Sales and Operations Planning 2022 – VI edycja

Czy Twój proces jest gotów na nadchodzące trudne czasy?

Start date:
23.02.2022
End date:
24.02.2022

1 499 zł per person + 23% VAT

order before 9 February

1 699 zł per person + 23% VAT

order after 9 February


No. of participants

+ 23% VAT

Zbigniew Sobkiewicz

CPIM Master Instructor, Jonah® - Consulting Director (MPM Productivity Management)

Odpowiada za działalność konsultacyjno-szkoleniową firmy MPM Productivity Management, przeprowadzanie audytów, diagnozowanie potrzeb doradczych i szkoleniowych, prowadzenie warsztatów zamkniętych i szkoleń otwartych, w tym zgodnych ze standardem APICS. Z MPM Productivity Management związany od 2001 roku, odpowiedzialny za szkolenia otwarte CPIM, szkolenia In-company, projekty zamknięte, analizy oraz konsultacje z zakresu Zarządzania Łańcuchem Dostaw (SCM), Planowania Potrzeb Materiałowych (MRP), Planowania Sprzedaży i Operacji (SOP). Od 2004 roku pełni funkcję Dyrektora Konsultingu.
Od ponad 20 lat zaangażowany w działalność konsultingową. Doświadczenie biznesowe na stanowiskach menedżerskich zdobywał zarówno w dużych spółkach krajowych – IFS Poland, jak i zagranicznych – Belvar na Białorusi. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania produkcją, logistyką i zapasami oraz wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie. Ekspert w zakresie systemów ERP (m.in. Exact, IFS, Baan).
Jest członkiem APICS. Posiada certyfikat CPIM oraz bierze aktywny udział w ciągłym doskonaleniu kwalifikacji trenerskich zgodnych z wymogami APICS.
Pierwszy Polak,a dziewiąty Europejczyk, który otrzymał stopień mistrza w hierarchii instruktorów Certyfikacji w Zarządzaniu Produkcją i Zapasami (CPIM) amerykańskiego stowarzyszenia APICS. CPIM Master Instructor to najwyższy stopień jaki można zdobyć będąc trenerem - członkiem APICS.
Licencjonowany trener TFC - The Fresh Connection – zaawansowanego symulatora łańcucha dostaw (innowacyjna symulacja ‘web-based business’ angażująca uczestników w podejmowanie strategicznych decyzji w procesie zarządzania przedsiębiorstwem).
Pracował jako konsultant dla ponad 150 firm polskich i międzynarodowych m.in. takich firm jak: Asplex, Barlinek – Ukraina, Dell Products (Polska), Glaxo SmithKline, Hulanicki Bednarek - HB Energia, Logstor Polska, Mondi Świecie, Newag, Nowa Szkoła, PKN Orlen, SPX Flow Technology Poland, Valeo, Volvo Polska i innych.

Paweł Birecki

Production and Material Planning Expert | PAWELBIRECKI.COM

Absolwent Zarządzania i Logistyki na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Doświadczony manager, przez ponad 10 lat związany z jednymi z największych międzynarodowych organizacji w branży automotive i aviation.
Współpracował między innymi z takimi firmami jak UTC, Volvo, GE, Lufthansa czy Porsche.
Prowadził i uczestniczył w kilkudziesięciu projektach związanych głównie z tworzeniem i optymalizacją procesów, implementacją systemów ERP, wdrażaniem nowych produktów czy wprowadzaniem kompleksowych zmian organizacyjnych.
Ekspert obszarów planowania produkcji, S&OP i zarządzania zapasami.
Entuzjasta rebelianckich metod zarządzania.

Elżbieta Węgiel

Kierownik dz. Planowania Produkcji, firma produkcyjna

Planista Produkcji i Menedżer. Od ponad 15 lat związana z firmą produkcyjną z sektora opakowań stalowych. Odpowiedzialna za realizację planów produkcyjnych, wielkość zapasów oraz zakupy. Razem z zespołem Planistów planuje i koordynuje produkcję poprzez zarządzanie łańcuchem dostaw.
W codziennej pracy, niemal codziennie przekonuje się o tym, że zawsze warto zaplanować i mieć plan „B”, warto postawić na ludzi i zespół oraz, że warto myśleć pozytywnie.

Rafał Wiśniewski

Forecasting & Demand Planning Manager; JTI Polska

Absolwent Politechniki Łódzkiej na kierunku Matematyka stosowana od 14 lat związany z JTI Polska. W trakcie kariery zawodowej zdobywał praktyczne doświadczenie w działach logistyki, rozwoju nowych produktów, analiz oraz prognozowania popytu z tym działem nieprzerwanie związany od 10 lat. Członek zespołu projektowego wspomagającego wdrożenie SAP IBP w grupie JTI. Aktualnie uczestnik programu Agile Planner stawiający pierwsze kroki we wdrażaniu S&OP.
Prywatnie pasjonat podróży na własną rękę (zwiedzonych 55 krajów) oraz kolarstwa szosowego.

Mariusz Tyrc

PLT Demand Planner, Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Warszawskiej. W firmie Continental Opony Polska wprowadza i koordynuje procesy logistyczne od blisko 20 lat. Autor wielu projektów i rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw, planowania i optymalizacji zapasów. Obecnie pracuje nad rozwojem metod statystycznych i automatyzacji procesu planowania długoterminowego z uwzględnieniem czynników zewnętrznych.

Paweł Baczewski

Market Planning Manager, Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży. Z firmą Continental związany od 2010 r. Początkowo pracował w Dziale Zamówień, następnie jako Planista opon ciężarowych. W latach 2016-2017 zdobywał doświadczenie w realizacji projektów międzynarodowych w Oslo na stanowisku Sub-regionalnego Planisty popytu na kraje Skandynawii i Rosji. W latach 2018-2019 pracował w Centrali firmy jako Regionalny Planista popytu dla Skandynawii, Rosji i Wielkiej Brytanii oraz brał udział we wdrażaniu systemu sztucznej inteligencji w prognozowaniu statystycznym dla regionu EMEA. Od 2019 r. Kierownik ds. Planowania w Continental Opony Polska. Obecnie wraz ze swoim zespołem pracuje nad optymalizacją procesu S&OP wg standardów APICS.

Marta Byczkowska

Business Analyst & Customer Conditions Specialist Pricing & BI Department, Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Początkowo swoją karierę związała z audytem finansowym podmiotów branży telekomunikacyjnej oraz FMCG w firmie KPMG. W kolejnych latach realizowała projekty w dziale Controllingu w firmie Continental Opony Polska. Od 2021 roku zajmuje stanowisko Business Analyst w dziale Pricing & BI. Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie z zakresu controllingu oraz analizy finansowej. Z sukcesem wdraża nowe rozwiązania w zakresie przetwarzania, wizualizacji oraz efektywnego wykorzystywania i analizowania danych, głównie z wykorzystaniem programu PowerBI. Prowadziła szkolenia z wdrożonych narzędzi w innych oddziałach koncernu Continental m.in. w Moskwie.

Jakub Kapusta

Planista popytu w Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze logistyki. Z firmą Continental związany od 2011 roku, planowaniem popytu zajmuje się od 5 lat. Jest aktywnie zaangażowany w optymalizację procesu S&OP.

Łukasz Stefański

Partner zarządzający Scheelite

Menedżer, doradca i szkoleniowiec. 14-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych środowiskach korporacyjnych FMCG, materiałów budowlanych oraz meblarskich. Pracował zarówno w środowisku wielokulturowym jak i wielojęzycznym.

Profesjonalnie specjalizuje się w optymalizacji łańcucha dostaw, gdzie prowadził szereg projektów związanych z planowaniem produkcji, prognozowaniem popytu, zaopatrzeniem, magazynowaniem, dystrybucją i obsługą klienta.

W swojej pracy koncentruje się na osiąganiu lepszych wyników biznesowych poprzez uproszczenie procesów, identyfikację i rozwiązywanie problemów oraz rozwój zespołów.