Powered by chatwoo.com

V EDYCJA FORUM DYREKTORÓW OPERACYJNYCH

Data rozpoczęcia:
18.09.2019
Data zakończenia:
19.09.2019

2 000 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 12 lipca

2 400 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 30 sierpnia

2 650 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 30 sierpnia


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Prelegenci

Tomasz Bereźnicki

Managing Partner / CEO, DPC Polska

Od blisko 20 lat związany jest z Lean Management. Zaczynał u najlepszych – General Electric po to, aby po kilku latach współtworzyć́ rodzący się̨ na rynku polskim segment firm doradczych wyspecjalizowanych w Lean, a dzisiaj prowadzi własny biznes. Swoją wiedzą, entuzjazmem i doświadczeniem przekonał wielu niezdecydowanych do tego, że Lean może być́ skutecznym sposobem na budowanie przewagi konkurencyjnej, ale również̇, że w pełnym, dojrzałym wydaniu jest podstawą dla budowania kultury organizacji i zrównoważonego długoterminowego wzrostu. Tomasz wyznaje zasadę̨, że Lean to ludzie i procesy, dlatego tak dobrze odnajduje się̨ w każdej branży.

Grzegorz Binek

Implementation & Service Director w QSG S.A.

Zdobywał doświadczenie w kreowaniu rozwiązań IT dla przemysłu jako projektant systemów informatycznych oraz analityk biznesowy. Obecnie zarządza zespołem project managerów, analityków oraz konsultantów biznesowych. Koordynuje prowadzenie projektów, począwszy od analiz potrzeb Klienta, przez nadzór nad pracami programistycznymi a kończąc na wdrożeniu systemu. Dzięki wprowadzeniu wysokich standardów prac analitycznych i implementacyjnych, zapewnia zgodność tworzonych projektów z wymaganiami Klientów, jednocześnie proponując optymalizację procesów.

Ewa Bocian

Evolutionary Catalyst & Holacracy Coach

Ewa ukończyła Zarządzania Przedsiębiorstwami, Biznes Międzynarodowy oraz HR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Szkołę Coachingu, Cochingu Skoncentrowanego na Rozwiązaniach, Self-management Lab - next:pedition oraz jest Cerytfikowanym Coachem Holakracji.
Obecnie koncentruje się na wspieraniu organizacji w transformacjach w kierunku nowych sposobów organizowania pracy (new ways of working), samo-zarządzania, w tym Holakracji. Pomaga organizacjom kształtować procesy umożliwiające dystrybucję decyzyjności i odpowiedzialności, wzrost autonomii we współpracy i transparentności oraz wprowadzenie zwinnego (agile'owego) podejścia do realizacji zadań zgodnie z ich sensem istnienia (purpose-driven organizations).
Zanim rozpoczęła pracę z transformacjami organizacjami zmierzającymi do samo-zarządzania, przez ponad 10 lat zajmowała się doradztwem inwestycyjnym w nieruchomości komercyjne na stanowiskach menadżerskich z ramienia firm doradczych takich jak DTZ / Cushman&Wakefield i BNP Paribas Real Estate.

Arkadiusz Burnos

Dyrektor Zarządzający , SEAM Group Europe sp. z o.o.

Ekspert w zakresie zarządzania operacjami w firmach produkcyjnych, wydobywczych i transportowych. W ramach specjalizacji ukierunkowany na integrację działów produkcyjnych i technicznych.
Ekspert w zakresie zarządzania działami technicznymi oraz utrzymaniem ruchu. Uczestniczył w licznych projektach ukierunkowanych na rozwój oraz doskonalenie zarządzania operacyjnego. Przeprowadził dziesiątki kompleksowych audytów operacyjnych, produkcji oraz zarządzania technicznego i UR.
Regularnie przyjmuje rolę eksperta w projektach związanych z procesami produkcyjnymi oraz wspierającymi produkcję. Kierował projektami w wielu lokalizacjach Europy Zachodniej i Środkowej.
Jako praktyk biznesowy jest wykładowcą na jednym z najbardziej rozpoznawalnych programów MBA oraz Executive MBA w Środkowej Europie – prowadzonych przez Krakowską Szkołę Biznesu (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). Wykłady prowadzi w języku angielskim i polskim.

Filip Czapeczka

Evolutionary Catalyst & Agile Coach

Filip ukończył szkołę Profesjonalnego Coachingu, Coachingu Zespołowego i Grupowego. Obecnie jest na ścieżce uzyskania licencji akredytowanego trenera Scrum.org, posiada certyfikat PSM III stopnia.
W ciągu ostatnich 7 lat przeprowadził skuteczne zmiany organizacyjne zarówno w małych i średnich firmach, jak i międzynarodowych korporacjach. Pracuje holistycznie z całą organizacją - senior management, middle management, jak również wspiera budowanie skutecznych zespołów. W swojej pracy skupia się na budowaniu dojrzałych, autonomicznych środowisk opartych na samo-organizacji. Obecnie skupia się na wspieraniu zwinnej transformacji w jednym z największych banków w Polsce.
Filip jest fundatorem Fundacji Zwinność, która powstała by wspomagać rozprzestrzenianie się innego podejścia do. m.in budowania organizacji.

Patryk Czarnota

Dyrektor Operacyjny, Team4U

Absolwent Wydziału Zarządzania UW oraz SGH. Od początku drogi zawodowej związany z obszarami sprzedaży. Pracował jako doradca klienta a następnie jako kierownik zespołu sprzedaży w branży telekomunikacyjnej oraz finansowej.
Od 2016 roku współtworzy oraz zarządza firmą Team4U, która wprowadziła na rynek aplikację Simapka, która z niewielkiego projektu stała się pełnoprawną firmę zyskującą miano lidera w swojej branży. W Team4U skupiony na budowie narzędzi do punktów sprzedaży detalicznej przy współpracy z firmami telekomunikacyjnymi, finansowymi i ubezpieczeniowymi. W wolnym czasie poszerza wiedzę z zakresu technologii, budowania i rozwoju produktów a także marketingu. Po pracy oderwania szuka w aktywnym spędzaniu czasu najczęściej w crossfitowym boxie.

Remigiusz Efinowicz

Managing Partner, Executive Director International Sales, Hicron Sp. z o.o

Partner zarządzający Hicron, koncentruje się na wyznaczaniu strategii rozwoju firmy. Stoi na czele Zespołu Sprzedaży Zagranicznej. Skupia się na sprzedaży wszystkich produktów i usług Hicron, przede wszystkim na rynek niemieckojęzyczny oraz obszar Bliskiego Wschodu. Zajmuje się doradztwem strategicznym dla najważniejszych klientów Hicron, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru branży motoryzacyjnej.

Błażej Jurewicz

Architects of Value

Prezes Zarządu AoV, Ekspert procesu decyzyjnego. Dostarcza efektywny proces decyzyjny w obszarach Strategii, Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Transformacji Biznesowej.
Efektywnym procesem decyzyjnym i strategią zajmuje się od prawie 10 lat. Pracował dla start-up`ów, Gazel Biznesu, Diamentów Forbes i branżowych liderów (np. Centrum Medyczno-Diagnostyczne - największa publiczna populacja POZ w Polsce czy Inter Cars S.A.).
Od 2009 wdraża rozwiązania w zakresie efektywnych procesów decyzyjnych ludzi i organizacji współpracując z kadrą zarządzającą oraz właścicielami, także w roli interim.
W kluczowym projekcie współpracując z Zarządem i kluczową kadrą pomógł podnieść rentowność EBIT x2.5 podczas trzech lat współpracy.
Wybrane fakty:
• Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, Finanse i Bankowość,
• Członek Rady Pracodawców Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
• Finalista Mistrzostwa Polski w zarządzaniu strategicznym, Global Management Challenge,
• Best Business Advisor w konkursie Enactus 2018,
• Nagroda Finance Excellence CitiBank Handlowy,
• Wykładowca MBA oraz studiów podyplomowych,
• Autor lub współautor artykułów dot. świadomości biznesowej, zarządzania zasobami ludzkimi i kultury biznesowej.

Dagmara Konarska

Partner merytoryczny Instytutu Efektywności Zarządzania, Ekspert Lean Management

Menedżer i konsultant posiadająca ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami, projektami oraz procesami w międzynarodowym środowisku. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów wspierających rozwój kadry menadżerskiej i budowanie modelu przywództwa w organizacjach z różnych branż powodujących m.in. zwiększenie przychodów ze sprzedaży, podniesienie zaangażowania pracowników czy poprawę efektywności zespołów.
Realizowała projekty skoncentrowane na optymalizacji procesów, poprawie efektywności działania i redukcji kosztów w obszarach takich jak infrastruktura, sprzedaż, obsługa Klienta, IT i zakupowy w organizacjach reprezentujących różne branże. Wdrażała nowe modele działania organizacji, prowadziła facylitacje i warsztaty strategiczne dla kadry zarządzającej w zakresie wypracowywania strategii działania. Rozwijała przywódców, liderów i menedżerów.
Jest współzałożycielem New Culture Institute.
Pracowała m.in.: dla BANK PEKAO, KIR, T-MOBILE, LOT, ENEA.

Leszek Kurycyn

Managing Director, Jobhouse Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej oraz INSEAD Business School Senior Executive Program. Posiada ugruntowane doświadczenie zawodowe w organizacji i rozwoju przedsięwzięć komercyjnych, a w szczególności w obszarach tworzenia i zarządzania strukturami rozproszonymi. Współtworzył i uczestniczył w realizacji wielu międzynarodowych projektów w zakresie transformacji strategicznych, fuzji i przejęć oraz wdrażania inicjatyw podnoszących sprawność organizacyjną firm. Autor programów szkoleniowych w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych, negocjacji handlowych i umiejętności komunikacyjnych. W roku 2004 podjął pracę w ManpowerGroup będąc odpowiedzialnym za rozwój firmy na rynku polskim oraz w Rumunii. W ramach Grupy wprowadził na rynek markę Experis. Z początkiem 2012 roku dołączył do firmy Randstad Polska, gdzie objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego – Członka Zarządu. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego Spółki Jobhouse, dostarczającej udoskonalone rozwiązania w zakresie rekrutacji i outsourcingu kadr oraz konsultingu HR. Ekspert rynku pracy, z branżą doradztwa personalnego związany od 19 lat.

Piotr Sędziak

Operations Director / Proxy, ABC Data S.A.

Z logistyką dystrybucji związany jest od blisko 20 lat. Obecnie pracuje jako dyrektor ds. operacji oraz prokurent w spółce ABC Data S.A, wykładowca-praktyk oraz dodatkowo pełni rolę Członka Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Zawodowo odpowiada za realizację strategicznych i operacyjnych projektów w całej Grupie Kapitałowej oraz dba o logistyczne wsparcie sprzedaży tradycyjnej i e-commerce, poprzez organizację pracy pionu operacyjnego na ośmiu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, poprzez zapewnienie właściwego przepływu towaru od momentu jego podjęcia u jednego z ponad 400 dostawców do momentu zakończenia obsługi posprzedażnej. Absolwent logistyki w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, zarządzania jakością oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, posiadacz certyfikatu Lean Six Sigma Black Belt w EY Academy. Pasjonat roli informatyki, automatyzacji, zarządzania procesowego i projektowego w nowoczesnej organizacji firmy. Lubi stale usprawniać procesy i dzielić się posiadaną wiedzą.

Wojciech Suda

Instytut Efektywności Zarządzania, Dyrektor Zarządzający IEZ

Ekspert lean management i kaizen, trener i coach z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy na wszystkich szczeblach projektów doradczych: od analityka poprzez projectmanager’a do partnera wspierającego biznesy Klientów. Absolwent Prawa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowany praktyk TRIZ (metoda wdrażania innowacyjnych rozwiązań).
Prowadził projekty wdrożeniowe zwiększające efektywność firm w kilkunastu różnych obszarach i branżach. Wspiera organizacje w budowaniu kultury ciągłego doskonalenia, wykorzystując m.in. metodykę lean management i filozofię kaizen. Doświadczenie zdobywał pracując zarówno dla firm usługowych, jak i produkcyjnych o różnej wielkości i w obszarach tworzenia i modyfikowania struktur organizacyjnych, mapowania i optymalizacji procesów biznesowych, przygotowywania i wdrażania strategii, audytów efektywnościowych, zarzadzania zmianą oraz benchmarkingu.
Jest współzałożycielem firmy Kaizendo i twórcą Instytutu Efektywności Zarządzania.

Pracował m.in. dla: IKEA, PZU, SANOFI, ASECCO, FM LOGISTIC

Beata Tadla

Dziennikarka. Trenerka mówców. Uczy jak mówić pięknie i skutecznie. Mówca motywacyjny. Prezenterka. Wykładowca.

Orędowniczka pięknej polszczyzny. Zdobywczyni prestiżowego tytułu „Mistrz mowy polskiej”. Od 1991 roku związana z mediami, początkowo z radiem, następnie z telewizją. Prowadziła główne programy informacyjne w największych stacjach telewizyjnych. W TVN była gospodynią m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP – Wiadomości oraz programów publicystycznych. Prowadziła programy informacyjne w telewizji NOWA. Prowadzi w Radiu Zet autorskie programy „To właśnie weekend” i „StereoTYP”. Autorka czterech książek. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim i SWPS. Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie kształcenia głosu i mowy na Uniwersytecie SWPS. Zdobywczyni tytułu "Najlepiej Ubrana Kobieta Mediów” oraz tytułu „Osobowość Roku 2018”.
Prowadzi prestiżowe konferencje i gale.
Jako trenerka specjalizuje się w szkoleniach z prezentacji, wystąpień publicznych i medialnych, rozwijając zwłaszcza umiejętności wykorzystania głosu i sztukę retoryki, aby mówić pięknie i skutecznie. Pogromczyni tremy.

dr Łukasz Zawitkowski

Architects of Value

Ekspert procesu decyzyjnego; Wicemistrz Świata Global Management Challenge 2005; praktyk w obszarze strategii oraz transformacji biznesowej (od 2006 roku); dr fizyki. Pracował dla Gazel Biznesu, Diamentów Forbes i branżowych liderów (np. Centrum Medyczno-Diagnostyczne – największa publiczna populacja POZ w Polsce; Inter Cars S.A.).
Od ponad 12 lat zajmuje się badaniami w zakresie efektywnych procesów decyzyjnych ludzi i organizacji. Twórca know-how Spójny Proces Decyzyjny AoV oraz Metody AoV; autor symulacji biznesowych do diagnozy i rozwoju kadry executive, dyrektorskiej i menedżerskiej.
Od 10 lat prowadzi warsztaty z zakresu myślenia strategicznego i podejmowania decyzji dla kadry zarządzającej, dyrektorskiej oraz menedżerskiej na bazie autorskich narzędzi i know-how (Metoda AoV). Wykładowca MBA oraz studiów podyplomowych, autor lub współautor artykułów dot. świadomości biznesowej.

Zbigniew Zduleczny

Chief Operating Officer, LG Electronics Polska

Od 2013 r. Chief Operating Officer w LG Electronics Polska, wcześniej piastował w firmie stanowisko Dyrektora ds. sprzedaży elektroniki użytkowej. Od 1996 r. pracował w topowych firmach z branży elektroniki użytkowej ( Philips, Media-Saturn Holding Polska, Media Markt Russia, Panasonic) w każdej piastując kluczowe stanowiska managerskie (Dyrektor Regionu, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Generalny). Absolwent SGH na kierunku handel zagraniczny.