Urząd Regulacji Energetyki podaje, że „w drugim kwartale 2022 r. sprzedawcę paliwa gazowego zmieniło prawie 2,1 tys. odbiorców, a od stycznia do końca czerwca br. ich liczba wyniosła prawie 22 tys.”
Dynamika zmienności cen gazu powoduje, że wiele przedsiębiorstw nie jest w stanie przewidzieć i zaplanować wysokości kosztów związanych ze zużywanym gazem. Wiele firm zastanawia się jak budować swoje strategie zakupowe, aby koszty gazu pozwoliły na dalsze funkcjonowanie.
Czy zmiana dostawcy paliwa gazowego jest jedynym sposobem na wpływanie na koszty gazu? Jakie jeszcze inne możliwości zarządzania kosztami w tym obszarze mają firmy?
Przygotowaliśmy szkolenie, którego celem jest przedstawienie sytuacji na rynku gazu oraz możliwości związanych z budowaniem strategii zużycia oraz zakupu gazu ziemnego przez przedsiębiorstwa, korzystające z tego paliwa.
Podczas szkolenia eksperci zaproszeni do jego poprowadzenia omówią kwestie:
Szkolenie ma wymiar praktyczny, będzie możliwość zadawania pytań i uzyskania wiedzy bezpośrednio od doświadczonych, wysoko wykwalifikowanych specjalistów, zajmujących się tematyką gazu w swojej praktyce zawodowej od wielu lat.
Na szkolenie zapraszamy w szczególności:
Organizacja:
Szkolenie zostało zaplanowane w formule online, za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji. Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
Aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.