DATA ANALYTICS FORUM 2023

- przyszłość napędzana danymi

Data rozpoczęcia:
26.04.2023
Data zakończenia:
27.04.2023

Opis

Z każdym rokiem dane stają się coraz bardziej centralnym elementem świata biznesu. Niemal wszystkie firmy potrzebują dziś przynajmniej częściowego dostępu do dużych zbiorów danych, które można wykorzystać do wyeliminowania nieefektywności, obniżenia kosztów czy zaprojektowania nowych produktów czy usług.

Trendy napędzające dzisiejszy rynek obejmują analizę danych, naukę o danych, innowacje związane z chmurą, sztuczną inteligencję oraz automatyzację. Ale w świecie danych nie ma miejsca na stanie w miejscu. Dane są generowane, gromadzone i konsumowane na niespotykaną dotąd skalę. Stale pojawiają się innowacyjne technologie oferujące szybszy dostęp do danych , a nowe trendy rewolucjonizują krajobraz biznesowy.

Dowiedz się jak ustanowić strategię, organizację, kulturę i umiejętności, aby dostosować je do priorytetów i wyników biznesowych oraz wykorzystać kluczowe trendy w zakresie danych i analizy. 
- wdrażaj strategie i innowacje wspierane przez dane, analitykę i naukę o danych
- wykorzystaj kluczowe dane i trendy analityczne, aby osiągnąć lepsze wyniki biznesowe
- stwórz strategię wprowadzania innowacyjności i przyspieszania zmian w firmie
- uzyskaj wgląd w narzędzia i najlepsze praktyki, które pozwolą uzyskać Ci rzeczywistą wartość biznesową

Eksperci - Praktycy podczas Data Analytics Forum odpowiedzą m.in. na pytania:
- jak wykorzystać Google AI w analizach? – zmieniona logika podejścia do danych.
- które algorytmy najlepiej sprawdzają się w danych problemach biznesowych? Jak wykorzystać systemy rekomendacyjne w mniej standardowy sposób?
- jakie są trendy we współczesnym świecie Big Data?
- jak najlepiej wykorzystać Data Mesh?
- gdzie pomoże chmura? Limity i pułapki w budowie modeli AI w środowisku on-premise.
- Cloud Data Warehouse – z jakimi wyzwaniami w praktyce przyjdzie nam się zmierzyć?
 - jak identyfikować oraz redukować stronniczość algorytmiczną?
- dlaczego backup to ostatnia linia obrony przed ransomware?
- jakie są najlepsze praktyki zabezpieczenia danych przed cyberatakiem?
- jak nowe technologie wspierają marki we wzroście?
- jak budować produkt którego fundamentem są dane, aby wspomagał realizację celów biznesowych?
- w jaki sposób wdrażać analitykę LTV:CAC w firmie?
- jak można wesprzeć pracę analityczną przy wykorzystaniu narzędzi Azure Data Factory, Machine Learning i Databricks?
- Decision Intelligence – jak z sukcesem wykorzystywać dane w podejmowaniu decyzji biznesowych?
- Bdowanie zespołów Data Science – dlaczego finalnie to wszystko nie działa i co możemy z tym zrobić?
- Dashboard – w jakich okolicznościach nowe narzędzia analityczne wyprzedzają pulpity menedżerskie?

Odbiorcy:

Wydarzenie adresujemy dla wszystkich zainteresowanych obszarem przetwarzania i analizy danych - od analityków, poprzez architektów,  administratorów do specjalistów i Kadry Zarządzającej.

Organizacja:

Szkolenie zostało zaplanowane w formule online, za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej - Zoom. Wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji. Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.

  • Szkolenie prowadzone jest w czasie rzeczywistym
  • Uczestnicy mogą zadać pytania Prelegentom na bieżąco, w trakcie wykładów, odnosząc się do omawianych przez nich kwestii
  • Pracujemy w oparciu o praktyczną wiedzę oraz aktualne case’y i doświadczenia prowadzących

Aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.

Na wydarzenie zaprasza

Agnieszka Spychała