2. EDYCJA SALES&OPERATIONS PLANNING. Zarządzanie i integracja procesów planowania w łańcuchu dostaw

Data rozpoczęcia:
21.04.2016
Data zakończenia:
22.04.2016

Opis

 

 

 

Obecne potrzeby rynku oraz wzrastające oczekiwania klientów wymagają stałej poprawy efektywności procesów wewnętrznych w przedsiębiorstwach. Jednym ze sposobów określenia optymalnego poziomu produkcji jest przekształcenie planowania sprzedaży, produkcji i zapasów w proces zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem jakim jest S&OP. Stworzyliśmy jedyne na polskim rynku warsztaty w całości poświęcone Planowaniu Sprzedaży i Operacji. Interaktywna formuła spotkania i ograniczona liczba uczestników są gwarancją zdobycia wiedzy opartej na doświadczeniach kluczowych firm na polskim rynku.

 

 

Jeśli odpowiadasz za S&OP, Demand Planning lub jesteś managerem działu logistyki czy łańcucha dostaw nie może zabraknąć Cię na tych warsztatach!

 

 

W programie m. in.

  • Efektywne planowanie popytu – perspektywa Jacobs Douwe Egberts
  • Jak zarządza zmianą w procesach S&OP Japan Tobacco International
  • Komunikacja w procesach S&OP w praktyce PepsiCo
  • Mechanizmy planowania krótko- i długoterminowego, które stosuje Nivea Polska
  • Efektywność procesów S&OP – jak mierzy je Nestle Waters Polska
  • Planowanie akcji promocyjnych w ramach S&OP

 

 

Serdecznie zapraszam do udziału!

 

 

Paulina Mocka
Project Manager