BADANIA KONSUMENCKIE 2016. Techniki, narzędzia, metodologie i wskaźniki w badaniach online i offline

Data rozpoczęcia:
28.09.2016
Data zakończenia:
29.09.2016

Opis

 

 

 

Jeszcze nigdy zachowania konsumentów nie zmieniały się tak dynamicznie. Szereg czynników sprawił, że stają się one niemal chaotyczne i nie do przewidzenia. Jak zatem tworzyć produkty i usługi, które będą dla nowoczesnego klienta atrakcyjne? Czy da się jeszcze oprzeć na badaniach konsumenckich? Jak te badania prowadzić, aby otrzymać rzeczywisty obraz zachowań i potrzeb konsumenta?

 

Niezależnie, czy prowadzisz badania samodzielnie, czy zlecasz firmie badawczej – przyjdź i zdobądź nową wiedzę!

 

 

  • Sesja ćwiczeniowa badaczkonsument! Wejdź w buty respondenta i poznaj go lepiej!
  • Inspirujące case studies z obszarów B2C i B2B różnych branż. Dowiedz się, jak robią to inni i wykorzystaj najlepsze rozwiązania u siebie!
  • Od planowania po analizę i prezentację wyników do biznesu. Poznaj najlepsze praktyki na każdym etapie badawczym, by działać jeszcze skuteczniej!
  • Nie daj się więcej zaskoczyć - dowiedz się, jak uniknąć pułapek podczas prowadzenia badań!

 

Zapraszam do udziału

Łukasz Suchenek
Project Manager