Zarządzanie rozwojem pracowników

Jak efektywnie projektować szkolenia i planować sukcesję stanowisk

Data rozpoczęcia:
28.11.2017
Data zakończenia:
29.11.2017

Prelegenci

Maja Chabińska-Rossakowska

Dyrektor HR, ING Bank

Dyrektor ds. personalnych ING Bank Śląski Od ponad 20 lat związana z HR. Doświadczenie zawodowe w tym obszarze zdobywała w m.in. Kissinger (1997 - 1999) i Tesco Polska (1999 - 2007), DHL ( 2008-2017) Jako dyrektor personalny ds. operacyjnych odpowiadała m.in. za integrację sieci HIT i Tesco pod względem HR a także wprowadzenie programu Leadership Development. Za działania w tym obszarze HR firmy, w których pracowała były wielokrotnie nagradzane, m.in. w tytułem Lidera Zarządzania Zasobami Ludzkimi 2011, tytułem Great Place to Work w roku 2012 i Top Employer 2014,2015,2016, HR Dream Team 2016.
Jest coachem ICC , absolwentką studiów EMBA, pracuje nad rozprawą doktorską w obszarze przywództwa. Współpracuje ze szkołami wyższymi w charakterze wykładowcy - gościa m.in. z Akademią im. Leona Koźmińskiego, Uczelnią Łazarskiego. Prywatnie mama Jaśka i wielbicielka renesansowej Florencji. Założycielka think tanku HR Influencers.

Monika Cużytek

Psycholog, Trener, HRowiec, Facylitator

Przez ostatnie 12 lat wiedzę i doświadczenie zdobywała prowadząc projekty HR dla różnych branż: telco, finanse, poligrafia, FMCG, ubezpieczenia, budownictwo, produkcja, TSL. Obecnie jako HR Business Partner w Damco Poland odpowiada za adaptację i wdrażanie polityki personalnej koordynując wszystkie procesy HR w Polsce. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała jako HRBP w Saint – Gobain (dystrybucja, a następnie produkcja). Tam też m.in. prowadziła projekty outplacementowe podczas restrukturyzacji i zwolnień grupowych. Od 2006 roku jako konsultant HR prowadziła projekty rekrutacji oraz oceny kompetencji i potencjału metodą AC/DC, obserwacji on the job, testów psychometrycznych i kompetencyjnych. Absolwentka podyplomowych studiów dla Menedżerów Personalnych na Akademii L. Koźmińskiego oraz Zarządzania Talentami na Collegium Civitas. Certyfikowany trener.

Artur Dzięgielewski

HR Manager , Crusar

HR Manager w firmie Crusar. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobył na stanowiskach managerskich również w branży HR, ale także finansowej oraz w obsłudze klienta i sprzedaży. Procesy rekrutacyjne prowadzi od ponad 15 lat. Praca w firmach o zróżnicowanych profilach działalności oraz z różnych branż pozwoliła mu zdobyć wiedzę i teoretyczną, i praktyczną zarówno w dziedzinie zarządzania, jak i rekrutacji pracowników. Jego pasją jest HR i wszystko co z nim związane. W pracy i w życiu kieruje się zasadą: „Nie tylko nie pal za sobą mostów, ale przede wszystkim je buduj”. Pasją Artura jest pomoc ludziom. W maju 2017 roku postanowił połączyć obie pasje i stworzył Pogotowie HR w ramach portalu zawodowego LinkedIn. Zakres pomocy jest szeroki, obejmuje wszelkie działania związane z HR, na terenie całej Polski i poza jej granicami. Artur zupełnie za darmo pomaga w poszukiwaniu/zmianie pracy, stworzeniu/modyfikacji CV oraz profilu zawodowego w internecie, wskazuje metody poszukiwania pracy, przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej. Jest jednym z pierwszych Job Hunterów w Polsce. Gdy nie pomaga ludziom słucha muzyki z całego świata. W jego cotygodniowym top 50 znajdziecie utwory nie tylko z Europy I Ameryki Północnej, ale także z Brazylii, Uzbekistanu. Filipin, Meksyku, Urugwaju, Rwandy i wielu innych państw.

Katarzyna Grego

Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi w POSTDATA S.A.

Ukończyła Administrację w zakresie prawa i ochrony pracy w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz studia podyplomowe Psychologia Zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Zarządzanie Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Karierę zawodową rozpoczęła w Poczcie Polskiej S.A., obecnie pracuje w POSTDATA S.A. Z HR-em związana od 12 lat. Posiada duże doświadczenie w projektach szkoleniowych i rekrutacyjnych, w tym prowadzenie sesji Assesment Center i Development Center. Tworzyła opisy stanowisk, projektowała metody oceny pracowniczej i sukcesji (budowanie kadry zastępczej), zajmowała się badaniem satysfakcji pracowniczej. Prowadziła projekty outplacementowe, współpracując z instytucjami rynku pracy oraz prowadząc wewnątrzfirmowy Punkt Doradztwa Personalnego. Trener wewnętrzny w zakresie rozwoju kompetencji miękkich. Otwarta na ludzi i nowe wyzwania. W życiu prywatnym i zawodowym kieruje się szczerością, empatią i optymizmem, pamiętając o słowach Jana Pawła II „Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie.”

Ewa Górska

HR Director, Uniqua

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w działach HR. Swoje umiejętności w obszarze HR zdobywała w międzynarodowych organizacjach z różnych branż m.in. telekomunikacja, energetyka, bankowość. Brała udział w wielu procesach zmian organizacyjnych i transformacjach funkcji HR. Ma na swoim koncie wdrażanie procesów HR, takich jak m.in. zarządzanie talentami, wartościowanie stanowisk pracy, badanie zaangażowania pracowników i wiele innych. Certfikowany Coach ICC, ICF. Trener TROP.
Obecnie z pasją bierze czynny udział w transformacji w Grupie UNIQA.

Michał Wyrobek

4 Experience

Edukator, konsultant, promotor nowych technologii. Od kilku lat związany z branżą software, gdzie pomaga firmom w budowaniu rozwiązań opartych na nowych technologiach a także w zarządzaniu zespołami programistów i kierowaniu działami R&D.
Rozwija firmę 4Experience, która zajmuje się implementacją technologii wirtualnej rzeczywistości w przemyśle, szkoleniach branżowych i edukacji. Entuzjasta i organizator Hackathonów i eventów technologicznych.

Joanna Szybisz

HR Director, Trenkwalder

To doświadczony dyrektor personalny, doradca strategiczny, konsultant, mentor i coach. Posiada ponad 20 - letni staż pracy na strategicznych stanowiskach zarządzających oraz znaczące osiągnięcia w zakresie tworzenia i realizacji strategii personalnych w firmach międzynarodowych takich jak Makro, Polkomtel - operator sieci Plus, spółki Grupy Saint- Gobain. Tworzyła nowe rozwiązania wdrażając najlepsze praktyki w dziedzinie zarządzania ludźmi w organizacji procesów planowania i rozwoju kapitału ludzkiego oraz programów ocen i zarządzania efektywnością oraz systemów motywacyjnych, Aktualnie realizuje projekty doradcze w zakresie procesów zarządzania ludźmi w organizacji, a jednocześnie pełni funkcję Dyrektora HR w firmie Trenkwalder, która oferuje klientom usługi pracy tymczasowej 7 000 do 9000 pracowników tymczasowych oraz usługi doradztwa personalnego w zakresie rekrutacji i executive search oraz doradztwa w strategicznym zarządzaniu zasobami ludzkimi. Jest doświadczonym trenerem, mentorem i coachem, prowadzi szkolenia dedykowane dla menedżerów i pracowników, jest zapraszana jako prelegent na konferencje branżowe. Była wykładowcą Podyplomowych Studiów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Collegium Civitas w Warszawie.

Anna Syrek Kosowska

Executive Coach trener biznesu, ASK Expert

Anna Trochim

HR Biznes Partner, Danone

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Edukacji Dorosłych. Od 10 lat związana z działami HR międzynarodowych organizacji, głównie w obszarach rekrutacji i rozwoju, zarządzania talentami i procesami oceny pracowników, planowania sukcesji. W 2016 uzyskała tytuł certyfikowanego coacha Coachwise. Jest członkiem think thanku HR Influencers - High Potentials, współpracując z grupą uznanych i doświadczonych osób z branży HR. Aktualnie pracuje na stanowisku HR Business Partnera w grupie Danone.