DATA STORYTELLING – jak profesjonalnie prezentować dane / warsztat /

Start date:
18.01.2023
End date:
18.01.2023

1 350 zł per person + 23% VAT

order before 2 January

1 550 zł per person + 23% VAT

order after 2 January


No. of participants

+ 23% VAT

Description

Współcześnie dane dla wielu pracowników to codzienność. Nie tylko ich analiza, ale przede wszystkim ich prezentacja.  Niestety w wielu przypadkach prezentacje o danych są nie tylko nudne, ale również niezrozumiałe. Mimo wielu godzin siedzenia nad prezentacją  efekty są co najmniej niezadowalające. Na szczęście są sposoby, aby ten problem rozwiązać. 

Data storytelling wraz z wieloma dobrymi praktykami wizualizacji danych to klucz do tego, aby nie tylko pokazywać dane w sposób przejrzysty, ale również w taki, który oczaruje odbiorców i będzie dla nich zrozumiały.

Data storytelling to praktyczne podejście do budowania narracji i wizualnego zobrazowania suchych danych tak, by w sposób łatwy i przystępny przekazać odbiorcom znaczenie informacji zawartej w tych danych. Siła data storytellingu tkwi w jego atrakcyjności dla końcowego odbiorcy poprzez ubranie form liczbowych w formę opowieści, która potrafi być bardzo przekonująca i skuteczna w swoim przekazie.

Chcesz:
- skutecznie docierać do zarządu?
- skutecznie docierać do inwestorów?
- skutecznie docierać do współpracowników?
- skutecznie docierać do klientów?
- skutecznie oddziaływać informacjami?
- skutecznie angażować odbiorców?

 

Szkolenie pozwoli Ci:
•    zgłębić koncepcję storytellingu jako świadomie stosowanej techniki i angażowania odbiorców.
•    dowiesz się co wpływa na skuteczność storytellingu. 
•    poznasz najważniejsze zasady budowania historii, które służą ich celom 
•    dostaniesz konkretną instrukcję krok po kroku jak ze zwykłego slajdu z wykresem zrobić Data storytelling.


Dodatkowo:
każdy uczestnik ma możliwość skonsultowania swoich slajdów z prowadzącym w ciągu 6 miesięcy podczas półgodzinnej konsultacji online. 


Na szkolenie zapraszamy: 
•    Prezesów firm
•    Członków zarządów firm
•    Kadrę kierowniczą
•    Szefów działów finansowych
•    Szefów działów controlingu 
•    Szefów działów marketingu
•    Szefów działów HR
•    Szefów działów sprzedaży
•    Specjalistów działów finansowych, controllingu, marketingu, sprzedaży, HR
•    Osoby tworzące i pracujące z danymi 


Organizacja:
•     wydarzenie prowadzone w czasie rzeczywistym
•    bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
•    dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y
 

Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem platformy za eventowej opartej na przeglądarce internetowej. W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszą wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy poprzez czat. Czat umożliwia również kontakt z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki zastosowaniu interaktywnej tablicy uczestnicy szkoleń przez Internet widzą wyraźnie co wykładowca pisze na tablicy oraz pokazuje na ekranie. 
Wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Edge oraz Opera.

Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.

Każdy z uczestników wydarzenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.

 

Invited by

Agnieszka Spychała