CENTRA USŁUG WSPÓLNYCH 2016. Strategie zarządzania * Optymalizacja kosztowa * Doskonalenie procesów * Pomiar efektywności

Data rozpoczęcia:
06.04.2016
Data zakończenia:
07.04.2016

Opis

 

 

Przedłużająca się deflacja i rosnąca konkurencja sprawiają, że zwiększanie przychodów firm jest coraz trudniejsze. Szansą na poprawę wyników jest wzrost efektywności biznesu i redukcja kosztów. Jednym ze sposobów na to jest tworzenie Centrów Usług Wspólnych, których wdrożenie przynosi realne korzyści, zarówno dla dużych rozproszonych przedsiębiorstw, jak i mniejszych firm.

 

Doświadczeni managerowie, odpowiedzialni za krajowe i międzynarodowe Centra, odpowiedzą m.in. na pytania:

 

  • Jak przeprowadzić analizę potrzeb biznesu pod kątem budowy CUW
  • Jak sprawnie wydzielać procesy biznesowe do CUW nie zakłócając ich przebiegu
  • Jak w oparciu o przyjęte KPI podnosić wydajność CUW
  • Jakie są i jak ograniczać ryzyka związane z wydzielaniem obsługi procesów do osobnej jednostki
  • Jak optymalizować koszty CUW utrzymując wysoką jakość obsługi klienta wewnętrznego
  • Jakie są najlepsze strategie budowania kultury organizacji CUW i zarządzania zespołami

 

 

Do zobaczenia na warsztatach!

 

Łukasz Suchenek
Project Manager
Rzeczpospolita