DIGITAL CUSTOMER CARE. Integracja, narzędzia, mierniki

Data rozpoczęcia:
01.12.2015
Data zakończenia:
02.12.2015

Opis

 

73% badanych konsumentów wskazuje, że połączenie cyfrowej i tradycyjnej obsługi klienta przynosi najlepsze rozwiązania.

 

Klienci nie są przywiązani do konkretnego kanału obsługi klienta, 47% badanych osób używa kombinacji tradycyjnych i cyfrowych kanałów.

 

67% respondentów uważa, że konkretne zagadnienia można rozwiązać za pomocą obu kanałów.*

 

Na już! Konsumenci chcą, by ich problem został rozwiązany nie tylko skutecznie, ale przede wszystkim w jak najszybszym czasie. Wykorzystanie kanałów cyfrowych w obsłudze klienta staje się integralną częścią sukcesu każdej firmy.

 

Ty też zastanawiasz się jak zintegrować digital, by dotrzeć do klientów za pośrednictwem wszystkich kanałów? Chciałbyś poznać najskuteczniejsze narzędzia obsługi klienta w kanałach cyfrowych? Przyjdź na warsztaty „Digital Customer Care” i zainspiruj się doświadczeniami przedstawicieli takich firm jak m.in. Orange, Nestle Waters Direct, Axa, Net Credit, Barry Callebaut, Bank Zachodni WBK.

 

Jeśli jesteś odpowiedzialny za obsługę klienta nie może zabraknąć Cię na tym wydarzeniu!

 

Serdecznie zapraszam
Paulina Mocka

 

 

*raport PwC, Consumer Intelligence Series – Customer care evolution: Digital leads the way