2. EDYCJA DIGITAL CUSTOMER CARE. Jak efektywnie budować cyfrową ścieżkę obsługi klienta

Data rozpoczęcia:
12.09.2016
Data zakończenia:
13.09.2016

Opis

 

 

 

Zastanawiasz się jak wykorzystać potencjał technologii cyfrowej w obsłudze klienta w Twojej firmie? Chcesz wiedzieć, jak efektywnie prowadzić Digital Customer Care?

 

Przyjdź na 2. edycję warsztatów „Digital Customer Care” - Wiedza naszych prelegentów = Twój benefit!

  • Najlepsze praktyki ekspertów z rynku
  • Analiza aktualnych trendów w cyfrowej obsłudze klienta
  • Networking z innymi uczestnikami
  • Udokumentowanie rozszerzonej wiedzy w formie certyfikatu
  • Elektroniczne materiały z całości wydarzenia

 

 

Program dostosowany do Twoich potrzeb gwarantuje możliwość zdobycia wiedzy na temat metod zapewniających wielokanałowy rozwój obsługi klienta. Ponadto poznasz techniki usprawniające budowanie cyfrowej ścieżki Customer Care. Interaktywna formuła spotkania pozwoli wypracować narzędzia, które umożliwią skuteczną komunikację z Twoim klientem.

 

Serdecznie zapraszamy do udziału i zapoznania się z praktykami, które stosują najlepsi eksperci z Banku Millenium, Biura Podróży ITAKA, Enea, Banku Zachodniego WBK, InPost, ABB, Expandi, Gothaer TU.

 

Paulina Mocka
Project Manager

 

 

Partner:

Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Group Inc. to globalny dostawca chmurowych usług obsługi klienta, komunikacji i współpracy. Ponad 20-letnia obecność na rynku, 100 opatentowanych aplikacji i ponad 6000 wdrożeń na całym świecie daje klientom firmy gwarancję szybkiego zwrotu z inwestycji, elastyczności i bezpieczeństwa usług. Interactive Intelligence jest jedyną firmą uznawaną przez analityków za lidera w zakresie zarówno tradycyjnych jak i chmurowych rozwiązań dla centrów obsługi klienta. Więcej informacji na stronie www.inin.com/pl