SHARED & BUSINESS SERVICES CONGRESS 2021 - ZMIENNA RZECZYWISTOŚĆ

V edycja

Data rozpoczęcia:
20.10.2021
Data zakończenia:
21.10.2021

Paweł Płocki

Dyrektor GBS Europe, TRUMPF

Zaczynał karierę w 2007 r. w Centrum Usług Finansowych Avon w Warszawie, kontynuował w strukturach Globalnego Centrum firmy Oriflame, gdzie rozbudowywał portfolio usług wewnętrznego SSC jednocześnie zarządzając jego Operacjami w Azji. Posiada doświadczenie w tworzeniu nowych procesów,
usprawnieniach i automatyzacji. Do końca 2017 roku Dyrektor ds. Kontraktu i Relacji z BPO w Oriflame. Obecnie Dyrektor Zarządzający SSC niemieckiej firmy TRUMPF – globalnego lidera technologii laserów przemysłowych. Entuzjasta nowych technologii, przede wszystkim GenAI.

Sebastian Schyck

Dyrektor, Gates Business Services

magister inżynier informatyki Politechniki Poznańskiej, absolwent
studiów podyplomowych zarząd ziania oraz analizy finansowej i kontrolingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 2005 roku związany z marką Philips. Od 2013 kierownik zespołu księgi głównej (RTR) i analiz (RBC) w środkowoeuropejskim centrum usług wspólnych Philips Polska w Warszawie. Od 2015 twórca i dyrektor regionalnego centrum operacji finansowych Lumileds w Pabianicach. Wspierający
księgowość wszystkich jednostek Lumileds w Europie i Ameryce Południowej. Entuzjasta usprawnień procesów i automatyzacji.

Michał Bielawski

Wiceprezes Zarządu oraz CFO ADAPTIVE Solutions & Advisory Group

Michał Bielawski jest specjalistą w zakresie transformacji biznesowej obszarów finansowo-księgowych, zarządzania zespołami w CUW oraz optymalizacji i kontroli działania CUW. W trakcie swojej kariery zawodowej był odpowiedzialny m.in. za finanse i funkcje wsparcia CUW w organizacjach Infosys BPO i Philips, projekty optymalizacji działalności CUW i wdrożenie strategii LEAN dla procesów usługowych. Koordynował obszar finansów, sprawozdawczości podatkowej, budżetowania i raportowania, kontroli wewnętrznej, ochrony danych osobowych oraz zarządzania powierzchnią biurową CUW. Ma również doświadczenie jako Manager Jakości CUW, doświadczenie w zarządzaniu zespołami operacyjnymi i projektami transferu procesów do CUW oraz do dostawców zewnętrznych.

Przemysław Kania

Dyrektor Generalny Cisco w Polsce

Jako Dyrektor Generalny kieruje organizacją sprzedażową i techniczną oraz współpracą z niemal 800 partnerami Cisco w Polsce. Jest też członkiem kadry kierowniczej Cisco w Europie Wschodniej.
Przemysław Kania dołączył do Cisco w 1998 roku. Od tego czasu pełnił w firmie wiele funkcji związanych ze sprzedażą rozwiązań i usług Cisco.
W latach 2012-2017 był Dyrektorem Cisco Advanced Services, odpowiedzialnym za stworzenie i dynamiczny rozwój międzynarodowego zespołu Global Delivery Center w Krakowie (będącego częścią Cisco Global Services Center). Kierował też Cisco Global Delivery Center w Meksyku.
Absolwent informatyki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

Mariusz Pietrzak

Head of SSC, PKP Energetyka

Jest specjalistą w zakresie zarzadzania i optymalizacji procesów finansowo-księgowych. Od 2018 związany z Grupą Kapitałową PKP Energetyka kontrolowaną przez fundusz CVC Capital Partners. W firmie zarządza Centrum Usług Wspólnych realizujące usługi finansowo-księgowe oraz obsługę kadrowo-płacową.

Wcześniej pracował w firmie Infosys, gdzie pełnił wiele różnych funkcji zarządczych. Ostatnio pracował jako dyrektor operacyjny, odpowiedzialny za budowanie zespołów operacyjnych i świadczenie usług dla kilku zagranicznych klientów firmy. Realizował również zadania, dążące do optymalizacji procesów poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz wdrażał strategie oparte na lean management w celu poprawy jakości świadczonych usług. Wcześniej pracował również dla firm Philips oraz DHL.

Jest absolwentem Wydziału Zarzadzania Uniwersytetu Łódzkiego. Posiada również dyplom Executive MBA w Towson University.

Natalia Krzyżanowska

Head of Financial Shared Services, Tiger of Sweden

Wieloletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w działach finansów, w tym w pracy na stanowisku Dyrektora Finansowego w branży e-commerce. Doświadczenia w kompleksowym zarządzaniem Finansowym Centrum Usług Wspólnych dla średniej Grupy Kapitałowej działającej w branży Retail na terenie Europy. Skuteczne zarządzanie licznymi restrukturyzacjami usług finansowych realizowanych dla Grupy. Doświadczenia w pracy w międzynarodowym, wieloozadaniowym środowisku i w zarządzaniu zespołami różnej wielkości. Wieloletnie doświadczenie w audycie i consultingu w obszarze rachunkowości, finansów i treasury.

Jacek Stryczyński

Innovation & AI Strategy Consultant / CEO & Founder / Managing Director /Business Development Executive /Change Manager, Space Intelligence Lab

Doradca ds. strategicznych innowacji oraz wdrażania rozwiązań sztucznej inteligencji. W swej działalności stawia ambitne cele rozwoju firm poprzez zwiększenie efektywności operacyjnej, wzrost sprzedaży oraz budowanie nowych produktów i usług. Ma długoletnie doświadczenie zarządzania i dynamicznego rozwoju w globalnych firmach z sektora usług biznesowych oraz IT. Buduje kulturę organizacyjną opartą na zaangażowaniu i współpracy zespołowej. Z wykształcenia i zamiłowania jest astronomem, a swoją karierę zaczynał w Instytucie Astronomii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ma szerokie doświadczenie pracy w różnych sektorach gospodarki jak np. bankowość, przemysł, cyfrowy marketing oraz administracja publiczna.

Magdalena Rodzeń

HR Director Poland, Aptiv Services Poland SA

Menedżer HR z ponad 15-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach oraz w sektorze polskich małych i średnich przedsiębiorstw. W Aptiv odpowiada za funkcję personalną w Polsce. Specjalizuje się w szeroko pojętym zarządzaniu zmianą w HR, wsparciem strategicznym dla biznesu, zarządzaniu poprzez wartości oraz zastosowaniem nowych technologii w funkcji personalnej. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR, prywatnie miłośniczka gier komputerowych i zwierząt.

Jarosław Sęk

BPO/SSC Practitioner and Expert, Energy Element

Właściciel i zarządzający w firmie rekrutacyjnej Energy Element, specjalizującej się w rekrutacjach z wymogami językowymi na potrzeby sektora usług dla biznesu.
Od niemal 20 lat związany z BPO/SSC, pracował i współpracował m.in. z Google, IBM, BP czy Capgemini na stanowiskach operacyjnych i managerskich oraz jako niezależny konsultant. Prywatnie miłośnik lotnictwa i nowych technologii.

Tomasz Tuszyński

Head of BPO Global Exellence, Rödl & Partner

Tomasz Tuszyński jako członek zespołu BPO International kieruje programem transformacji BPO obejmującego obecnie spółki z grupy Rödl & Partner znajdujące się w 24 krajach na 5 kontynentach. Razem ze swoim fantastycznym zespołem wspiera kraje w zakresie opracowywania rozwiązań systemowych oraz wdrożeniowych. W ramach obecnych obowiązków realizuje dodatkowo projekty z obszaru R&D and Innovation, integracji systemów IT, machine learningu, business intelligence oraz rozwoju oprogramowania. Aby nie być gołosłownym w zakresie umiejętności technicznych programuje w językach Python i R. Jest zwolennikiem kompleksowego podejścia do zarzadzania łączącego rozumienie wszystkich obszarów działania organizacji. Od ponad 10 lat łączy swoją wiedzę z obszaru IT z biznesem będąc dopowiedzianym zarówno za rozwijanie rozwiązań technicznych jak i strategicznych i biznesowych. W trakcie swojej kariery pełnił role kierownika projektów i programów na styku IT i biznesu. Od 2015 roku posiada tytuł certyfikowanego kierownika projektów nadany mu prze Project Managenet Institute z siedzibą w Newtown Square, Pennsylvania, United States. Równolegle z pracą zawodową uzupełniał swoją widzę teoretyczną w obszarze analiz statystycznych, zarządzania jakością oraz finansów, gdzie ostatnio z sukcesem ukończył certyfikowany program ACCA realizowany przez Szkołę Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Paweł Łopatka

VP Poland Country Manager SoftServe, ABSL Strategic Board Member

VP - Country Manager w SoftServe oraz członek Rady Strategicznej ABSL. Mentor środowisk startupowych. Absolwent Politechniki Opolskiej, Uniwersytetu Abertay w Dundee oraz studiów doktoranckich z zakresu Zarządzania Strategicznego na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zdobył globalne doświadczenie w takich firmach jak Redknee, Nokia, Siemens czy BBC Scotland. Uznany za Menedżera Roku 2018 przez ProProgressio, a także Tygrysa Biznesu jako osoba, która miała znaczący wpływ na rozwój branży w Polsce i Europie. Razem z zespołem od podstaw stworzył polski oddział firmy SoftServe który osiąga w tym momencie 800 osób i operuje w 5 lokalizacjach.

Małgorzata Ilnicka

Business Strategy & Change, CEO / CSO / Founder, Business Creation

Doświadczona strateg i menadżer w sektorze BPO/SSC, na rynku usług rachunkowych, kadrowo-płacowych, podatkowych i finansowych oraz branży konsultingowej. Specjalizuje się w problematyce zarządzania strategicznego w ujęciu analiz branżowych oraz implementacji rozwiązań usprawniających proces zarządzania przedsiębiorstwami. Posiada czternastoletnie doświadczenie przy projektowaniu oraz wdrażaniu systemów Zarządzania Jakością ISO 9001 oraz implementowaniu nowoczesnych rozwiązań IT zarówno dla polskich jak i międzynarodowych firm.
Założycielka oraz CEO w projekcie Business Creation, kompleksowej inicjatywie outsourcingowej wspierającej polskich i zagranicznych inwestorów w rozwoju ich biznesu. Poprzednio CEO/CSO w firmie będącej częścią Grupy Kapitałowej notowanej na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (od 2006r.) oraz Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju/Prokurent, odpowiedzialna za określanie strategii rozwoju oraz wdrażanie innowacji. Dwunastoletnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Zarządzającego w firmie z branży outsourcingu rachunkowości, kadr i płac, doradztwa prawno-podatkowego. Pomysłodawca oraz realizatorka strategii dynamicznego rozwoju i ekspansji na Polskę oraz rynki zagraniczne. Od 2010 roku pełni rolę Przedstawiciela/Dyrektora Oddziału spółki zagranicznej, tym samym reprezentuje w Polsce interesy dużej korporacji z branży architektoniczno-budowlanej, prowadzącej działalność na 4 kontynentach i zatrudniającej ok. 6.000 pracowników.
Autorka takich publikacji jak „Mobilna Rewolucja Biznesu”, Magazyn Outsourcing & More, wydanie nr 5/2013 (wrzesień/październik), Rzeczpospolita, Gospodarka Polski, Relacje z Rynku, wydanie 09.09.2013 nr.210 (9634), czy Gazeta Prawna, wydanie 14.07.2013 oraz publikacji i szkoleń w największych Izbach Handlowych w Polsce. Prelegentka przedstawiająca nowatorskie rozwiązania systemowo-informatyczne w outsourcingu usług profesjonalnych podczas konferencji Ogólnopolskich Targów Expo 2013.

Krzysztof Pimpicki

CEO Harmodesk & Positive Productivity/ Change Manager

Pomysłodawca i CEO Harmodesk – jednego z najciekawszych polskich narzędzi dedykowanych zespołom Business Services i Back Office oraz Dyrektor Zarządzający Positive Productivity – uznanej firmy doradczej, wspierającej wdrażanie usprawnień i standaryzacji.
Od 20 lat pracuje z największymi krajowymi i międzynarodowymi korporacjami. Stale poszukuje nowych rozwiązań, dopasowanych do współczesnych, dynamicznych realiów biznesowych, czego owocem jest m.in. autorskie podejście DONE zorientowane na szybkie, pozytywne i harmonijne dostarczanie wyników.