdajesz sobie sprawę, że po drugiej stronie Twojego przekazu „coś” dynamicznie zmienia się… Czy dotrzymujesz kroku tym zmianom?

 

Wiesz, że Twoja firma jest wydawcą treści i że można ten fakt przekuć na ogromne korzyści wizerunkowe… Ale czy wiesz jak zrobili to inni i jak czerpać od nich inspiracje?

 

Śledzisz najnowsze trendy w PR i marketingu a brand experience (nie)brzmi obco… Jednak jak wszystko złożyć w skuteczną strategię, która sprawi, że Twojej marka nienachalnie zagości w umyśle i sercu klienta?

 

Kluczem do sukcesu w brand publishingu jest połączenie i wykorzystanie 3 kluczowych obszarów:
Technik dziennikarskich
Brand experience
Narzędzi PR

 

Dajemy Ci unikalną szansę udziału w warsztatach, w ramach których, pod okiem doświadczonych dziennikarzy i ekspertów poznasz wszystkie tajniki brand journalism. Dowiesz się m. in.

  • Co i jak musisz zmienić w dotychczasowej strategii i narzędziach komunikacyjnych
  • Na jakie błędy i pułapki musisz uważać
  • Jaki jest potencjał poszczególnych kanałów i technik wykorzystywanych w brand publishingu
  • Jak stworzyć „strukturę wydawniczą” w Twojej firmie i jak być źródłem wartościowego kontentu
  • Jak wykorzystać techniki dziennikarskie i social media journalism, aby tworzyć tylko pozytywne emocje odbiorców

 

Wspólnie z prelegentami zapraszam do udziału w warsztatach – z uwagi na praktyczny charakter spotkania, liczba miejsc jest ograniczona!

 

Justyna Piechocka,
Dyrektor ds. Projektów
Dziennik Rzeczpospolita