FORUM DATA-DRIVEN MARKETING 2016. Nowa era w planowaniu strategii marketingowych. Narzędzia * Metodologia * Praktyka

Data rozpoczęcia:
23.11.2015
Data zakończenia:
24.11.2015

Opis

 

 

  • Poznaj najlepsze przykłady wykorzystania analityki do planowania strategii marketingowej
  • 12 case studies - 12 inspiracji wprost z codziennej praktyki szefów marketingu kluczowych firm
  • Profilowanie kampanii, podgrzewanie relacji z klientami, pozyskiwanie i porządkowanie danych on i offline - zdobądź niezbędną wiedzę, która usprawni Twoją codzienną pracę
  • Dowiedz się, jakie są najbardziej efektywne narzędzia analityczne, ich możliwości i korzyści z wdrożenia
     

 

 

W 2014 roku 63% marketerów deklarowało wzrost wydatków na data-driven marketing. W tym roku przesunięcie budżetów na ten cel deklarowało już niemal 74% z nich.

 

Koncentrację na precyzyjnym targetowaniu oferty i komunikatów oraz strategii opartej na data-driven marketingu deklaruje ponad 50% ankietowanych.*

 

Dane te pokazują, że rola analityki i danych w marketingu nieustannie rośnie. Uczestnicząc w Forum dowiesz się jak znaleźć się w gronie tych, którzy z sukcesami wykorzystują analitykę w marketingu i stać się konkurencyjnym na wymagającym rynku.

 

W odpowiedzi na zmieniające się wymagania rynku zapraszamy na pierwsze w Polsce Forum dla marketerów-praktyków - przyjdź i przekonaj się, w jaki sposób eksperci wykorzystują zaawansowane narzędzia analityczne w codziennej pracy.

 

Chcesz się dowiedzieć, jak efektywnie włączyć analitykę do strategicznego planowania działań marketingowych?
Zastanawiasz się, kiedy i jak wykorzystać w pełni potencjał danych pozyskiwanych z social media, analizy ruchu na stronach www i w aplikacjach mobilnych?
Real-time marketing to dla Ciebie wciąż nieodkryte narzędzie promocji marki?
Chcesz dowiedzieć się, jakich narzędzi i metodologii analizy danych używają przedstawiciele konkurencji i innych branż?

 

Dołącz do grona uczestników Forum i dowiedz się, jak wykorzystanie data-driven marketingu może podnieść pozycję Twojej firmy na rynku i wpłynąć na wzrost jej dochodów.

 

Do zobaczenia w dniach 23-24 listopada w Warszawie

 

Łukasz Suchenek

 

ŹRÓDŁO: GlobalDMA/Winterberry Group, Global Review of Data-Driven Marketing and Advertising

 

 

 

EDC Expert in Direct Communication
Jesteśmy niezależnym lettershopem specjalizującym się w kreowaniu i realizowaniu kampanii omni channel. Tworzymy kreatywne strategie marketingowe wykorzystując 5 kanałów marketingu bezpośredniego: sms, emial, directmail, pURL, video. Zapewniamy kompleksową obsługę obejmującą: mailingi transakcyjne, mailingi promocyjne, komunikację multikanałową, fulfillment oraz logistykę.