Dziś każda firma chce wyprzedzić swoich konkurentów. Jednak bez zastosowania cyfryzacji w marketingu osiągnięcie to staje się dla firmy wyzwaniem.
Komunikacja marketingowa zdecydowanie bardziej niż pozostałe obszary marketingu korzysta z wszechobecnej digitalizacji.
Nowe technologie są szansą na zwiększenie kreatywności biznesu. Internet codziennie przynosi nowe rozwiązania i wiele firm widzi w nich szanse na zwiększenie swoich zasięgów i zaoferowanie produktów idealnie dopasowanych do potrzeb klientów. Firmy mogą kreować pozytywny wizerunek w otoczeniu, wzmacniać świadomość marki wśród klientów oraz budować społeczności skupiające się na generowanych przez nich treściach.
Digitalizacja przyspiesza i w 2022 nie zwolni, warto być na to przygotowanym.
Podczas szkolenia prowadzący w praktyczny sposób powiedzą o tym, co nas czeka. Zwrócą uwagę na:
Na szkolenie zapraszamy:
Organizacja:
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy za eventowej opartej na przeglądarce internetowej. W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszą wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy poprzez czat. Czat umożliwia również kontakt z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki zastosowaniu interaktywnej tablicy uczestnicy szkoleń przez Internet widzą wyraźnie co wykładowca pisze na tablicy oraz pokazuje na ekranie.
Wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Edge oraz Opera.
Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.