mCOMMERCE. Jak włączyć kanał mobile do strategii on- i off-line

Data rozpoczęcia:
15.10.2015
Data zakończenia:
16.10.2015

Opis

 

Popularność urządzeń mobilnych w Polsce ciągle rośnie - statystyczny Polak korzysta z nich średnio przez 3,3h dziennie* i jego oczekiwania w zakresie budowania relacji z markami ciągle rosną. Zapewne dlatego coraz więcej firm rozważa rozwinięcie lub włączenie do swojej strategii kanału mobile. Z drugiej jednak strony wydaje się, że firmy wciąż nie wykorzystują pełni potencjału tego kanału - na 2937 badanychstron internetowych jedynie 207dostosowanych jest do wyświetlania na urządzeniach mobilnych**, a 54% osób uważa, że mobilne wersje stron działają jedynie w ograniczonym zakresie*.

 

  • Zastanawiasz się czy jesteś odpowiednio przygotowany na przyjęcie mobilnego Klienta?
  • Chcesz uniknąć błędów przy planowaniu strategii mCommerce i odpowiednim umiejscowieniu kanału mobile w eCommerce?
  • Wahasz się, które rozwiązanie – aplikacja mobilna czy RWD – będzie skuteczniejsze w osiągnięciu Twoich celów?
  • Nie jesteś pewien, jak analizować mobilne dane, aby wyciągnąć wnioski na temat doświadczeń Twoich Klientów?
  • Chcesz wiedzieć, w jaki sposób promować działania mobilne, aby zwiększyć zainteresowanie nimi?

 

Dołącz do grona uczestników warsztatów i dowiedz się, jak wiele Twoja firma może zyskać właściwie zarządzając kanałem mobile.

 

Wspólnie z prelegentami zapraszam do udziału w warsztatach.

Do zobaczenia w dniach 15-16 października 2015 w Warszawie!

 

Anna Liszewska

Project Manager

 

 

*) za: 2014 Mobile Behavior Report
**) za: raport ActiveMobi