BRAND & PRODUCT MANAGEMENT. Jak zarządzać strukturą marki, by zwiększyć jej wartość

Data rozpoczęcia:
24.11.2016
Data zakończenia:
25.11.2016

Opis

 

 

 

  • BUDUJ
    ścieżki komunikacji z Twoimi konsumentami

    TWÓRZ
  • innowacyjne modele produktu

    WZMACNIAJ
  • przywiązanie klienta do Twojej marki

    WYKORZYSTUJ
  • nowoczesne narzędzia i kanały promocji

    MIERZ
  • efektywność Twoich strategii

    WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATACH
  • i zapoznaj się z praktykami, które stosują najlepsi eksperci z rynku!

 

Program warsztatów gwarantuje zdobycie wiedzy na temat wykorzystania najnowszych trendów w zarządzaniu marką. Wspólnie z ekspertami z Mary Kay, Agata, Coca-Cola, Selena, Sony, Herbapol, Kompania Piwowarska wypracuj narzędzia promocji i kreowania strategii Twoich produktów krok po kroku.

 

Zapraszam do udziału!

Paulina Mocka
Project Manager