DATA STORYTELLING

– jak profesjonalnie prezentować dane / warsztat /

Data rozpoczęcia:
29.11.2024
Data zakończenia:
29.11.2024

1 390 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu do 20 listopada

1 590 zł za osobę + 23% VAT

przy zgłoszeniu po 20 listopada


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Prelegenci

Filip Werstler

Trener prezentacji i wystąpień biznesowych

Prowadzi szkolenia dla międzynarodowych firm, instytucji. Do jego klientów należą takie firmy jak Orange Polska, ABB, UBS, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Polpharma, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie czy Comarch. W swoich szkoleniach szerzy autorską koncepcję zorientowania wystąpień na publiczność (audience-centrism), do której zainspirowała go filozofia firmy Amazon. Jest prelegentem, występującym na konferencjach spod znaku TEDx a także mówcą nagradzanym na wielu konferencjach marketingowych. Podczas swojego pierwszego wystąpienia na TEDxie opowiada drogę, jaką przeszedł od jąkania się do bycia trenerem wystąpień publicznych. Co roku przygotowuje kilkudziesięciu prelegentów na najważniejsze wydarzenia branżowe w Polsce (m.in. InternetBeta, Infoshare, Forum IAB, I Love Marketing) jak i na świecie (E3 Expo, Collision Conference). Sam zdobywał czołowo lokaty na konferencjach marketingowych i technologicznych, takich jak Infoshare czy iDesign. Prywatnie wielbiciel dalekich podróży, bliskich spotkań z literaturą faktu i oddany fan FC Barcelony.

Adam Zadrożny

Certyfikowany trener biznesu i psycholog

Specjalizuje się w tematach: Wystąpienia biznesowe, storytelling oraz tworzenie prezentacji w PowerPoint. Mentor startupów w Demium.
Podczas szkoleń kładzie szczególny nacisk na praktyczność rozwiązań oraz dobrą atmosferę. Uważa, że trening należy dokładnie dostosować do kompetencji Klienta, aby przyniósł on największe efekty. Prowadził sesje indywidualne zarówno na poziomie dyrektorskim jak i CEO. Największą motywacją dla niego jest to, że wystąpienia nad którymi pracuje mają wpływ zarówno na klientów jak i innych pracowników w firmie.
Specjalista od Power Pointa. Tworzy sprzedażowe i inwestorskie prezentacje na zamówienie. Tworzenia prezentacji uczył pracowników różnych branż w tym: ubezpieczeniowej, IT, czy finansowej.
W tematach psychologicznych występował w radio Trójka, Czwórka, Polskie Radio 24, Chilli Zet oraz w Dzień dobry TVN.

Jakub Krawiec

psycholog, badacz i wykładowca w katedrze Psychologii Ekonomicznej i Biznesu na Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie

Uczestnik studiów podyplomowych na kierunku Data Science na Politechnice Warszawskiej. Ukończył staże badawcze na Uniwersytecie w Cambridge i Uniwersytecie Metropolitalnym w Oslo. Pracował jako project manager i analityk w firmie badawczej Sotrender i Polskim Instytucie Ekonomicznym, gdzie zajmował się projektami badawczymi obejmującymi analizę dużych zbiorów danych z mediów społecznościowych i internetu.

Realizuje projekty badawcze będące na styku nauki i biznesu. Jako badacz współpracuje m.in. z firmą Bayer gdzie pomaga zrozumieć zachowania i motywacje rolników czy z organizacją UNICEF, gdzie skupia się nad badaniami kształtującymi interwencje behawioralne. Badania, które realizuje w ramach doktoratu, obejmują psychologię podejmowania decyzji i ekonomię behawioralną.

Od 9 lat zaangażowany w projekty edukacyjne i szkoleniowe. Na swoim koncie ma setki godzin przeprowadzonych szkoleń z analizy danych, komunikacji czy z dziedziny podejmowania decyzji.