Rejestracja uczestników. Poranna kawa i poczęstunek
09:30
Oficjalne rozpoczęcie forum. Powitanie uczestników i prelegentów
Tomasz
Jakubiak,
Project Manager, dziennik „Rzeczpospolita”
09:35
Dyrektor Operacyjny 4.0 – szanse i zagrożenia. Jak skutecznie zarządzać procesami operacyjnymi w dynamicznym biznesie?
case study Savills
Kamil
Lubiejewski,
Dyrektor Finansowy i Operacyjny, Savills Polska
rola dyrektora operacyjnego w obliczu galopującego postępu technologicznego
dyrektor operacyjny jako doradca biznesowy, partner, manager . Jak radzić sobie z nowymi oczekiwaniami wob dyrektorów operacyjnych we współczesnym biznesie?
10:20
„Nie mierz wszystkiego jedną miarą”. Jak moderować i zarządzać KPI w zmiennym otoczeniu biznesowym?
Zbigniew
Zduleczny,
Niezależny Ekspert
jak mierzyć procesy w obszarach trudnomierzalnych (np. motywacja i zaangażowanie pracowników, serwis techniczny)?
łączenie KPI z różnych obszarów i interpretacja wyników – case study
„co mówią liczby?” jak przełożyć dane uzyskane na podstawie KPI na właściwe działania zmierzające do poprawy efektywności w badanym obszarze?
11:10
Przerwa na kawę i networking
11:30
Cyfrowa transformacja - jak odnaleźć się w erze nowych technologii dla biznesu
Robert
Gontkiewicz,
Prezes Zarządu, Optimatis
sprawdzony model podejścia usługowego
jak wdrożyć w organizacji cyfrową zmianę?
przepis na sukces
12:15
Zarządzanie zmianą w obszarze operacji (i nie tylko). Jak stawiać czoło konieczności dostosowywania procesów do zmian organizacyjnych w firmie?
case study Lux Med
Agnieszka
Motyl,
Dyrektor Operacyjny w Pionie Opieki Ambulatoryjnej, Grupa Lux Med
strategia komunikacji zmian w przypadku procesów restrukturyzacji, fuzji i przejęć – jak angażować pracowników do realizacji nowej strategii
narzędzia i kluczowe procesy change managementu
efektywna współpraca z zarządem w procesie wprowadzania zmian – jak zaangażować kierownictwo aby pozytywnie wpłynąć na cały proces reorganizacji?
13:05
Przerwa na lunch
14:00
Automatyzacja procesów operacyjnych w organizacji
Michał
Wawiórko,
Business Development Manager, Optimatis
które obszary warto automatyzować?
przegląd mechanizmów wspierających automatyzację: RPA, wirtualni asystenci (chatboty), AI
jak to robią inni?
jak mechanizmy sztucznej inteligencji mogą wspierać działania dyrektora operacyjnego?
14:40
Przerwa na kawę
14:45
Współpraca z zarządem przy operacjonalizacji strategii. Jak ją zaplanować i prowadzić, aby podejmować optymalne decyzje biznesowe w kluczowych obszarach organizacji?