Nie ulega wątpliwości, że działania PRowe i marketingowe oraz prawo pozostają ze sobą w ścisłym związku.
Wielu specjalistów ds. public relations i marketingu może narażać siebie, firmę i klientów na ryzyko odpowiedzialności prawnej. Znajomość prawa w tym zakresie może zabezpiecza firmę i klientów przed ryzykiem odpowiedzialności prawnej.
W czasach powszechnej dostępności Internetu i mediów społecznościowych, a w konsekwencji dynamiki tego rodzaju środków komunikacji nie trudno o konsekwencje naruszenia praw osób trzecich.
Niezależnie od tego, czy zatrudniasz agencję PR, czy specjalista działa w strukturach firmy, bycie skutecznym w public relations i marketingu wymaga podejmowania decyzji, które mieszczą się w odpowiednich granicach prawnych. Praktyki prawne muszę uwzględniać interes własny firmy, interes klienta, oraz interes zawodu PRowca. Dlatego specjaliści od PR i marketingu muszą również spełniać standardy prawne, aby móc świadomie odpowiadać za swoje decyzje i działania. Udział w szkoleniu jest doskonałą okazją, abyś dowiedział się, jakie standardy prawne musisz spełniać, aby wziąć odpowiedzialności za swoje wypowiedzi, decyzje i działania.
Ponadto, zaproszeni Eksperci powiedzą o:
otoczeniu prawnym dzisiejszej firmy
komunikacji organizacji z prawie
dostawcach i świecie umów – wnioski i porady dla PR
kryzysach a prawie
zasadach odpowiedzialności za naruszenie praw autorskich
zasadach odpowiedzialności za naruszenie prawa do wizerunku
zasadach odpowiedzialności cywilnej i karnej w prawie prasowym
nowych mediach w działaniach PR i marketingowych
granicach wolności słowa
kluczowych elementach prawnoautorskich
Biorąc udział w szkoleniu, każdy z Państwa będzie mógł zadać pytania naszym Ekspertom podczas godzinnego PANELU DYSKUSYJNEGO pt.: „Prawo dla PRowców, czyli to wszystko, o co zawsze chciałeś zapytać prawnika pracując w PR/marketingu, ale nigdy nie miałeś okazji”.
Odbiorcy
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
Managerów działów PR i Marketingu
Specjalistów PR
Rzeczników Prasowych
Pracowników Agencji PRowych
Pracowników działów Marketingu
Prawników
Pracowników biur prasowych
Specjalistów działów komunikacji
Organizacja:
Szkolenie zostało zaplanowane w formule online, za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji. Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
Aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.