1 390 zł za osobę + 23% VAT
przy zgłoszeniu do 20 listopada
1 590 zł za osobę + 23% VAT
przy zgłoszeniu po 20 listopada
Współcześnie dane dla wielu pracowników to codzienność. Nie tylko ich analiza, ale przede wszystkim ich prezentacja. Niestety w wielu przypadkach prezentacje o danych są nie tylko nudne, ale również niezrozumiałe. Mimo wielu godzin siedzenia nad prezentacją efekty są co najmniej niezadowalające. Na szczęście są sposoby, aby ten problem rozwiązać.
Data storytelling wraz z wieloma dobrymi praktykami wizualizacji danych to klucz do tego, aby nie tylko pokazywać dane w sposób przejrzysty, ale również w taki, który oczaruje odbiorców i będzie dla nich zrozumiały.
Data storytelling to praktyczne podejście do budowania narracji i wizualnego zobrazowania suchych danych tak, by w sposób łatwy i przystępny przekazać odbiorcom znaczenie informacji zawartej w tych danych. Siła data storytellingu tkwi w jego atrakcyjności dla końcowego odbiorcy poprzez ubranie form liczbowych w formę opowieści, która potrafi być bardzo przekonująca i skuteczna w swoim przekazie.
Chcesz:
• skutecznie docierać do zarządu?
• skutecznie docierać do inwestorów?
• skutecznie docierać do współpracowników?
• skutecznie docierać do klientów?
• skutecznie oddziaływać informacjami?
• skutecznie angażować odbiorców?
Szkolenie pozwoli Ci:
• zgłębić koncepcję storytellingu jako świadomie stosowanej techniki i angażowania odbiorców,
• dowiedzieć się, co wpływa na skuteczność storytellingu.
• poznać najważniejsze zasady budowania historii,
• otrzymać konkretną instrukcję krok po kroku, jak ze zwykłego slajdu z wykresem stworzyć Data storytelling.
Dodatkowo:
każdy uczestnik ma możliwość skonsultowania swoich slajdów z prowadzącym w ciągu 6 miesięcy podczas półgodzinnej konsultacji online.
Na szkolenie zapraszamy:
• prezesów firm
• członków zarządów firm
• kadrę kierowniczą
• szefów działów finansowych
• szefów działów controlingu
• szefów działów marketingu
• szefów działów HR
• szefów działów sprzedaży
• specjalistów działów finansowych, controllingu, marketingu, sprzedaży, HR
• osoby tworzące i pracujące z danymi
Organizacja szkolenia:
• wydarzenie prowadzone w czasie rzeczywistym,
• bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia,
• dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y.
Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej (ZOOM). Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszą wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy.
Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników wydarzenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej.