Jako klienci chcemy, aby kontakt z firmą odbywał się w dogodnym dla nas momencie i formie, był łatwy i przyjemny. Zależy nam na czasie, skutecznym załatwieniu sprawy w pierwszym kontakcie oraz bezpieczeństwie.
Czy Twoja firma spełnia powyższe oczekiwania?
Czy stać Was na to, by ich nie spełniać?
Badania pokazują, że liczba online’owych klientów stale rośnie. Coraz więcej spraw chcą załatwiać z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie i formie. Często rozwiązania oferowane klientom przez firmy przestają być wystarczające, by poczuli się „dobrze obsłużeni”. Okazuje się także, że na decyzję o skorzystaniu z usług/produktów wpływa w mniejszym stopniu cena, a coraz częściej pozytywne doświadczenie klienta w kontakcie z firmą (niezależnie, w jakich okolicznościach ten kontakt nastąpił).
Świadomość zachodzących dynamicznie zmian i różnorodność dostępnych narzędzi może powodować impas decyzyjny. Jeśli już wiesz, że trzeba wprowadzić usprawnienia w kontakcie klienta z Twoją firmą, ale nie do końca masz pomysł, jak się za to zabrać – to wydarzenie jest dla Ciebie. Oto powody:
• będzie inspirująco i motywująco ale jednocześnie bardzo konkretnie, praktycznie, na przykładach;
• weźmiesz udział w 14 sesjach, które będą prowadzone przez 20 ekspertów, co pozwoli szeroko spojrzeć na temat;
• dowiesz się, jakiej obsługi oczekują klienci indywidualni i biznesowi, i jak ją zapewnić na satysfakcjonującym poziome;
• przyjrzysz się trendom w obsłudze klienta w Polsce i na świecie;
• nauczysz się, jak policzyć zyski/straty związane z wprowadzaniem/nie wprowadzaniem nowych rozwiązań i jak dzięki temu przekonać nieprzekonanych;
• poznasz rozwiązania, jakie wprowadziły firmy doceniane przez klientów;
• przyjrzysz się pułapkom, których lepiej unikać wprowadzając nowe technologie do firmy;
• dowiesz się bezpośrednio od przedstawicieli dużych firm, jakie działania podejmują, aby ulepszać obsługę klienta (Santander Bank Polska SA, mBank SA, CCC SA, Teleperformance, LPP SA);
• poznasz case studies przytoczone przez ekspertów (dotyczące m.in. firm: Adamed, PZU, Innogy Stoen Operator, C.H. Beck, Generali, InterCars, IKEA, LPP, Diverse, 4F, Displate);
• sprawdzisz, jak od razu możesz usprawnić cyfrową obsługę klienta, bez ponoszenia dodatkowych kosztów (przykłady rozwiązań m.in. z: branży logistycznej, sprzedażowej, usługowej, wdrożeniowej, kancelarii prawnych);
• dowiesz się, jak do kontaktu z klientem z wykorzystuje się technologię blockchain, i czy to rozwiązanie dla każdej firmy;
• nauczysz się, jak unikać najczęstszych błędów przy zarządzaniu danymi klientów (także tymi, przekraczającymi granice Unii Europejskiej).
Na szkolenie zapraszamy:
• Prezesów i właścicieli firm
• Członków zarządu
• Przedsiębiorców
• Dyrektorów Operacyjnych,
• Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów działów:
o e-commerce
o sprzedaży,
o marketingu
o obsługi Klienta
o reklamacji
o IT i wdrożeń
o personal branding
o zakupów
o zamówień
o komunikacji
• Osoby odpowiedzialne za:
o rozwój e-biznesu,
o strategie zwiększania przychodów,
o szukające inspiracji i podpowiedzi jak unowocześnić obsługę klienta, a przy okazji całą firmę
• Kancelarie Prawne
• Wszystkie osoby zainteresowane tematem
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy Zoom.
Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek internetowych, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Edge, Opera oraz Yandex.
W trakcie szkolenia wszyscy widzą i słyszą wykładowcę oraz pozostałych uczestników wydarzenia. Platforma umożliwia bezpośrednie zadanie pytań oraz udział w dyskusjach
Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma materiały w wersji elektronicznej.
Każdy z uczestników po szkoleniu otrzyma certyfikat i materiały w wersji elektronicznej.