- jaka jest dzisiejsza skala wpływu media relations na zarządzanie ryzykiem reputacyjnym?
- jak media relations ewoluuje w ostatnich latach?
- znaczenie mediów informacyjnych dla organizacji / marek w czasach rosnącej dyktatury algorytmów i malejącego wpływu offline'u
- wady i zalety "online'izowania" relacji z mediami
- czy media dotrzymują kroku specjalistom PR i potrzebom natychmiastowej komunikacji w dynamicznie zmiennych realiach zarządzania VUCA / BANI
- czy obie strony mają jeszcze czas na merytoryczną współpracę na linii dziennikarze - specjaliści PR?
- deficyt różnorodności przekazów vs jednorodność przekazów mediowych
- profilowanie działań do podgrup (dziennikarze merytoryczni, newsowi, tabloidowi, typowi media-workers)
• Z jakimi kryzysami borykają się firmy i instytucje na przełomie 2022/2023?
• Jakie największe wyzwania rysują się na kolejne miesiące?
• Co kryzysowo piszczy w odmętach sieci i mediów społecznościowych?
• Czy nowe wyzwania kryzysowe wymagają nowych narzędzi?
• Jakie są wyzwania komunikacji korporacyjnej związane z ewolucją otoczenia społecznego, gospodarczego i technologicznego,
• Zarządzanie komunikacją korporacyjną w czasach wysokiej zmienności - czyli co jest potrzebne, aby osiągnąć sukces,
• Jak pracować ze scenariuszami i planowaniem, aby budować zwinność organizacyjną,
• Zarządzanie zmianą, jako przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa - jak ją budować?
• Pracownicy jako ambasadorzy marki i przedsiębiorstwa - czy to ma sens?
• Skąd się biorą kryzysy w mediach i jak możemy ich uniknąć.
• Dlaczego warto budować media własne i firmowy „system wczesnego ostrzegania”.
• Jaką przyjąć strategię by do minimum ograniczyć komunikacyjne zagrożenia oraz o tym kto jest sojusznikiem PR-owca w trudnych sytuacjach.
• Certyfikaty, przyjaciele i rycerze, czyli poduszka antykryzysowa
• Dlaczego większość z nas w kryzysie staje się nieogarem?
• Tradycyjny manual kryzysowy wcale nie taki niezbędny
• Konstrukcja sztabu – kogo wyznaczyć na ochotnika?
• Poprawny Q&A to klucz do spokoju
Doświadczenie, w którym uczestnicy będą mogli zadać prowadzącemu każde pytanie związane z tematem konferencji i obszarem PR i na własne oczy zobaczyć jak ważne w zarządzaniu kryzysem/ludźmi/zespołem/zmianą jest zaufanie własnej intuicji.
Szymon Milczanowski odpowie na pytanie:
dlaczego warto czasem pozwolić na to, żeby rzeczy się działy i dać im się prowadzić?
• Dlaczego tak trudne jest dla nas docenianie swoich osiągnięć?
• Jak wykorzystać siłę kropli - od teorii do praktyki?
• Skąd wiemy co przyda nam się w przyszłości?
• Jak planować nieznane w oparciu o swoje zasoby?
• Jakie są moje zasoby?
• zrozum projekt i twórcę
• znajdź w sobie pasje i charyzmę
• znajdź miejsce
• pozyskaj partnerów
• zadbaj o content
• zadbaj o oprawę wydarzenia
• nagłośnij event i zadbaj o dobrą prasę
• celebruj
• Czy filozofia marki uławia komunikację?
• Trendy a tradycja
• PRowiec - wróżbita czy magik?
• Komunikacja w niepewnych czasach
• Konsekwencja jako broń
• Case study
Z roku na rok sytuacja robi się coraz trudniejsza, bo kanałów i treści na nich serwowanych przybywa. Z mojej perspektywy "przewidzieć nieprzewidziane" to odpowiedzieć sobie na pytanie, czy jesteśmy na tyle ciekawi, by odbiorca chciał nas widzieć, o nas wiedzieć i zostać z nami na dłużej.
• Jak Volkswagen buduje swój wizerunek w Polsce przy wykorzystaniu analiz i badań w działaniach PR
• Dlaczego praca z danymi nabiera coraz większego znaczenia w pracy PR-owca
• Jak generowanie insightów w oparciu o reasearch i analizy pomaga w działaniach media relations
PORUSZANA TEMATYKA:
Koszmar prezentera czyli najczęstsze wpadki i katastrofy podczas wystąpień.
Jak się przygotować do spotkania czyli jak dobrać koła ratunkowe lub drogi ewakuacji.
Techniki radzenia sobie z "trudnymi" rozmówcami na podstawie "Erystyki- sztuki prowadzenia sporów" Artura Schopenhauera.
Jak żyć po "katastrofie" , która zdarzyła się w trakcie wystąpienia czy prezentacji czyli recepta na zwalczanie lęków i traumy.
• Co komunikuje branża centrów handlowych i przedstawiciele marek – tematy, narzędzia
i najczęstsze ścieżki działania
• Główne źródła potencjalnych sytuacji kryzysowych – budowa, bieżąca działalność, relacje z klientami, kłopoty biznesowe, wypadki…
• Rola PRowca w budowaniu wartości firmy w obliczu potencjalnych i faktycznych sytuacji kryzysowych
• Case studies z rynku polskiego
• Organizacja pracy w mikrokyzysie
• Komunikacyjna pętla
• Sam tekst to już za mało
• Oczami klienta. Zawsze
• Jeden błąd, wiele konsekwencji
• Lekcje na przyszłość
• Twitter jako medium dla eksperta
• Profesjonalne rozpoznanie publiczności
• Jak pisać i kiedy nie pisać?
• Co poza tekstem?
• Psychologia Twittera
• Budowanie relacji podczas ćwierkania
• Biuro prasowe na platformie