Powered by chatwoo.com

IV DIGITAL CUSTOMER CARE

Kierunki transformacji

Data rozpoczęcia:
17.09.2019
Data zakończenia:
18.09.2019

1 850 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 2 września

2 250 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 2 września


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Prelegenci

Karol Bancerz

Prezes zarządu, Belocal Polska, Wydawca CCNEWS

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Bloger, dziennikarz, przedsiębiorca i obserwator zmieniających się trendów customer care. Zwolennik zrównoważonej automatyzacji i cyfryzacji obsługi klienta. Prowadzi program CC TALK, Voicetel.TV oraz cotygodniowy podkast K2 Podcast. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o.o.

Monika Bieńkowska

Customer Care Manager, Coca Cola Hellenic Botting Company

Managerka z doświadczeniem w dziale Customer Service oraz Sprzedaży. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu SWPS oraz kontynuująca swoją naukę na Akademii Leona Koźmińskiego poszerzając swoją wiedzę w obszarze Psychologii Biznesu. W swojej karierze zawodowej miała możliwość usprawniać oraz wdrażać nowe pomysły, systemy premiowe oraz standardy w zakresie obsługi Klienta. Aktywnie uczestniczy w projektach ważnych dla rozwoju firmy. Jest ambasadorem obszaru Customer Experience. Obecnie zarządza ponad 30- osobowym zespołem pracując głównie na relacjach i mając na celu rozwój i sukces ludzi

Marta Cieciera

Red&EATB Manager, Coca Cola Hellenic Botting Company

Managerka z ponad 16 letnim doświadczeniem w branży FMCG. Lider zmian organizacyjnych, odpowiedzialny za strategiczne projekty, optymalizację struktury, wdrażanie nowych procesów i systemów w organizacji. Posiada długoletnie doświadczenie w zakresie zarządzania złożonymi projektami w zespołach międzynarodowych. Od dwóch lat odpowiedzialna za wdrożenie nowego kanału kontaktu Klienta – platformy sprzedaży online Web Portal oraz za transformację cyfrową w Contact Center. Absolwentka wydziału Ekonomii i Zarządzania na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Marta Gocał

Counsel, radca prawny, PwC

Prawnik w PwC Legal. Specjalizuje się w różnych aspektach prawa korporacyjnego, handlowego i cywilnego, a także w fuzjach i przejęciach. Specjalizuje się również w restrukturyzacji grup kapitałowych i bieżącym wsparciu dla podmiotów gospodarczych.
Przeprowadziła szereg transakcji fuzji i przejęć, wraz z prowadzeniem i koordynowaniem procesów due diligence. Brała udział w złożonych procesach restrukturyzacji grup kapitałowych (zarówno w Polsce, jak i za granicą).
Doradza również inwestorom rozpoczynającym działalność gospodarczą w Polsce oraz zajmuje się bieżącym doradztwem prawnym dla klientów już obecnych na polskim rynku.
W obszarze jej zainteresowań zawodowych znajdują się prawne aspekty digitalizacji komunikacji biznesowej i administracyjnej, podpisu elektronicznego, elektronicznego przechowywania i archiwizacji dokumentów.

Joanna Hirsz-Kropińska

Senior CEM Konsultant, GCE Consulting I GoodCustomerExperience.pl

Posiada 19-letnie doświadczenie zawodowe, jest doradcą biznesowym w zakresie Customer Experience Management, prawnikiem i certyfikowanym Marketerem (Dipl CIM). Zrealizowała wiele strategicznych projektów związanych z CEM, optymalnym rozwojem firmy, wzrostem przychodów oraz zyskownością, jak również rozwojem oferty.
Doświadczenie zawodowe z zakresu Customer Experience Management, strategii, marketingu oraz zarządzania wieloosobowymi zespołami zdobyła w międzynarodowej korporacji, jako Dyrektor Marketingu & Business Development oraz Członek Zarządu.
Od 2009 roku jako lider inicjatywy korporacyjnej Customer Experience i NPS, kierowała projektem CEM oraz Voice of Customer, których głównym celem była zmiana postawy pracowników na pro-kliencką i innowacyjną, poprawa procesów biznesowych dotykających klientów firmy, a także budowanie pozytywnego doświadczenia klientów z firmą.
Od 2014 roku Joanna kieruje firmą GCE Consulting – GoodCustomerExperience.pl, w której wspólnie z zespołem prowadzi projekty doradczo-badawcze Customer Experience Management dla firm z wielu różnych branż.

Rafał Jarosz

Customer Care, Satisfaction and Retention Executive & Advisor, Proceo Consulting

Trener biznesowy, menadżer i konsultant. Od wielu lat związany z obszarem obsługi Klienta i sprzedaży : odpowiadał za relacje z klientami i realizację projektów w kilkusetstanowiskowym call center outsourcingowym, prowadził restrukturyzację obszaru obsługi Klientów w dużej grupie energetycznej, koordynował procesy wyboru i wdrożenia rozwiązań contact center i crm.
Specjalizuje się w obszarach rozwiązań procesowych, podnoszeniu efektywności operacyjnej, analityce biznesowej dla front i back-office oraz wymiarowaniu rozwiązań technologicznych klasy call/contact center i CRM. Jako trener zajmuje się jakością i skutecznością obsługi klienta, sprzedaży oraz zarządzania projektami.
Twórca projektu KlinikaCallCenter.pl, prelegent i prowadzący podczas wielu konferencji związanych z branżą call/contact center (Siła Telemarketingu, Computerworld, Insitute for International Research, Netvision). Wyróżniony tytułem „2013 Industry Champion” przez największy światowy vortal i stowarzyszenie branżowe ContactCenterWorld.com Audytor w ramach projektu „Firma Przyjazna Klientowi”.
Uczestniczył w realizacji projektów dla takich firm jak PKN Orlen, RWE, PZU, Telekomunikacja Polska, Grupa ERGO Hestia, ING UF, ENEA, Polkomtel, PTC Era, Prudential, Microsoft, TUiR Warta, Canal+ Cyfrowy, Sanitec Koło, Exatel, Cefarm, Merlin.pl, Orlen GAZ, Media Regionalne, Getin Bank, Medicover, Orbis, Wolters Kluwer, GLS, Mondi Dorohusk i wiele innych.
Realizowane projekty pozwoliły mu zebrać duże doświadczenie w zakresie przygotowania i nadzorowania wdrożeń technologii opartych o rozwiązania call/contact center oraz CRM zarówno czołowych dostawców na świecie jak i rozwiązań lokalnych.

Dominik Kiełb

CTI System Specialist, Pirios

ponad 15 lat temu „wszedł w z wiązek” z branżą ICT i od tego czasu, oprócz sposobu na życie, jest to jego pasja. Obserwując cały czas postępujący rozwój technologii, z uśmiechem na ustach wspomina czas wdrożeń opartych o sieć analogową. Wie co to telefon stacjonarny i modem.
Obecnie jego misją jest rozwój w Piriosie działu zajmującego się dostarczaniem wirtualnych asystentów tzw. botów.
Jest przekonany że połączenie doświadczeń praktycznych z obszaru CC, PBX, IVR oraz wykształcenia informatycznego oraz doświadczeniami Project Managera tworzą doskonałe fundamenty do realizacji tego wyzwania.
Dominik brał aktywny udział w realizacji wielu dużych i referencyjnych projektów, a wdrożone systemy z powodzeniem realizują zakładane cele.
Dzisiaj z pasją rozwija umiejętności (ro)botów „wyedukowanych” w jego dziale. Jest dumny, że już dawno opuściły laboratoria i skutecznie „pracują” na infoliniach klientów obsługując zgłoszenia i odciążając konsultantów.

Robert Korbyla

Checkout and Customer Care, Makro Cash and Carry Polska

Magister filologii i ekonomii, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, oraz Uczelni Łazarskiego w Warszawie, a także studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Osoba o wielu zainteresowaniach zawodowych i poza zawodowych.
Menadżer z wieloletnim doświadczeniem w jednej z największych firm handlowych, trener wewnętrzny, oraz krajowy Power User aplikacji z zakresu Workforce Management.
Nauczyciel „Podstaw działalności gospodarczej” w szkole policealnej, pełniący obowiązki
przewodniczącego zespołu nadzorującego egzaminy potwierdzające kwalifikacje w zawodzie.
Czynny tłumacz z listy tłumaczy przysięgłych, prowadzonej przez Ministra Sprawiedliwości.
Jego pasją jest poznawanie i zrozumienie wielokulturowości, realizowane poprzez podróże zagraniczne i naukę języków obcych.
Wielki fan powieści Agathy Christie, który docenia zdrowie i dobre samopoczucie – entuzjasta siatkówki i koszykówki, a także aikido i pływania.

Maksymilian Pawłowski

Corporate Communications Manager, Leroy Merlin Polska

Posiada ponad 15 lat doświadczenia w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz marketingu, które zdobywał w spółkach giełdowych oraz międzynarodowych koncernach. Uczestniczył w licznych projektach związanych z tworzeniem oraz wdrożeniem strategii z zakresu marketingu, komunikacji zewnętrznej (PR/IR/Employer Branding) oraz wewnętrznej, między innymi dla takich firm jak Orbis/Accor, Scania, FujiFilm oraz DTZ. Obecnie pracuje w Leroy Merlin Polska. Jest autorem licznych artykułów poświęconych tematyce marketingu, relacji inwestorskich, zarzadzania reputacją, public i media relations oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w komunikacji korporacyjnej.

Piotr Stan

Menedżer ds. Bankowości Elektronicznej, Nest Bank

Ekspert od bankowych innowacji. Specjalizuje się w nowoczesnych rozwiązaniach weryfikacji tożsamości nowego klienta w kanałach elektronicznych. Z bankowością internetową związany od 14 lat. Od 2008 roku współtworzył od podstaw system bankowości elektronicznej w Meritum Banku, który został wyróżniony wieloma prestiżowymi nagrodami. Zarówno w Meritum Banku, Alior Banku, jak i obecnie w Nest Banku, odpowiedzialny m.in. za internetowe procesy sprzedażowe i system obsługi klientów w kanałach internetowych, wykorzystanie weryfikacji tożsamości za pomocą narzędzi wideo i biometrii, a także za wybrane procesy dla e-administracji. Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.

Marcin Strzałkowski

Prezes zarządu, InteliWISE

Prezes zarządu, założyciel InteliWISE #1 w Polsce wśród dostawców oprogramowania AI do inteligentnej automatyzacji, w tym AI Chatbotów. Odpowiedzialny za sukces klientów, sprzedaż i marketing oraz relacje z inwestorami, seryjny przedsiębiorca, pasjonat nowych technologii. Prowadził projekty firmy w Kalifornii, wdrażając rozwiązania do klientów z listy Fortune 500 w USA. Współtwórca patentu na technologie InteliWISE w USPTO na rynku USA. Nadzorował ekspansje spółki na rynki zagraniczne, w tym na Taiwan oraz USA. Nadzorował process pozyskania inwestorów, wśród których jest m.in. Intel Capital, największy fundusz typu VC na świecie, oraz wejście na giełdę New Connect.
Prezes i Dyrektor Zarządzający InteliWISE S.A., współzałożyciel podrecznik.edu.pl (cyfryzacja podreczników), WrzacaKuchnia.pl (społeczność o gotowaniu). Absolwent MBA w Institute Francais de Gestion, oraz Wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Izabela Wisłocka

Strategy, Digital Transformation, PwC

Pracuje w zespole Digital & Strategy w PwC. Pomaga klientom w procesach transformacji cyfrowej, specjalizuje się w zagadnieniach customer experience, data-driven marketing oraz e-Commerce w ujęciu biznesowym i technologicznym.
Wcześniej zdobywała doświadczenie w Atos Polska, Agora SA i Benefit SA. Współautorka książki "Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament".

Grzegorz Wiśniewski

Dyrektor Generalny, Sisqual Polska

Pasjonuję się wykorzystaniem Workforce Managementu do optymalizacji procesów prognozowania sprzedaży, planowania zasobów ludzkich, jak również analizy realizacji prognoz i planów przy użyciu Business Intelligence.
Zajmuję się tym zawodowo od ponad 15 lat kierując wdrożeniami tych systemów w prawie 30 krajach Europy i Azji. Odpowiadałem za wielomilionowe projekty/programy a moimi pracodawcami i klientami były firmy z branży handel hurtowy i detaliczny, IT, służba zdrowia.
Podczas pracy zawodowej zajmował się również stroną rozwojową aplikacji działając jako Scrum Product Owner po to, by dopasować ramy narzędzia do wymagań i specyfiki pracy określonej branży.
Metody i osiągnięcia prezentowałem na konferencjach SAP w Wiedniu i Orlando