ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W MARKETINGU. Strategia, Planowanie, Wdrożenie

Data rozpoczęcia:
19.10.2015
Data zakończenia:
20.10.2015

Opis

 

Jeśli jesteś Marketing Managerem, który odpowiada za realizację projektu marketingowego i:

  • zastanawiasz się, jak właściwie przełożyć strategię marketingową na KPI projektu
  • chciałbyś efektywniej ustalać i egzekwować ścieżki komunikacji z innymi działami i podwykonawcami
  • interesuje Cię, jak szacować poziom osiągnięcia celu, który nie jest sprzedażowy
  • chcesz się dowiedzieć, jak w oparciu o uniwersalne standardy zarządzania zbudować metodologię dedykowaną specyfice Twojego projektu
  • szukasz sprawdzonych narzędzi, które wesprą Cię w codziennej pracy

to warsztaty „Zarządzanie projektami w marketingu” są właśnie dla Ciebie!

 

A może Twoja firma dopiero rozważa wprowadzenie podejścia projektowego w działaniach marketingowych? Dzięki wyjątkowej formule uzupełnienia prelekcji praktycznymi sesjami ćwiczeniowymi przeprowadzimy Cię przez realizację projektu marketingowego od A do Z bez nudnej teorii.

 

Już dziś zgłoś swoje uczestnictwo w jedynym na polskim rynku spotkaniu w całości skoncentrowanym na tematyce marketing project management i zarządzaj swoim projektem korzystając z doświadczenia takich firm, jak Aviva, Hotele Korona, Agencja Plej, Unilever, LuxMed, Philips.

 

Wspólnie z prelegentami zapraszam do udziału w warsztatach.
Do zobaczenia w dniach 19-20 października 2015 w Warszawie!

 

Anna Liszewska
Project Manager