partner zarządzający, ThinkCo
Obserwator zmieniających się trendów, które pomaga przełożyć na architekturę. Współzałożyciel ThinkCo – real estate research lab, firmy specjalizującej się w analizie rynku i tworzeniu strategii miejsc. Ekspert rynku najmu i inwestycji alternatywnych (prywatnych akademików, colivingów, domów seniora), co potwierdzone zostało w 2019 roku międzynarodową nagrodą Archi-World Academy Award.
dyrektor zespołu badań i analiz rynku mieszkaniowego, JLL Poland
Aleksandra Gawrońska kieruje Zespołem Badań Rynku Mieszkaniowego, który w JLL odpowiedzialny jest za realizację stałego monitoringu rynku deweloperskiego oraz przygotowanie raportów dotyczących tego sektora w wybranych polskich miastach. Do głównych zadań zespołu należy przygotowywanie analiz rynkowych dla klientów zewnętrznych: deweloperów, funduszy oraz firm związanych z rynkiem mieszkaniowym.
Aleksandra posiada bogate doświadczenie związane z rynkiem nieruchomości komercyjnych, zdobyte w trakcie blisko 8 lat pracy w międzynarodowej firmie doradczej Colliers International, gdzie była odpowiedzialna za publikacje, raporty i analizy na temat rynku nieruchomości biurowych w Polsce. W 2018 roku dołączyła do zespołu Badań Rynku i Analiz w REAS, który z dniem 1 grudnia 2018 roku stał się częścią JLL. Jest również autorką artykułów w prasie branżowej oraz publikacji zawierających analizy rynku mieszkaniowego w Polsce. Absolwentka wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz podyplomowych studiów z Zarządzania Nieruchomościami
dyrektor działu komercjalizacji, Olivia Centre
Dyrektor Zarządzająca Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego PLGBC; Przewodnicząca Europe Regional Network w World Green Building Council
Absolwentka stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim oraz MBA na Coventry University.
Orędowniczka zrównoważonego rozwoju, który zawsze znajdował się w kręgu jej zainteresowań. Obszarami zrównoważonego budownictwa, które szczególnie zajmują Alicję są: budynki cyrkularne oraz proces dekarbonizacji budownictwa.
Autorka licznych raportów i publikacji, uznanych w branży budownictwa i nieruchomości. Prelegentka wielu konferencji i seminariów, organizowanych w kraju i za granicą.
Prywatnie mama, miłośniczka podróży (odwiedziła 79 krajów ze 196 planowanych) i ekologicznego, zdrowego trybu życia.
manager ds. rozwoju biznesu, Skanska Desidential Development Poland
Kierownik Zespołu Analiz Nieruchomości, PKO Bank Polski
Kierownik Zespołu Analiz Nieruchomości w PKO Banku Polskim. Data scientist, ekonomista. Komentator rynku nieruchomości i wydarzeń gospodarczych. Ekspert w dziedzinie statystycznej analizy danych dla biznesu oraz doświadczony specjalista w zakresie analiz ekonomicznych. Entuzjasta innowacyjnych metod transformacji danych w użyteczne informacje biznesowe z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Absolwent studiów na kierunkach Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Matematyka (Uniwersytet Warszawski) oraz Big Data (Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych). Wcześniej zawodowo związany m.in. z Bankiem BNP Paribas i Bankiem Pekao.
Prezes Mzuri
Pół Polak, pół Kenijczyk, urodzony w Łodzi. Studiował w Warszawie (SGH oraz UW) oraz w Londynie (MBA w London Business School). Przez 2 lata pracował w ONZ w Genewie, a potem 17 lat pracował w największych firmach doradczych – Arthur Andersen i potem Deloitte, awansując od stanowiska asystenta (w 1992 roku) aż po partnera (w 2000 roku). Jednocześnie kupował kolejne mieszkania na wynajem, co pozwoliło mu osiągnąć pełną wolność finansową – comiesięczne pasywne przychody z najmu przekroczyły (z nadwyżką) koszty utrzymania standardu życia, do którego się przyzwyczaił z rodziną. Zrezygnował definitywnie z pracy i w maju 2009 roku, w wieku 43,5 roku został rentierem.
Misją Sławka stało się wspieranie wolności finansowej Polek i Polaków. Robi to na 5 różnych sposobów - dzieli się swoją wiedzą (jest autorem 8 książek, od 10 lat prowadzi bloga fridomia.pl, udzielił setek wywiadów, zrobił setki prezentacji); cywilizuje polski rynek najmu mieszkań skutecznie wprowadzając nań nowe praktyki rynkowe; założył firmę Mzuri, która zarządza mieszkaniami (już ponad 6000 jednostek) w 65 miastach Polski; firma Mzuri Investments pomogła inwestorom kupić i wyremontować ponad 1500 mieszkań; platforma grupowego inwestowania w najem w formule crowdfund investing (Mzuri CFI) pozwala inwestować w najem kwoty już od PLN 10 tysięcy - 14 celowych spółek inwestycyjnych zebrało łącznie ponad 60 mln kapitału.
Sławek wykorzystuje potencjał medialny swoich podróży do wspierania działań założonej przez siebie Fundacji Fridomia, która systemowo stara się rozwiązać problem braku mieszkań dla wychowanków domów dziecka i innych form pieczy zastępczej, tworząc dla nich mieszkania zastępcze. W nich będą mogli usamodzielniać się z dala od patologicznych środowisk zerowych z których wielu się wywodzi.
Prawdziwą pasją Sławka są podróże. Prawdopodobnie jako pierwszy człowiek na świecie odwiedził każde ze 195 państw – członków ONZ – co najmniej dwa razy.
dyrektor zarządzający, Polska Rada Centrów Handlowych
Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu firmami, operacjami i sprzedażą w Polsce oraz za granicą. Swoją karierę zawodową związał z firmami usługowymi w branżach restauracyjnej, kinowej i usług zarządzania nieruchomościami. Pracował m.in. dla: PepsiCo (Pizza Hut i KFC), Multikino, G4S i Cushman&Wakefield (Złote Tarasy), ISS Facility Services i Atalian. Od lutego 2021 r. kieruje stowarzyszeniem PRCH. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Ukończył MBA na University of Illinois.
dyrektor, NEPI Rockcastle
członek zarządu, EPP
Agata Sekuła posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze doradztwa inwestycyjnego dla sektora handlowego i jest jedną z najbardziej znanych ekspertek na rynku nieruchomości handlowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 22 lat jest zawodowo związana z JLL, gdzie sprawuje funkcję wiceprezesa zarządu oraz dyrektora Działu Rynków Kapitałowych firmy w Polsce. Pod jej kierownictwem przez ostatnie 20 lat sfinalizowano transakcje kupna i sprzedaży obiektów handlowych w Polsce, Czechach, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech o łącznej wartości ponad 13,5 miliarda euro. Agata Sekuła specjalizuje się w transakcjach sprzedaży i zakupu centrów handlowych, zarówno pojedynczych obiektów jak i dużych portfeli nieruchomości. Odpowiadała m.in. za przygotowanie marketingowe procesów sprzedaży, analizy due diligence, strukturyzację transakcji, negocjacje komercyjne oraz nadzór nad wypełnianiem uzgodnionych przez strony warunków transakcji.
prezes zarządu, BBI Development
Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Prawa Uniwersytetu François Rabelais w Tours we Francji (studia magisterskie), ze specjalizacją w zakresie prawa cywilnego i handlowego. Ukończył również studia podyplomowe w zakresie prawa handlu międzynarodowego (dyplom Centre de Droit du Commerce International). W latach 1999 – 2003 r. prowadził zajęcia z zakresu prawa cywilnego w Instytucie Prawa Cywilnego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2001 r. prowadzi projekty deweloperskie, szczególnie związane z warszawskim rynkiem nieruchomości.
Obok funkcji Prezesa Zarządu Emitenta pełni m.in. funkcje: Prezesa Zarządu spółki Złota 44 sp. z o.o.; Prezesa Zarządu PW Sp. k. oraz Członka Rad Nadzorczych Pocztylion-Arka Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., jest także Członkiem Rady Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego
dyrektor zarządzający, REDD
członek zarządu ds. marketingu, PR&IR, ESG w Grupie Murapol
Członek zarządu ds. marketingu, PR&IR, ESG w Grupie Murapol SA ogólnopolskiego dewelopera mieszkaniowego, którego większościowym inwestorem jest AEREF V PL Investment S.à r.l. spółka globalnego funduszu Ares Management Corporation, któremu doradza Griffin Capital Partners.
W latach 2009-2017 prezes zarządu Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych i KDPW_CCP.
W latach 2000-2009 dyrektor na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Adiunkt na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych.
Joanna Walczyńska z Knight Frank związana jest od 2019 roku, pełniąc obecnie funkcję Project Managera. Wyceną nieruchomości zajmuje się od 14 lat, zdobywając doświadczenie zarówno prowadząc własną działalność jak i w dużych finansowych instytucjach, m.in. GE Money Bank, Millennium, Idea Bank S.A.
Joanna jest jednym z nielicznych ekspertów zajmujących się wyceną służebności przesyłu w odniesieniu do największych inwestycji infrastrukturalnych w Polsce. Uczestniczyła również jako ekspert w budowaniu pierwszego w Polsce AVM.
Jej kwalifikacje i doświadczenie potwierdza tytuł Certified Commercial Investment Member (CCIM) oraz członkostwo w Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS).
Dyrektor zarządzający Trei Real Estate
Posiada 30-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości handlowych, biurowych i mieszkaniowych. Od 2016 r., jako dyrektor zarządzający Trei Real Estate Poland, odpowiada za działalność inwestycyjną i deweloperską spółki. Nadzoruje dynamiczny rozwój sieć parków handlowych Vendo Park. Zarządza także portfelem handlowym Trei, obejmującym 125 obiektów. Od 2019 r. kieruje spółką mieszkaniową Trei Residential, posiadającą aktualnie w budowie dwa osiedla, we Wrocławiu i Łodzi, które dostarczą łącznie 773 lokale. Kolejne plany obejmują projekty deweloperskie w Poznaniu i Warszawie. Łącznie w ramach czterech zaplanowanych osiedli Trei zbuduje 1 600 mieszkań.
Jacek Wesołowski jest aktywnym ambasadorem małych formatów handlowych. W 2019 r. Trei zainicjował projekt pierwszych w Polsce corocznych podsumowań publikowanych w formie niezależnych raportów we współpracy z firmami doradczymi.
W obliczu pandemii Covid-19, Jacek Wesołowski był jednym z inicjatorów i reprezentantem społeczności właścicieli parków handlowych działających w Polsce w rozmowach z najemcami. Przeprowadzono negocjacje z 38 sieciami i firmami, reprezentującymi ponad 900 sklepów w ponad 200 lokalizacjach. Zawarte porozumienia umożliwiły najemcom ponowne otwarcie sklepów do końca maja 2020 r.
Zanim dołączył do Trei, po stronie dewelopera odpowiadał za sukces pierwszego śródmiejskiego centrum handlowego KLIF w Gdyni, później projektu Silesia w Katowicach czy Tarasów Zamkowych w Lublinie.
architekt, współwłaściciel pracowni Iliard
Ukończył studia na Wydziale Architektury i Urbanistyki Politechniki Krakowskiej. Przed powstaniem Iliard pracował jako architekt w Krakowie – w pracowniach GD&K Consulting oraz Ovotz, w Amsterdamie – w pracowni ANA Architecten, oraz w Rotterdamie – w pracowni 2012 Architecten. Jest członkiem Małopolskiej Okręgowej Izby Architektów.
W 2009 roku, razem z Łukaszem Kozianą, założył własną pracownię architektoniczną Iliard. Dziś firmę tę tworzy 40-osobowy zespół profesjonalistów, specjalizujących się w realizacji projektów hoteli i miejsc pracy. Iliard ma na swoim koncie udział w kilkudziesięciu inwestycjach w całej Europie. Zaprojektowany przez pracownię biurowiec V.Offices otrzymał drugi najwyższy w historii wynik certyfikatu BREEAM dla budynku biurowego na świecie. Iliard z sukcesami działa również na rynku hospitality. Jest akredytowanym biurem do współpracy z takimi sieciami hotelowymi jak Marriott, Hilton, Accor, Louvre czy Radisson Hotel Group.
W 2021 roku pracownia Iliard weszła w skład Grupy Reesco, specjalistów w dziedzinie przebudów i fit-outu biur, hoteli i galerii handlowych. Połączone siły obydwu podmiotów stworzyły kompleksową ofertę design & build w sektorach biurowym, handlowym, hotelowym i mieszkań na wynajem (PRS) w Polsce.