W 2014 roku 63% marketerów deklarowało wzrost wydatków na data-driven marketing. W tym roku przesunięcie budżetów na ten cel deklarowało już niemal 74% z nich.
Koncentrację na precyzyjnym targetowaniu oferty i komunikatów oraz strategii opartej na data-driven marketingu deklaruje ponad 50% ankietowanych.*
Dane te pokazują, że rola analityki i danych w marketingu nieustannie rośnie. Uczestnicząc w Forum dowiesz się jak znaleźć się w gronie tych, którzy z sukcesami wykorzystują analitykę w marketingu i stać się konkurencyjnym na wymagającym rynku.
W odpowiedzi na zmieniające się wymagania rynku zapraszamy na pierwsze w Polsce Forum dla marketerów-praktyków - przyjdź i przekonaj się, w jaki sposób eksperci wykorzystują zaawansowane narzędzia analityczne w codziennej pracy.
Chcesz się dowiedzieć, jak efektywnie włączyć analitykę do strategicznego planowania działań marketingowych?
Zastanawiasz się, kiedy i jak wykorzystać w pełni potencjał danych pozyskiwanych z social media, analizy ruchu na stronach www i w aplikacjach mobilnych?
Real-time marketing to dla Ciebie wciąż nieodkryte narzędzie promocji marki?
Chcesz dowiedzieć się, jakich narzędzi i metodologii analizy danych używają przedstawiciele konkurencji i innych branż?
Dołącz do grona uczestników Forum i dowiedz się, jak wykorzystanie data-driven marketingu może podnieść pozycję Twojej firmy na rynku i wpłynąć na wzrost jej dochodów.
Do zobaczenia w dniach 23-24 listopada w Warszawie
Łukasz Suchenek
ŹRÓDŁO: GlobalDMA/Winterberry Group, Global Review of Data-Driven Marketing and Advertising
EDC Expert in Direct Communication
Jesteśmy niezależnym lettershopem specjalizującym się w kreowaniu i realizowaniu kampanii omni channel. Tworzymy kreatywne strategie marketingowe wykorzystując 5 kanałów marketingu bezpośredniego: sms, emial, directmail, pURL, video. Zapewniamy kompleksową obsługę obejmującą: mailingi transakcyjne, mailingi promocyjne, komunikację multikanałową, fulfillment oraz logistykę.