Digitalizacja w marketingu – wyzwania transformacji

Data rozpoczęcia:
29.03.2022
Data zakończenia:
29.03.2022

Adrian Gamoń

Strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media

Mówca i trener biznesu (www.adriangamon.com).Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Accenture, ING Bank Śląski, RMF MAXXX, Empik, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing”. Wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2022 roku”.

Anna Gruszka

Industry Director Teads

Jako Industry Director w Teads odpowiada za współpracę merytoryczną i Joint Business Plany z największymi marketerami. Wcześniej Chief Digital Officer IPG Mediabrands, audytor Trusted Digital, prezes agencji interaktywnej Reprise Digital, Digital Manager & CEE Digital Consultant w HAVAS oraz członek Rady Nadzorczej IAB Polska. Od kilkunastu lat przekonuje do umiejętnego wykorzystywania mediów interaktywnych związanego ze zmianą nawyków konsumenckich. Wyróżniona tytułem Top Thinkers przez Screenlovers oraz Businesswomen of The Year przez Puls Biznesu. Absolwentka UW i Polskiej Akademii Nauk z certyfikatem tworzenia ekspertyz społeczno-obyczajowych, ekspert WSB. Z zaangażowaniem edukuje branżę marketingową jako prelegentka m.in. Forum IAB, Mobile Trends, VideoWars, Internet Standard , Multiscreen Day oraz Kongresu Online Marketing. Była członkiem Jury m.in. Young Cannes Lions, European MIXX Awards i Golden Arrow.

Karolina Kaczmarczyk

Digital Marketing Manager Consumer CEE

Marketing Manager z doświadczeniem w budowaniu globalnych kampanii marketingowych w systemie omnichannel oraz digital marketingowych w regionie CEE oraz Europy Zachodniej. Swoje doświadczenie zbierała we współpracy z markami polskimi jak i globalnymi koncernami. Efektywność narzędzi, kreatywność w content marketingu oraz doświadczenie zakupowe klienta to podstawowe wartości, którymi się kieruje w trakcie podejmowanych działań. „Liczby dają wymierną skalę sukcesu, ale to długofalowa wizja pozwala na samorozwój i satysfakcję z kolejnych projektów”

Wiktor Łyczko

CEO B2BPowerGroup.com & e-point.com

Realizował projekty dla takich firm jak Microsoft, Cisco, T-mobile i dziesiątek innych. Od ponad 12 lat wspiera prezesów, dyrektorów, managerów Marketingu i Sprzedaży B2B, a także ich zespoły w budowaniu zwinnych ekosystemów marketingowo - sprzedażowych MARS1 (Marketing & Sales as ONE). Od kilku lat jest także Prowadzącym B2B Power Talks - pierwszy kanał TV w Interciecie poświęcony stricte tematyce marketingu i sprzedaży B2B. Prywatnie Instruktor nurkowania oraz nurek i techniczny (max. głębokość 112m - Dahab, Blue Hole).

Leszek A. Nowak

Certyfikowany trener DIMAQ (IAB), ekspert i doradca w obszarze digital marketingu

Posiada dwudziestoletnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. W swoim życiu zawodowym prowadził własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Pracował jako doradca zarządu ds. E-Commerce w Danhoss. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst&Young.
https://leszeknowak.pl

Dagmara Plata-Alf

Kierownik Studiów Zarządzanie w Wirtualnym Środowisku Przewodnicząca Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Przewodnicząca Rady Marketingu i Transformacji Cyfrowej oraz Asystent w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Dyrektor Zarządzający w Hotel Media Group oraz Head of Digital Marketing w clickaMY adsy. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania, realizuje swoją pasję i dzieląc się wiedzą także podczas wykładów akademickich, warsztatów i sesji doradczych. Jest absolwentką studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire

Szymon Rozmus

Senior SEO Specialist w Vestigio

Specjalizuje się w realizacjach kompleksowych strategii SEO opartych o równoległe działania typu On-Site, Off-Site oraz Technical SEO, a dzięki pasji do neuromarketingu, UX oraz podejściu typu data driven przywiązuje uwagę do najmniejszych szczegółów odnajdując w nich nowe wzorce dla poprawy widoczności serwisu.

Agnieszka Kos – Podlaska

Digital Sales Director, Burda Media Polska Sp. z o.o.

Agnieszka Kos z branżą mediów on-line związana od 15lat. Swoje doświadczenie zdobywała w Wydawnictwie Edipresse Polska a następnie w Burda Media Polska. Dzięki temu, że zaczynała od stanowiska Account-a, potem Koordynatora zespołu a następnie Dyrektora Sprzedaży doskonale rozumie meandry reklamy digital zarówno w zakresie Reklamy standardowej, jak i Projektów Niestandardowych. Odnajduje się zarówno w obszarach: kreowania wieloetapowych projektów niestandardowych, projektowaniu i wdrażaniu produktów reklamowych oraz sprzedaży.
Uważa, że digital to ciągła zmiana, dlatego produkty reklamowe powinny przechodzić nieustający proces testowania i udoskonalania.
Od zeszłego roku w Burda Media Polska dodatkowo odpowiada za łączenie aktywności Influencer Marketingu z Content Marketingiem.
Prywatnie zafascynowana psychologią zachowań, zwłaszcza Teorią decyzji, która ma szczególny wpływ nie tylko na wybory życiowe ale i konsumenckie.

Maria Magdalena Szram

Digital Marketing Director MENA & Poland w JLL

Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w tworzeniu i egzekucji strategii marketingowych oraz kompleksowym zarządzaniu projektami komunikacji i rozwoju biznesu. Nadzoruje martech stack oraz wdraża projekty z zakresu technologii. Prowadzi i optymalizuje złożone kampanie związane z marką, aktywacją i generowaniem leadów wykorzystując najlepsze praktyki oparte na analizie danych. Duże doświadczenie w organizowaniu eventów i konferencji łączy z aktywowaniem uczestników w sferze online. Pełni funkcję doradcy i współpracuje z zarządami firm. Pracowała dla największych graczy w sektorze doradczym i technologicznym zarówno na lokalnym, jak i globalnym szczeblu.