DATA STORYTELLING

– jak profesjonalnie prezentować dane / warsztat /

Data rozpoczęcia:
29.11.2024
Data zakończenia:
29.11.2024

Opis

Współcześnie dane dla wielu pracowników to codzienność. Nie tylko ich analiza, ale przede wszystkim ich prezentacja. Niestety w wielu przypadkach prezentacje o danych są nie tylko nudne, ale również niezrozumiałe. Mimo wielu godzin siedzenia nad prezentacją efekty są co najmniej niezadowalające. Na szczęście są sposoby, aby ten problem rozwiązać. 

Data storytelling wraz z wieloma dobrymi praktykami wizualizacji danych to klucz do tego, aby nie tylko pokazywać dane w sposób przejrzysty, ale również w taki, który oczaruje odbiorców i będzie dla nich zrozumiały.

Data storytelling to praktyczne podejście do budowania narracji i wizualnego zobrazowania suchych danych tak, by w sposób łatwy i przystępny przekazać odbiorcom znaczenie informacji zawartej w tych danych. Siła data storytellingu tkwi w jego atrakcyjności dla końcowego odbiorcy poprzez ubranie form liczbowych w formę opowieści, która potrafi być bardzo przekonująca i skuteczna w swoim przekazie.

Chcesz:
skutecznie docierać do zarządu?
skutecznie docierać do inwestorów?
skutecznie docierać do współpracowników?
skutecznie docierać do klientów?
skutecznie oddziaływać informacjami?
• skutecznie angażować odbiorców?

Szkolenie pozwoli Ci:
•    zgłębić koncepcję storytellingu jako świadomie stosowanej techniki i angażowania odbiorców,
•    dowiedzieć się, co wpływa na skuteczność storytellingu. 
•    poznać najważniejsze zasady budowania historii, 
•    otrzymać konkretną instrukcję krok po kroku, jak ze zwykłego slajdu z wykresem stworzyć Data storytelling.

Dodatkowo:
każdy uczestnik ma możliwość skonsultowania swoich slajdów z prowadzącym w ciągu 6 miesięcy podczas półgodzinnej konsultacji online. 

Na szkolenie zapraszamy: 
•    prezesów firm
•    członków zarządów firm
•    kadrę kierowniczą
•    szefów działów finansowych
•    szefów działów controlingu 
•    szefów działów marketingu
•    szefów działów HR
•    szefów działów sprzedaży
•    specjalistów działów finansowych, controllingu, marketingu, sprzedaży, HR
•    osoby tworzące i pracujące z danymi

Organizacja szkolenia:
•    wydarzenie prowadzone w czasie rzeczywistym,
•    bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkolenia,
•    dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y.
Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem platformy eventowej opartej na przeglądarce internetowej (ZOOM). Rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome. 
W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszą wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy.

Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników wydarzenia otrzyma zaświadczenie o udziale w szkoleniu oraz materiały w wersji elektronicznej. 

Na wydarzenie zaprasza

Agnieszka Spychała