DATA STORYTELLING

jak profesjonalnie prezentować dane / warsztat / V Edycja

Start date:
22.04.2024
End date:
22.04.2024

Description

Współcześnie dane dla wielu pracowników to codzienność. Nie tylko ich analiza, ale przede wszystkim ich prezentacja.  Niestety w wielu przypadkach prezentacje o danych są nie tylko nudne, ale również niezrozumiałe. Mimo wielu godzin siedzenia nad prezentacją  efekty są co najmniej niezadowalające. Na szczęście są sposoby, aby ten problem rozwiązać. 

Data storytelling wraz z wieloma dobrymi praktykami wizualizacji danych to klucz do tego, aby nie tylko pokazywać dane w sposób przejrzysty, ale również w taki, który oczaruje odbiorców i będzie dla nich zrozumiały.

Data storytelling to praktyczne podejście do budowania narracji i wizualnego zobrazowania suchych danych tak, by w sposób łatwy i przystępny przekazać odbiorcom znaczenie informacji zawartej w tych danych. Siła data storytellingu tkwi w jego atrakcyjności dla końcowego odbiorcy poprzez ubranie form liczbowych w formę opowieści, która potrafi być bardzo przekonująca i skuteczna w swoim przekazie. Podczas warsztatu będą Państwo aktywnie pracowali w programie  PowerPoint.
Chcesz:
- skutecznie docierać do zarządu?
- skutecznie docierać do inwestorów?
- skutecznie docierać do współpracowników?
- skutecznie docierać do klientów?
- skutecznie oddziaływać informacjami?
- skutecznie angażować odbiorców?

Szkolenie pozwoli Ci:
•    zgłębić koncepcję storytellingu jako świadomie stosowanej techniki i angażowania odbiorców.
•    dowiesz się co wpływa na skuteczność storytellingu. 
•    poznasz najważniejsze zasady budowania historii, które służą ich celom 
•    dostaniesz konkretną instrukcję krok po kroku jak ze zwykłego slajdu z wykresem zrobić Data storytelling.

Dodatkowo:
każdy uczestnik ma możliwość skonsultowania swoich slajdów z prowadzącym w ciągu 6 miesięcy podczas półgodzinnej konsultacji online. 

Na szkolenie zapraszamy: 
•    Prezesów firm
•    Członków zarządów firm
•    Kadrę kierowniczą
•    Szefów działów finansowych
•    Szefów działów controlingu 
•    Szefów działów marketingu
•    Szefów działów HR
•    Szefów działów sprzedaży
•    Specjalistów działów finansowych, controllingu, marketingu, sprzedaży, HR
•    Osoby tworzące i pracujące z danymi 

Organizacja szkolenia:
•    wydarzenie prowadzone w czasie rzeczywistym,
•    bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia,
•    dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y.
Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej (ZOOM). Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. 
W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszą wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy.

Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników wydarzenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.

Invited by

Agnieszka Spychała