Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji

Start date:
29.03.2022
End date:
29.03.2022

Description

Dziś każda firma chce wyprzedzić swoich konkurentów. Jednak bez zastosowania cyfryzacji w marketingu osiągnięcie to staje się dla firmy wyzwaniem.
Komunikacja marketingowa zdecydowanie bardziej niż pozostałe obszary marketingu korzysta z wszechobecnej digitalizacji.

Nowe technologie są szansą na zwiększenie kreatywności biznesu. Internet codziennie przynosi nowe rozwiązania i wiele firm widzi w nich szanse na zwiększenie swoich zasięgów i zaoferowanie produktów idealnie dopasowanych do potrzeb klientów. Firmy mogą kreować pozytywny wizerunek w otoczeniu, wzmacniać świadomość marki wśród klientów oraz budować społeczności skupiające się na generowanych przez nich treściach. 

Digitalizacja przyspiesza i w 2022 nie zwolni, warto być na to przygotowanym.

Podczas szkolenia prowadzący w praktyczny sposób powiedzą o tym, co nas czeka. Zwrócą uwagę na:

  • absolutny must- have w digitalu 2022-2025
  • przyszłość „wirtualnego” influencer marketingu
  • sztuczną inteligencję w służbie reklamy internetowej. Efektywniejszy człowiek czy algorytm?  - czy nam się to opłaca i kiedy?
  • wybór i analizę narzędzi w digital marektingu – brand awareness vs performance, jakie proporcje uwzględnić w przełożeniu strategii?
  • dlaczego działy marketingu B2B powinny przestać generować leady wspierając zwinną sprzedaż?
  • jak zaangażować liderów oraz pracowników w komunikację firmy ?
  • estymacje zasięgowe, konwersję i zagrożenia w przypadku migracji serwisów

Na szkolenie zapraszamy:

  • Menedżerów odpowiedzialnych za marketing
  • Menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż
  • Pracowników działu marketingu i sprzedaży, 
  • Pracowników małych i średnich firm, którzy zajmują się obsługą kanałów marki w internecie, 
  • Przedstawicieli sklepów Internetowych

Organizacja:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y


Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy za eventowej opartej na przeglądarce internetowej. W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszą wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy poprzez czat. Czat umożliwia również kontakt z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki zastosowaniu interaktywnej tablicy uczestnicy szkoleń przez Internet widzą wyraźnie co wykładowca pisze na tablicy oraz pokazuje na ekranie. 
Wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Edge oraz Opera.

Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.

Każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.
 

Invited by

Agnieszka Spychała