V EDYCJA FORUM DYREKTORÓW OPERACYJNYCH

Data rozpoczęcia:
18.09.2019
Data zakończenia:
19.09.2019

Prelegenci

Tomasz Bereźnicki

Managing Partner / CEO, DPC Polska

Od blisko 20 lat związany jest z Lean Management. Zaczynał u najlepszych – General Electric po to, aby po kilku latach współtworzyć́ rodzący się̨ na rynku polskim segment firm doradczych wyspecjalizowanych w Lean, a dzisiaj prowadzi własny biznes. Swoją wiedzą, entuzjazmem i doświadczeniem przekonał wielu niezdecydowanych do tego, że Lean może być́ skutecznym sposobem na budowanie przewagi konkurencyjnej, ale również̇, że w pełnym, dojrzałym wydaniu jest podstawą dla budowania kultury organizacji i zrównoważonego długoterminowego wzrostu. Tomasz wyznaje zasadę̨, że Lean to ludzie i procesy, dlatego tak dobrze odnajduje się̨ w każdej branży.

Arkadiusz Bąbiak

SEAM Group Europe sp. z o.o.

Ewa Bocian

Evolutionary Catalyst & Holacracy Coach

Ewa ukończyła Zarządzania Przedsiębiorstwami, Biznes Międzynarodowy oraz HR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Szkołę Coachingu, Cochingu Skoncentrowanego na Rozwiązaniach, Self-management Lab - next:pedition oraz jest Cerytfikowanym Coachem Holakracji.
Obecnie koncentruje się na wspieraniu organizacji w transformacjach w kierunku nowych sposobów organizowania pracy (new ways of working), samo-zarządzania, w tym Holakracji. Pomaga organizacjom kształtować procesy umożliwiające dystrybucję decyzyjności i odpowiedzialności, wzrost autonomii we współpracy i transparentności oraz wprowadzenie zwinnego (agile'owego) podejścia do realizacji zadań zgodnie z ich sensem istnienia (purpose-driven organizations).
Zanim rozpoczęła pracę z transformacjami organizacjami zmierzającymi do samo-zarządzania, przez ponad 10 lat zajmowała się doradztwem inwestycyjnym w nieruchomości komercyjne na stanowiskach menadżerskich z ramienia firm doradczych takich jak DTZ / Cushman&Wakefield i BNP Paribas Real Estate.

Filip Czapeczka

Evolutionary Catalyst & Agile Coach

Filip ukończył szkołę Profesjonalnego Coachingu, Coachingu Zespołowego i Grupowego. Obecnie jest na ścieżce uzyskania licencji akredytowanego trenera Scrum.org, posiada certyfikat PSM III stopnia.
W ciągu ostatnich 7 lat przeprowadził skuteczne zmiany organizacyjne zarówno w małych i średnich firmach, jak i międzynarodowych korporacjach. Pracuje holistycznie z całą organizacją - senior management, middle management, jak również wspiera budowanie skutecznych zespołów. W swojej pracy skupia się na budowaniu dojrzałych, autonomicznych środowisk opartych na samo-organizacji. Obecnie skupia się na wspieraniu zwinnej transformacji w jednym z największych banków w Polsce.
Filip jest fundatorem Fundacji Zwinność, która powstała by wspomagać rozprzestrzenianie się innego podejścia do. m.in budowania organizacji.

Patryk Czarnota

Dyrektor Operacyjny, Team4U

Absolwent Wydziału Zarządzania UW oraz SGH. Od początku drogi zawodowej związany z obszarami sprzedaży. Pracował jako doradca klienta a następnie jako kierownik zespołu sprzedaży w branży telekomunikacyjnej oraz finansowej.
Od 2016 roku współtworzy oraz zarządza firmą Team4U, która wprowadziła na rynek aplikację Simapka, która z niewielkiego projektu stała się pełnoprawną firmą zyskującą miano lidera w swojej branży. W Team4U skupiony na budowie narzędzi do punktów sprzedaży detalicznej przy współpracy z firmami telekomunikacyjnymi, finansowymi i ubezpieczeniowymi. Na początku lipca 2019 roku rozpoczął budowę nowej firmy „ Skyrocket”, której celem jest budowa narzędzi do motywacji na rynku HR oraz szeroko pojętego handlu. W wolnym czasie poszerza wiedzę z zakresu technologii, budowania i rozwoju produktów a także marketingu. Po pracy oderwania szuka w aktywnym spędzaniu czasu najczęściej w crossfitowym boxie.

Błażej Jurewicz

Prezes zarządu i ekspert AoV, Doradca zarządu Centrum Medyczno-Diagnostycznego, Główny analityk Absolvent Consulting

Dostarcza rozwiązania analityczne i strategiczne w obszarach strategii i transformacji biznesowej. Efektywnym procesem decyzyjnym i strategią zajmuje się od prawie 10 lat. Pracował dla start-up`ów, Gazel Biznesu, Diamentów Forbes i branżowych liderów np. Inter Cars S.A., Grupa Rankomat, IT Card S.A.
W kluczowym projekcie współpracując z zarządem i kadrą menedżerską pomógł podnieść rentowność EBIT x2.5 podczas trzech lat współpracy.
• Wykładowca MBA oraz studiów podyplomowych (zarządzanie strategiczne, proces decyzyjny, strategia)
• Autor oraz współautor artykułów dot. zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi i kultury biznesowej
• Członek Rady Pracodawców Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
• Finalista Mistrzostwa Polski w zarządzaniu strategicznym, Global Management Challenge
• Członek Stowarzyszenia IFIC Polska
• Best Business Advisor w konkursie Enactus 2018
• Nagroda Finance Excellence Citibank Handlowy.

Dagmara Konarska

Partner merytoryczny Instytutu Efektywności Zarządzania, Ekspert Lean Management

Menedżer i konsultant posiadająca ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami, projektami oraz procesami w międzynarodowym środowisku. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów wspierających rozwój kadry menadżerskiej i budowanie modelu przywództwa w organizacjach z różnych branż powodujących m.in. zwiększenie przychodów ze sprzedaży, podniesienie zaangażowania pracowników czy poprawę efektywności zespołów.
Realizowała projekty skoncentrowane na optymalizacji procesów, poprawie efektywności działania i redukcji kosztów w obszarach takich jak infrastruktura, sprzedaż, obsługa Klienta, IT i zakupowy w organizacjach reprezentujących różne branże. Wdrażała nowe modele działania organizacji, prowadziła facylitacje i warsztaty strategiczne dla kadry zarządzającej w zakresie wypracowywania strategii działania. Rozwijała przywódców, liderów i menedżerów.
Jest współzałożycielem New Culture Institute.
Pracowała m.in.: dla BANK PEKAO, KIR, T-MOBILE, LOT, ENEA.

Leszek Kurycyn

Managing Director, Jobhouse Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej oraz INSEAD Business School Senior Executive Program. Posiada ugruntowane doświadczenie zawodowe w organizacji i rozwoju przedsięwzięć komercyjnych, a w szczególności w obszarach tworzenia i zarządzania strukturami rozproszonymi. Współtworzył i uczestniczył w realizacji wielu międzynarodowych projektów w zakresie transformacji strategicznych, fuzji i przejęć oraz wdrażania inicjatyw podnoszących sprawność organizacyjną firm. Autor programów szkoleniowych w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych, negocjacji handlowych i umiejętności komunikacyjnych. W roku 2004 podjął pracę w ManpowerGroup będąc odpowiedzialnym za rozwój firmy na rynku polskim oraz w Rumunii. W ramach Grupy wprowadził na rynek markę Experis. Z początkiem 2012 roku dołączył do firmy Randstad Polska, gdzie objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego – Członka Zarządu. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego Spółki Jobhouse, dostarczającej udoskonalone rozwiązania w zakresie rekrutacji i outsourcingu kadr oraz konsultingu HR. Ekspert rynku pracy, z branżą doradztwa personalnego związany od 19 lat.

Piotr Sędziak

Operations Director / Proxy, ABC Data S.A.

Z logistyką dystrybucji związany jest od blisko 20 lat. Obecnie pracuje jako dyrektor ds. operacji oraz prokurent w spółce ABC Data S.A, wykładowca-praktyk oraz dodatkowo pełni rolę Członka Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Zawodowo odpowiada za realizację strategicznych i operacyjnych projektów w całej Grupie Kapitałowej oraz dba o logistyczne wsparcie sprzedaży tradycyjnej i e-commerce, poprzez organizację pracy pionu operacyjnego na ośmiu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, poprzez zapewnienie właściwego przepływu towaru od momentu jego podjęcia u jednego z ponad 400 dostawców do momentu zakończenia obsługi posprzedażnej. Absolwent logistyki w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, zarządzania jakością oraz studiów MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, posiadacz certyfikatu Lean Six Sigma Black Belt w EY Academy. Pasjonat roli informatyki, automatyzacji, zarządzania procesowego i projektowego w nowoczesnej organizacji firmy. Lubi stale usprawniać procesy i dzielić się posiadaną wiedzą.

Wojciech Suda

Instytut Efektywności Zarządzania, Dyrektor Zarządzający IEZ

Ekspert lean management i kaizen, trener i coach z kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy na wszystkich szczeblach projektów doradczych: od analityka poprzez projectmanager’a do partnera wspierającego biznesy Klientów. Absolwent Prawa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowany praktyk TRIZ (metoda wdrażania innowacyjnych rozwiązań).
Prowadził projekty wdrożeniowe zwiększające efektywność firm w kilkunastu różnych obszarach i branżach. Wspiera organizacje w budowaniu kultury ciągłego doskonalenia, wykorzystując m.in. metodykę lean management i filozofię kaizen. Doświadczenie zdobywał pracując zarówno dla firm usługowych, jak i produkcyjnych o różnej wielkości i w obszarach tworzenia i modyfikowania struktur organizacyjnych, mapowania i optymalizacji procesów biznesowych, przygotowywania i wdrażania strategii, audytów efektywnościowych, zarzadzania zmianą oraz benchmarkingu.
Jest współzałożycielem firmy Kaizendo i twórcą Instytutu Efektywności Zarządzania.

Pracował m.in. dla: IKEA, PZU, SANOFI, ASECCO, FM LOGISTIC

Beata Tadla

Dziennikarka. Trenerka mówców. Uczy jak mówić pięknie i skutecznie. Mówca motywacyjny. Prezenterka. Wykładowca.

Orędowniczka pięknej polszczyzny.
Zdobywczyni prestiżowego tytułu „Mistrz mowy polskiej”.
Prowadzi autorskie audycje w Radiu Zet i poranny program Onet Rano. Od 1991 roku związana z mediami, początkowo z radiem, następnie z telewizją. Prowadziła główne programy informacyjne w największych stacjach telewizyjnych. W TVN była gospodynią m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP – Wiadomości oraz programów publicystycznych. Prowadziła programy informacyjne w telewizji NOWA. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim i SWPS.
Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie kształcenia głosu i mowy na Uniwersytecie SWPS. Zdobywczyni tytułu "Najlepiej Ubrana Kobieta Mediów”, tytułu „Osobowość Roku 2018” oraz „Osobowość w branży: media 2019”
Prowadzi gale, konferencje, wydarzenia medialne. Jako trenerka specjalizuje się w szkoleniach z prezentacji, wystąpień publicznych i medialnych, rozwijając zwłaszcza umiejętności wykorzystania głosu i sztukę retoryki, aby mówić pięknie i skutecznie.
Uczy, jak występować w mediach i jak wykorzystać je do własnych celów. Pogromczyni tremy.

dr Łukasz Zawitkowski

Architects of Value

Ekspert procesu decyzyjnego; Wicemistrz Świata Global Management Challenge 2005; praktyk w obszarze strategii oraz transformacji biznesowej (od 2006 roku); dr fizyki. Pracował dla Gazel Biznesu, Diamentów Forbes i branżowych liderów (np. Centrum Medyczno-Diagnostyczne – największa publiczna populacja POZ w Polsce; Inter Cars S.A.).
Od ponad 12 lat zajmuje się badaniami w zakresie efektywnych procesów decyzyjnych ludzi i organizacji. Twórca know-how Spójny Proces Decyzyjny AoV oraz Metody AoV; autor symulacji biznesowych do diagnozy i rozwoju kadry executive, dyrektorskiej i menedżerskiej.
Od 10 lat prowadzi warsztaty z zakresu myślenia strategicznego i podejmowania decyzji dla kadry zarządzającej, dyrektorskiej oraz menedżerskiej na bazie autorskich narzędzi i know-how (Metoda AoV). Wykładowca MBA oraz studiów podyplomowych, autor lub współautor artykułów dot. świadomości biznesowej.

Zbigniew Zduleczny

Niezależny Ekspert

Doświadczenie biznesowe zdobywał w pracy w zagranicznych koncernach. Począwszy od pracy w IBM w Holandii w dziale marketingu przemysłowego, poprzez prowadzenie sprzedaży produktów inwestycyjnych w USA, zarządzanie spółkami zagranicznymi w Europie, USA, Azji oraz Ameryce Pd., a także zakładanie firmy od podstaw w Rosji (Media Markt), na pracy z firmą japońską Panasonic i koreańską LG kończąc. Zakres doświadczenia obejmuje sprzedaż, zakupy, marketing, planowanie, budżetowanie, organizację, budowanie strategii oraz zarządzanie w obszarze B2B (produkty inwestycyjne), B2C (produkty elektroniki użytkowej) oraz sprzedaży detalicznej (Media Markt Polska oraz Media Markt Rosja) a także wprowadzanie e:commerce – pełnione funkcje to szef sprzedaży, szef zakupów, członek rad nadzorczych, dyrektor generalny oraz szef ds. operacyjnych (COO)

W międzyczasie prowadził działalność szkoleniową dla firm w zakresie praktyk biznesowych, rozwiązań dotyczących handlu detalicznego elektroniką użytkową oraz praktycznych metod zarządzania zespołami, biznesem oraz planowania.

W każdym aspekcie, szczególnie dotyczącym pracy w środowisku międzynarodowym, wnioski i przekonania wynikają z praktycznych doświadczeń w pracy w Polsce, na rynkach USA, Europy, Rosji, oraz pracy w firmach z Holandii, Japonii oraz Korei Pd. (Philips, Media Markt, Panasonic, LG).