• Omówimy trendy w cyfrowej obsłudze klienta na podstawie danych z kraju i ze świata.
• Połączymy 4 perspektywy: Klienta, Agenta, Lidera Obsługi Klienta oraz Zarządu.
• Zobaczymy jakie mierniki wykorzystywać w ocenie efektywności.
• Porozmawiamy o technologiach (także tych nowoczesnych).
• Poznaj swojego klienta - wymagania zakupowe konsumentów i klientów biznesowych w e-commerce (liczba kupujących, usability, płatności, dostawy, obsługa klienta).
• Czego klienci B2C i B2B nie wybaczają w e-commerce? (porzucone koszyki i porzucone marki).
• Nie zgaduj - pytaj - angaż klientów i wymagania odnośnie dialogu B2B i B2C (jakiego rodzaju wsparcia i w jakim czasie oczekują klienci).
• Korzystaj z dostępnych technologii - rozwiązania umożliwiające dialog z klientami B2C i B2B uwzględniające ich specyfikę i potrzeby (na podstawie rozwiązań i case studies Mobile Institute).
• Jak budować narzędzia wsparcia dla pracowników CC.
• Rozwój procesów i produktów przy wsparciu i na podstawie wiedzy pracowników Front Line.
• Automatyzowanie procesu pozyskania głosu klienta i zintegrowanie opinii z systemami motywacyjnymi pracowników CC.
• Boty obsługujące obsługę klienta.
• Dowiedz się od czego zacząć, o co zadbać i czego się wystrzegać.
• Usłysz jakie błędy mogą się pojawić i jak im zaradzić.
• Wyczuj czym różni się Design Thinking od Design Sprintu.
• Znajdź odpowiedź jak DT „odnajduje się” w organizacji agilowej.
• …. i jak w tym wszystkim wygląda projektowanie doświadczeń klienta w digitalu w erze pracy zdalnej.
• Customer jurney - jak ją zmapować w organizacji.
• Audyt procesu obsługi klienta - jak wyznaczyć wskaźniki.
• Komunikacji z klientem - które parametry mierzyć w jakim przypadku.
• Ile kosztuje nieobsłużona komunikacja - jak zmierzyć utracony biznes.
• Omnichannel vs multichannel - co posiada moja firma.
• SaaS, Cloud, HO - jak wpływa na obsługę klienta.
- Wprowadzenie do dyskusji Marcin Ledworowski – Klienci digital – zmiana zwyczajów zakupowych dokonuje się na naszych oczach
Dyskusja „Digital Customer chce digital payment - jutro nadchodzi w mgnieniu oka.”
- Digital Customer – oczekiwania od e-commerce.
- Digital Payments – czym e-commerce i instytucje finansowe już dziś rywalizują o Klienta jutra.
- Płatności on-line – będzie szybciej, będzie bezpieczniej.
Case study Adamed, PZU, Innogy Stoen Operator, C.H. Beck, Generali, InterCars
• Jak zakomunikować złożone zagadnienia w przejrzysty sposób? - Engagement
• Jak sprawnie doprowadzić klienta do zakupu? - Onboarding
• Jak połączyć edukację ze sprzedażą? - Self service
• Czy marka pracodawcy wpływa na markę konsumencką?
• Kto jest ważniejszy: klient wewnętrzny czy zewnętrzny?
• Czy zadowoleni pracownicy równa się zadowoleni klienci?
• Jak media społecznościowe kreują pożądanie i zapotrzebowanie na konkretne produkty?
• Odwieczny dylemat: czy zaangażowanie pracowników w dodatkowe aktywności nie spowoduje braku realizacji listy ich „codziennych obowiązków”?
• Współczesne wyzwania firm w zakresie obsługi klienta.
• Customer Stories z podziałem na branże:
- Kancelarie Prawne – wykorzystanie technologii do pracy z klientem na wrażliwych danych.
- Logistyka – zastosowanie narzędzi do usprawnienia współpracy na plikach.
- Sprzedaż/Usługi – sprawne umawianie spotkań z klientami.
- Firmy wdrożeniowe – tworzenie ankiet przed projektem i analiza wyników.
• Podsumowanie wniosków.
• Trendy – w jakim kierunku zmierzamy, co dalej?
• Wg badania grupy K2 i IDG (Technologie w Ecommerce, czerwiec 2021) - chatboty są coraz częściej wykorzystywane do automatyzacji obsługi klienta, ale jednocześnie e-sklepy zgodnie przyznają, że nie mierzą rzetelnie ich skuteczności.
• Czemu aż 90 proc decydentów przyznaje, że nie zna prawdziwej skuteczności swojego chatbota?
• Jak mierzyć transparentnie i rzetelnie skuteczność chatbotów? – na przykładzie automatyzacji 3 milionów rozmów dla IKEA, LPP, Diverse, 4F, Displate.
Debata-rozmowa miedzy występującymi od case study do technicznej strony.
• Czy należy całkiem zmienić biznes dla nowej technologii?
• Jak komunikować się z klientem transgranicznym?
• Dlaczego to bezpieczne?
• Czy token coś kosztuje?
• Technologia i bezpieczeństwo jako główne wyzwania „pracy z domu”.
• GDPR (inbound i outbound), a bezpieczeństwo i reputacja organizacji.
• Nowe możliwości rozproszonego serwisu Cloud Campus – CCS i CX przyszłości.
• Rozwój strategii omnichanell drogą do poszerzenia dostępności asortymentowej i przyspieszenia dostaw do klienta.
• Rozwój sieci Fulfillment Center jako element skracający ostatnią milę.
• Algorytmy AI zwiększające efektywność procesu kompletacji zamówień.
• Dostawy typu Out Of Home rewolucyjnym post-covidowym sposobem doręczenia przesyłek.
• Prawidłowa realizacja praw – czy Klient zawsze ma rację.
• Naruszenia i incydenty – co jest czym, kiedy i co zgłaszać.
• Zarządzanie zgodami – offline, online, print – jak tym zarządzić.
• Szkolenia – dobre praktyki, zakres, wykazywanie.
• Dokumentacja – sprawdź co masz, a czego nie masz.