Candidate Experience – jak zadbać o kandydata zanim stanie się pracownikiem?
CASE STUDY PassionHR: JAK MY TO ROBIMY?
Alumni Program – jak zadbać o relacje z byłym pracownikiem?
CASE STUDY PassionHR: opracowanie i wdrożenie Alumni Programu u Klienta branży lotniczej
CASE STUDY: W spółce działa kilka związków zawodowych. Wiele lat trwa spór zarówno pomiędzy samymi związkami, jak i pomiędzy związkami i spółką co do liczebności poszczególnych związków i ich „siły” w Spółce. Dotychczas nie było wystarczająco skutecznego narzędzia aby sprawdzić ile w rzeczywistości pracowników Spółki jest członkami związku. Czy nowelizacja ustawy o związkach zawodowych coś w tym zakresie zmieni?
CASE STUDY: Jan Kowalski został skierowany do wykonywania pracy tymczasowej w firmie ABC przez agencję pracy tymczasowej WORK. Współpraca układała się bardzo pomyślnie. Tuż przed upływem 18 miesięcy pracy w powyższej firmie, Jan przeniósł się do innej agencji, która po 2 miesiącach ponownie skierowała go do pracy w firmie ABC na 17 miesięcy. Czy było to zgodne z prawem? Jak przedłużyć współpracę z osobą wykonującą pracę tymczasową?
Candidate Experience - rozwiązania, które pozwalają mierzyć i przekraczać pozytywne doświadczenia kandydatów i pracowników tymczasowych
Mobilne aplikacje dla pracowników - zdalne planowanie grafików pracy i urlopów
CASE STUDY: Kompleksowy employer branding - od kampanii rekrutacyjnej po kompleksowe strategie employer brandingowe na przykładach klientów z branż Retail, FMCG i logistyki.
CASE STUDY: jak pozyskujemy talenty i kandydatów w Alior Banku.
CASE STUDY: Przykłady doświadczeń z różnych branż
CASE STUDY: doświadczenie z wielkiej firmy chemicznej
CASE STUDY: Wykorzystanie wskaźników Employee Talent Journey w celu zidentyfikowania i zbudowania strategii dla top performerów w sprzedaży na przykładzie klienta z branży bankowości.
CASE STUDY: Wdrożenie krok po kroku programu Talent Management w firmie z branży security.
CASE STUDY: Przedsiębiorstwa coraz bardziej poszerzają kanały komunikacji, którymi posługują się zarówno w obszarze komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej. Ta dynamika zmian, wymaga nie tylko szybkości i doskonałości w zakresie wdrażania nowych rozwiązań technologicznych, co jest relatywnie łatwe ze względu na rozwiązania w chmurze, ale ewolucji kultury i wewnętrznych zasad związanych z ich wykorzystaniem. Kultura wielu organizacji może nie nadążać za zmianami w obszarze technologicznym, co często powoduje, że zarówno pracownicy jak i klienci oraz pozostali interesariusze mogą czuć się zagubieni, działając w sposób, mogący mieć negatywny wpływ na reputacje przedsiębiorstwa. Dlatego ważnym zagadnieniem jest tworzenie kultury wewnętrznej w przedsiębiorstwach oraz rozwiązań, która mają na celu ochronę reputacji marki uwzględniając obecne uwarunkowania związane z przepływem informacji.
CASE STUDY: Przegląd przykładów projektów rozwojowych realizowanych w branżach: e-commerce, firmy produkcyjne, firmy finansowe, IT.