Blok 1
Budowa kariery pracownika- kompendium wiedzy
09:30
Jak krok po kroku określić możliwości rozwoju pracownika i zbudować ścieżki kariery w dynamicznie rozwijającym się środowisku pracy?
Anna
Trochim,
HR Biznes Partner, Danone
etap 1 – skatalogowanie stanowisk pracy w organizacji, określenie profilów kompetencyjnych pracowników, niezbędne narzędzia pomocnicze
etap 2 –określenie, jakie możliwości rozwoju stanowiskowego (pionowo i poziomo) mają poszczególni pracownicy
etap 3 – określenie, jakie talenty rozwijać u poszczególnych pracowników, aby mogli osiągać kolejne szczeble na drabinie kariery
etap 4 – informowanie pracowników, jakie mają możliwości rozwoju w ramach organizacji oraz jakie działania powinni podejmować, aby osiągnąć sukces
10:30
Człowiek jako najważniejsze ogniwo w firmie, czyli jak stworzyć idealne warunki
Artur
Dzięgielewski,
HR Manager , Crusar
Zatrudnianie pracowników z pasją
Jak sprawić, że najlepsi będą sami do Ciebie się zgłaszać? – Pogotowie HR
Wpływ aktywności fizycznej i zdrowej diety na produktywność pracownika
Jak zatrzymać pracownika w firmie – czyli czas na krok pracodawcy
Praca w systemie All Inclusive
11:30
Przerwa na kawę
12:00
Problematyka oceny efektywności programów szkoleniowych
Katarzyna
Grego,
Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi w POSTDATA S.A.
Jakich narzędzi oraz mierników używać do pomiaru efektywności programów rozwoju kompetencji pracowników? Czy talent jest jednostką mierzalną?
Analiza kompetencji pożądanych u pracowników oraz analiza kompetencji już nabytych
Kiedy szkolenie można uznać za efektywne? Czynniki wskazujące na poprawę kompetencji pracownika, wykorzystywanie wiedzy w praktyce
Ocena oparta na celach (goal-based evaluation) oraz ocena systemowa (systematic evaluation)
Wielopoziomowa analiza efektywności szkolenia wg. Modelu Kirkpatricka
13:00
Przerwa na lunch
Blok 2
Nowe technologie w szkoleniach
13:40
VR- Virtual Reality w szkoleniach - przyszłość czy rozrywka?
Interaktywna sesja warsztatowa
Michał
Wyrobek,
4 Experience
VR- Virtual Reality w szkoleniach- przyszłość czy rozrywka?
Nowe technologie w szkoleniach w jaki sposób pomagają w efektywności pracowników
Nauka przez zabawę- klasyczne podejście w edukacji w kontekście VR
15:00
Najnowsze trendy szkoleniowe na 2018 rok
Maja
Chabińska-Rossakowska,
Dyrektor HR, ING Bank
Następcy klasycznego e-learningu, e-learning mobile apps- pomagające w utrwalaniu wiedzy i przekazywania informacji- szkolenie bez trenera
Mikrolearning- ewolucja e-learningu, odpowiedź na ograniczony czas pracownika. Nauka poprzez przyswojenie modułów w kilkanaście minut- czy nie tracimy wartości merytorycznej?
W jaki sposób aplikacje mobilne rewolucjonizują rynek edukacyjnych szkoleń pracowniczych
16:00
Zakończenie 1 dnia warsztatów
Dzień II
Środa
29 listopada 2017
09:00
Rejestracja uczestników, powitalna kawa
BLOK 3
Sukcesja stanowisk oraz feedback managerski
09:30
Jakie są poszczególne etapy realizacji procesu planowania sukcesji stanowisk w organizacji
Stworzenie koncepcji planowania sukcesji i przygotowanie planów sukcesji
Od komunikacji i wdrożenia planów sukcesji oraz monitorowania planów po budowanie rozwoju pracowników
Jak angażować pracowników w plany transformacji w organizacji?
10:30
Psychologiczne aspekty oceny potencjału menedżerskiego w zarządzaniu talentami w rzeczywistości VUCA
Anna
Syrek Kosowska,
Executive Coach trener biznesu, ASK Expert
Lider w świecie VUCA – nowe wyzwania czy stare dylematy?
Model potencjału menedżerskiego - jak go zastosować w praktyce?
Psychologiczne aspekty oceny potencjału menedżerskiego w procesach zarządzania talentami
Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu talentami - czy jesteśmy na to gotowi?
11:30
Przerwa na kawę
12:00
Nowy lider - jak sukcesor powinien zostać wprowadzony w nowe obowiązki?
Joanna
Szybisz,
HR Director, Trenkwalder
etapy sukcesji wg. Blancharda - od entuzjastycznego początkującego, przez adepta, po samodzielnego eksperta - jak sprawnie przeprowadzić pracownika przez poszczególne stopnie ścieżki zawodowej
mentor jako specjalista, autorytet – rola mentoringu w procesie sukcesji
„expose managerskie” – wprowadzenie pracowników w nową sytuację w firmie, plany, wdrożenia, nowe spojrzenie na dotychczasową kulturę organizacji
empowerment - wywołanie w pracownikach entuzjazmu i motywacji do pracy, w jaki sposób Nowy Lider może tchnąć w pracowników siły do działania
13:00
Przerwa na lunch
14:00
Feedback pracowniczy - jak informacja zwrotna od pracownika może wpłynąć na efektywność organizacji
Ewa
Górska,
HR Director, Uniqua
Metody uzyskiwania informacji zwrotnej od pracowników - systemy ankiet, spotkania,
Jak skutecznie motywować pracownika do dalszego działania ?
Niepokojące sygnały wysyłane przez pracowników - w jaki sposób sobie z nimi radzić aby poprawić zadowolenie osób zatrudnionych
15:00
Zakończenie 2 dnia warsztatów, wręczenie certyfikatów