RELACJE Z MEDIAMI. Praktyczny przewodnik dla PRowca przygotowany przez dziennikarzy - BRAK WOLNYCH MIEJSC

Data rozpoczęcia:
15.03.2016
Data zakończenia:
16.03.2016

Opis

 

 

BRAK WOLNYCH MIEJSC

 

Jeżeli...
 

  • wizerunek Twojej firmy, kreowany przez media, nie zawsze jest zgodny z pożądanym przez Ciebie obrazem
  • Twoje treści i komunikaty nie zawsze spotykają się z zainteresowaniem mediów
  • szukasz efektywnych forma dotarcia i utrzymania długotrwałych relacji z dziennikarzami
  • chcesz, aby Twoja firma stała się wydawcą atrakcyjnych dla mediów treści
  • w chwili kryzysu medialnego chcesz mieć dziennikarzy po swojej stronie

 

To...

wykorzystaj niepowtarzalną okazję, aby swój warsztat PRowca szlifować pod okiem tych, do których chcesz dotrzeć!

Przyjmij zaproszenie dziennikarzy do wspólnej dyskusji, poznaj ich punkt widzenia i nigdy więcej nie popełniaj błędów w relacjach z mediami!

 

 

W jednym miejscu i w jednym czasie zgromadzimy grono znanych i cenionych dziennikarzy – przedstawicieli prasy, radia i telewizji.

 

W programie m.in.

  • strategie nawiązywania kontaktów z dziennikarzami
  • content PR Toolbox
  • newsroom w firmie
  • sztuka budowania nieformalnych relacji
  • ciężkie grzechy PRowca
  • Digital Media Relations
  • kreowanie ekspertów w firmie
  • kryzys w mediach

 


Zapraszam do udziału!

 

Justyna Piechocka
Dyrektor ds. projektów