POZYSKIWANIE SPONSORÓW PRZEZ INSTYTUCJE NAUKI, KULTURY I SPORTU.

Realia komunikacji, przy wykorzystaniu nowych rozwiązań metodologicznych i technologicznych.

Data rozpoczęcia:
14.06.2022
Data zakończenia:
14.06.2022

Artur Łobanowski

prezes zarządu Sponsoring Expert Sp. z o.o.

Zajmuje się na co dzień ogólnie pojętym rozwijaniem rynku sponsoringu w Polsce. Współtwórca metody oceny skuteczności dotarcia marki Sponsor Brand Index. Współautor kompleksowego badania rynku Sponsoring Monitor (ARC Rynek i Opinia).
Współtwórca systemu monitoringu i wyceny kontentowej wartości marki opartego na rozwiązaniach informatycznych Brand Signals.

Wykładowca:
• Podyplomowego Studium Menedżerów Kultury,
• Podyplomowego Studium Zarządzania w Sporcie,
• Podyplomowego Studium Marketingu Sportu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (Kolegium Gospodarki Światowej).

Współtworzył politykę komunikacji marketingowej oraz wprowadzał standardy ewaluacji sponsoringu m.in. dla takich marek jak PKN Orlen, PKO BP, PGE Polska Grupa Energetyczna, Totalizator Sportowy, ENERGA, Sony, PZU, etc. Brał udział w realizacji najważniejszych projektów sponsoringowych w Polsce np.: Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina, Wielkanocny Festiwal Ludwiga van Beethovena, PGE Stadion Narodowy w Warszawie, Stadion Energa Gdańsk, Polacy w Rajdzie Dakar, grupa sportowa PKN Orlen, grupa sportowa Lotto Team, etc.