ZARZĄDZANIE WYDAJNOŚCIĄ W CONTACT CENTER. Efektywność operacyjna – Workforce planning – Wskaźniki i mierniki

Data rozpoczęcia:
07.03.2016
Data zakończenia:
08.03.2016

Opis

 

 

 

W gąszczu różnych rozwiązań zwiększających motywację, skuteczną rekrutację, zapobieganie retencji pracowników w branży call center, nie można zapominać o tym, że na końcu tych wszyskich procesów najważniejsza jest wydajność. Dlatego też zapraszamy do udziału w warsztatach, na których zaproszeni eksperci podzielą się swoją wiedzą odnośnie zwiększania efektywności pracy komórki contact center – zarówno pod kątem raportowania i technologii, jak również w obszarze zarządzania zespołem. Jeśli:

 

  • chciałbyś poznać najlepsze praktyki związane z prognozowaniem zatrudnienia w contact center
  • chcesz dowiedzieć się jak efektywnie połączyć ze sobą tradycyjne i nowoczesne kanały obsługi klienta
  • poszukujesz inspiracji do skutecznego zarządzania talentami talentami w swoim dziale CC
  • zastanawiasz się jak optymalizować wydatki na technologie i systemy obsługi klienta

 

 

A poza tym jesteś otwarty na wymianę doświadczeń i nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, nie może Cię zabraknąć na naszych warsztatach!

 

 

 

Zapraszam do udziału!

Tomasz Jakubiak
Project Manager