REKLAMACJE W E-COMMERCE. Zarządzanie procesami reklamacyjnymi, budowanie relacji z klientem, aspekty prawne

Data rozpoczęcia:
19.05.2016
Data zakończenia:
20.05.2016

Opis

 

 

 

Według badań Sociomatic Labs* wartość rynku e-commerce w tym roku wzrośnie do 36 mld zł, zaś ilość sklepów wzrośnie o 7% co zaostrzy walkę o klienta.

Klienci e-sklepów są coraz bardziej wymagający i świadomi swoich praw. Wiele emocji budzi również znowelizowana ustawa o prawach konsumenta, a UOKiK zapowiedział na ten rok szeroko zakrojone kontrole sklepów internetowych pod kątem dostosowania się do obowiązujących od 25 grudnia 2014r. przepisów.

 

 

Weź udział w warsztatach i...

 

  • na podstawie doświadczeń kluczowych graczy na rynku e-commerce, poznaj efektywne techniki komunikacji z klientem i zapewnij sobie jego lojalność
  • podczas sesji ćwiczeniowej naucz się, jak poradzić sobie z nawet najtrudniejszym klientem i przeprowadź go przez proces reklamacji, zachowując najwyższe standardy obsługi
  • od doświadczonych prawników dowiedz się, jak interpretować niejasne zapisy prawne dotyczące praw sprzedawcy i klienta

 

 

Zapraszam do udziału!

Łukasz Suchenek
Project Manager

 

*Źródło: www.rp.pl