COACHING I MOTYWACJA DZIAŁU SPRZEDAŻY W PRAKTYCE. Jak budować i utrzymać długotrwałe zaangażowanie pracowników?

Data rozpoczęcia:
16.11.2015
Data zakończenia:
17.11.2015

Opis

 

Czy wiesz, że sprzedawca, który otrzymuje co najmniej trzy godziny coachingu miesięcznie podnosi swoje osiągnięcia o 107%? *

 

Zwiększenie wydajności Twojego zespołu sprzedaży wymaga zatem regularnych treningów! Czy wiesz czego i jak uczyć – jak wybrać odpowiednie narzędzia, jak wdrożyć je w praktyce i jak mierzyć ich efekty?

 

Biorąc udział w warsztatach nie tylko wzbogacisz swoją wiedzę z zakresu technik motywowania, ale też rozwiniesz kompetencje trenerskie.

 

Dołącz do grona uczestników i poznaj metody pracy doświadczonych managerów sprzedaży z Banku BPH, Orange, Rovese, Provident, Curver, Vileda, Diageo.

 

Jeżeli zarządzasz działem sprzedaży, jesteś liderem zespołu handlowców call center lub szefem regionu odpowiadającym za przedstawicieli handlowych – już dziś wpisz datę warsztatów do swojego kalendarza.
Z uwagi na praktyczny charakter spotkania, liczba miejsc jest ograniczona, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Wspólnie z prelegentami zapraszam do udziału w warsztatach. Do zobaczenia w dniach 16-17 listopada 2015 w Warszawie!

 

Paulina Mocka
Project Manager

 

* źródło: raport CallidusCloud 5 Steps To Better Sales Performance Management