Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa na V edycję PR&Media Days 2022.
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji wydarzenia jest komunikacja w kryzysie, kryzys w komunikacji.
Negatywne wydarzenia społeczne, polityczne i ekonomiczne wzmocnione niespodziewaną pandemią w jakie obfituje nasz rzeczywistość powodują zapaść w komunikacji. Sytuacja kryzysowa jest naturalnym elementem funkcjonowania organizacji i może zdarzyć się każdego dnia. Niestety, duża część przedsiębiorstw bagatelizuje rolę kryzysu w komunikacji PR. Tymczasem sposób, w jaki firma komunikuje się w tym czasie z otoczeniem może mieć ogromny wpływ na jej wizerunek, udziały w rynku oraz przyszłość kierujących nią managerów. Kluczowym elementem zapobiegania rozwojowi sytuacji kryzysowych oraz minimalizowania strat związanych z nimi, są szybkie i skuteczne działa PR.
Dobrze przygotowana komunikacja kryzysowa może uratować wizerunek firmy lub marki a niekiedy nawet go wzmocnić!
Najlepsi PRowcy i specjaliści ds. komunikacji, którzy uświetnią tę edycję wydarzenia pokażą, czy z kryzysem warto walczyć, czy go wykorzystać dla wzmocnienia wizerunku.
I tak Marcin Sienkowski powie o tym, czy zawsze trzeba wybijać klina klinem?
Wojciech Jabczyński - co robić aby z małego kryzysu nie wybuchł ogromny?
Bogusław Chrabota o komunikacji i mediach w epoce konwergencji,
Magdalena Brzezińska o piwie w czasie pandemii,
Katarzyna Gospodarek o tym, jak dziś działają media i jak podkręcają kryzys?
Sebastian Bykowski jak monitoring i analizy medialne chronią reputację marki?
Justyna Szafraniec o komunikacji zmiany w pandemii,
Grzegorz Miecznikowski - dlaczego nie chcemy, aby szampon mył tylko włosy, a lody dobrze smakowały?
Sebastian Stępak o tym, jak zarządzać oczekiwaniami klienta w tym trudnym czasie?
Anita Ryng - TAK! dla edukacji klimatycznej - komunikacja w dobie kryzysu klimatycznego
Katarzyna Życińska i Piotr Grządziel pokażą, jak dzisiaj połączyć komunikację liderów i działania PR w organizacji?
Ponadto o tym, jak instytucje kultury zamieniają kryzys w szansę - najlepsze praktyki, wyzwania komunikacyjne w trakcie realizacji inwestycji celu publicznego czy potrzebujemy prostego języka w komunikacji?, czy dolewanie oliwy do ognia to dobra strategia na komunikację kryzysową w czasie kryzysu?
Case study: Ikea, Orange, T-Mobile, OLX, MSLGROUP, 38 Content Communiaction, Grupa Żywiec, Danone, Generali Poland, BMW Group Polska, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, GDDKiA, MIIWŚ
Jak co roku, na pełne inspiracji wydarzenie zapraszamy:
Specjalistów PR
Rzeczników Prasowych
Pracowników biur prasowych
Specjalistów działów komunikacji
Osoby odpowiedzialne za kontakt z mediami
Zaplanuj swój udział już dziś – nie może Ciebie zabraknąć!