Powered by chatwoo.com

PRAKTYCY DLA PRAKTYKÓW HR MEETING 2019

Czy jesteś gotowy na nowe wyzwania?

Data rozpoczęcia:
28.03.2019
Data zakończenia:
29.03.2019

Prelegenci

Monika Flak

Psycholog Biznesu, Konsultant HR, Trener, Coach, Menedżer, Praktyk w zarządzaniu

Swoje doświadczenie zawodowe zaczęła budować kilkanaście lat temu w międzynarodowej korporacji. Pracując jako lider zespołu handlowców, Trener, menedżer zespołu trenerskiego, menedżer projektu doskonaliła swoje umiejętności funkcjonowania w zmieniających się warunkach biznesowych - zawsze dostrzegając człowieka i jego potencjał. Obecnie jako Psycholog Biznesu, Trener, Coach oraz Konsultant, wykorzystuje wiedzę i doświadczenie tworząc kompleksowe procesy rozwojowe, wspierając jednostkę oraz organizacje w podnoszeniu ich efektywności. W pracy z Klientem promuje praktyczne rozwiązania - pytając „po co”; koncentruje się na rozwiązaniu - definiując konkretne oczekiwania; działa kompleksowo - proponując dopasowane do sytuacji narzędzia i metody rozwojowe. Jest absolwentką dwóch uczelni: Uniwersytetu Łódzkiego Wydział Prawa i Administracji – magister prawa oraz Uniwersytetu SWPS – magister Psycholog. Posiada uprawnienia do pracy jako Certyfikowany Trener - Stowarzyszenie Trenerów i Konsultantów MATRIK, akredytowany Coach - Ericson Coaching International Accredited Coach Training Program, akredytowany Konsultant - Insight Discovery Accreditation. Kieruje się w działaniu mottem zaczerpniętym z buddyjskiego stwierdzenia „wiedzieć i nie stosować, to jeszcze nie wiedzieć”.

Kaja Gryciak

Client Service Manager w Employer Branding Institute

Client Service Manager w Employer Branding Institute wiodącej agencji employer brandingowej w Polsce. Budowanie marek pracodawców stało się jej pasją, którą przekuwa na efektywne działanie. Realizowała projekty doradcze i komunikacyjne dla organizacji z takich branż jak Retail, SSC, FMCG czy logistyka i produkcja. Na Akademii Leona Koźmińskiego prowadzi zajęcia z Zarządzania Projektem Employer Branding, gdzie przekuwa doświadczenie na wiedzę studentów. Wytępienia publiczne to nie tylko część jej pracy, ale także misji szerzenia dobrych praktyk na rynku.

Łukasz Jarota

Prezes Zarządu, Studio Wiedzy/Agencja GrowHR

Z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA, ekspert ds. budowania wizerunku pracodawcy, certyfikowany trener i konsultant HR.
Od ponad 12 lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u.
Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji w zakresie ZZL. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR.
Na co dzień prowadzi agencję GrowHR - realizującą strategie i projekty employer brandingowe dla takich marek jak: LINK4, Electrolux, DHL Express, MARS, Nielsen czy CRH . Jest pomysłodawcą spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator, Dyrektor Programowy oraz trener w ramach projektu „Employer Brand Leaders Training”. Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia HRBP, wykładowca akademicki w zakresie Employer Brandingu.

Anna Jaworska

Training &Development Manager Securitas Polska, Top HR Manager in Action 2018

Ponad 10-letnie doświadczenie w branży doradczo-szkoleniowej związane z projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań rozwojowych dla klientów. Na stanowisku Training&Development Manager w Securitas Polska odpowiada za realizację programów dedykowanych dla pracowników, nadzoruje i wdraża rozwiązania wspierające budowanie kultury organizacyjnej zgodnej z wartościami firmy np.: program Talent Management w oparciu o koncernowe założenia, badanie BOS sprawdzające poziom zaangażowania pracowników, kampania SZACUN, platforma e-learningowa, system ocen pracowniczych i bieżący feedback w organizacji. Implementuje międzynarodowe narzędzia do oceny przeglądu potencjału dla pracowników.
Fascynują ją zagadnienia związane z employer brandingiem i budowaniem współodpowiedzialności i zaangażowania wewnątrz organizacji.

Piotr Lewandowski

Radca prawny, starszy prawnik w kancelarii Raczkowski Paruch

Radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada kilkuletnie doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, zarówno w sprawach z zakresu prawa pracy, jak i innych gałęzi prawa. Obecnie swoją praktykę koncentruje na reprezentowaniu klientów w sporach sądowych, jak i pozasądowych, we wszystkich obszarach prawa pracy. Autor publikacji z zakresu prawa pracy na łamach periodyków Wydawnictwa "Wiedza i Praktyka" oraz współautor komentarza „Praxis. Prawo Pracy dla sędziów i pełnomocników”.

Kinga Makowska

Head od Strategy w Employer Branding Institute

Strateg w Employer Branding Institute. HRowiec i trener z miłości do ludzi, marketer – z miłości do kreatywnych idei. W pracy zajmuje się tym, co lubi najbardziej: tworzeniem wizji i pomysłów odpowiadających na potrzeby wynikające ze szczegółowej analizy i badania rynku. W swojej pracy wykorzystuje podejście syntetyczne do marki klienckiej i marki pracodawcy, edukując rynek na temat ich wzajemnego wpływu. Optymalizuje procesy w organizacjach, tworzy modele transformacyjne i zarządza innowacjami opartymi o dane rynkowe i modele badawcze.

Maksymilian Pawłowski

Corporate Communications Manager, Leroy Merlin Polska

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz marketingu, które zdobywał w spółkach giełdowych oraz międzynarodowych koncernach. Uczestniczył w licznych projektach związanych z tworzeniem oraz wdrożeniem strategii z zakresu marketingu, komunikacji zewnętrznej (PR/IR/Employer Branding) oraz wewnętrznej, między innymi dla takich firm jak Orbis/Accor, Scania, FujiFilm oraz DTZ. Obecnie pracuje w Leroy Merlin Polska. Jest autorem licznych artykułów poświęconych tematyce marketingu, relacji inwestorskich, zarzadzania reputacją, public i media relations oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w komunikacji korporacyjnej.

Klaudia Piesiak

Młodszy Specjalista ds. Pozyskiwania Talentów, Alior Bank

Rekruter w Zespole Pozyskiwania Talentów. Z Alior Bankiem związana od 2014 roku. Swoją karierę w bankowości rozpoczęła od stanowiska Konsultanta ds. Obsługi Klienta, a doświadczenie tam zdobyte, stale wykorzystuje w procesach rekrutacji. Obecnie pozyskuje Talenty do Contact center i Biura Maklerskiego. W pracy stawia na ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji. Prywatnie zgłębia tajniki wiedzy z zakresu psychoterapii, a w wolnych chwilach czyta thrillery medyczne.

Tomasz Rogala

radca prawny, starszy prawnik w kancelarii Raczkowski Paruch

Ukończył Uniwersytet Łódzki oraz uzyskał francuski dyplom magisterski M2 ze specjalnością prawnik europejski wydany przez Uniwersytet Francois Rabelais w Tours. Laureat i finalista szeregu konkursów dla studentów prawa. Wcześniej związany przez rok z kancelarią Grynhoff Woźny i Wspólnicy.

Zuzanna Rosner-Laskorzyńska

Radca prawny, starszy prawnik w kancelarii Raczkowski Paruch

Posiada kilkuletnie doświadczenie w doradztwie związanym m.in. z zatrudnieniem i jego restrukturyzacją, sporami sądowym, relacjami ze związkami zawodowymi, negocjowaniem i wdrażaniem przepisów wewnątrzzakładowych, bieżącą obsługą prawną. Pracuje dla klientów działających w różnych sektorach gospodarki. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka kursu Erasmus na Wydziale Prawa Uniwersytetu Kopenhaskiego. Wcześniej pracowała w renomowanych kancelariach, w tym m.in. w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka.

Katarzyna Sarek-Sadurska

radca prawny, partner w kancelarii Raczkowski Paruch

Kieruje praktyką wynagrodzeń w sektorze finansowym. Posiada bogate doświadczenie we wszystkich obszarach indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, w tym doświadczenie procesowe. Doradza klientom m.in. w procesach restrukturyzacyjnych, zwolnień grupowych oraz w sprawach związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, w tym w szczególności wyższej kadry menadżerskiej. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Pantheon-Assas (Paris II). Laureatka nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za pracę magisterską. Związana z Kancelarią od 2007 r. Autorka publikacji w zakresie prawa pracy i prawa cywilnego m.in. w pracach pod redakcją prof. dr hab. M. Safjana i prof. dr hab. K. Pietrzykowskiego.

Marcin Sieńczyk

Chief Technology Innovation Officer Randstad Polska i Europa Środkowo-Wschodnia

Management Board Member w Randstad Polska. Absolwent Executive MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Szkoły Głównej Handlowej. Od kilkunastu lat związany z branżą Rekrutacji oraz nowych technologii w HR. Obecnie w Randstad odpowiada za technologie, innowacje oraz działania marketingowe (digital i offline) we wszystkich liniach biznesowych Randstad w Polsce i w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Monika Szczurek

Lider Sekcji Pozyskiwania Talentów w Alior Bank

Od 7 lat pracuje w jednym z najszybciej rozwijających się i innowacyjnych banków w Polsce. Rozpoczynała swoją przygodę z bankowością od stanowiska konsultanta w zespole sprzedażowym. Przez okres 4 lat odpowiadała za poszukiwanie kandydatów do pracy w Contact Center Alior Banku i Biura Maklerskiego. W chwili obecnej Lider kilku osobowego Zespołu Pozyskiwania Talentów, odpowiadającego za rekrutację do Oddziałów i Contact Center Alior Banku. Absolwentka studiów podyplomowych Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Coachingu na WSZIB w Krakowie.

Izabela Ulatowska-Bierlet

HR Business Partner, Interim Manager

Od kilkunastu lat związana jestem ze sprzedażą oraz obszarem Human Resources.
Pełniłam funkcję Dyrektora Sprzedaży w kilku organizacjach, najczęściej budując
i rozwijając zespoły sprzedażowe od podstaw.
W kręgu moich zainteresowań stawiam człowieka i wszystkie aspekty związane
z jego życiem w organizacji. Koordynuję i zarządzam projektami, które mają na celu
rozwój kapitału ludzkiego w organizacji, który przyczynia się do wzrostu jej efektywności.
Na co dzień staram się edukować i inspirować małe i średnie organizacje z zakresu HR.
Pokazuję im drogę do sprawniejszego funkcjonowania i dbania o to,
co mają najcenniejsze – o ludzi.
W ostatnim czasie moją szczególną uwagę przykuwa temat kultury organizacyjnej,
która jest często niedostrzegalną wartością dla organizacji.

Stanisław Wojnicki

Interim Manager w obszarze HR, SWMentoring

Posiada 25 lat doświadczenia menedżerskiego w firmach FMCG i sektorze finansowym. Oprócz Polski pracował w USA, Holandii i krajach Bliskiego Wschodu. Obecnie działa jako interim manager w obszarze HR; jako konsultant pomaga w opracowywaniu i wdrażaniu nowych procesów i struktur organizacyjnych w firmach, realizuje projekty dotyczące innowacyjnego myślenia i zarządzania współpracą pokoleń, a także działa jako coach kadry kierowniczej i mentor. Autor książki „ Różne pokolenia, jedna organizacja”, omawiającej różne aspekty zarządzania współpracą pokoleń w firmie. Prowadzi firmę doradczą SW Mentoring (www.swmentoring.pl) działającą w obszarze zarządzania kadrami i organizacją.