Współpraca z mediami. Jak właściwie zaplanować komunikację korporacyjną skierowaną do przedstawicieli mediów?
case study Asseco
Ewa
Kryj,
Rzecznik Prasowy i PR Manager, Asseco Poland S.A.
jakie przygotować treści atrakcyjne dla dziennikarza?
jakie kanały wykorzystać w budowaniu polityki komunikacyjnej skierowanej do mediów?
w jaki sposób zapewnić stały i jak najszerszy dostęp do treści korporacjnych Twojej spółki? Jak wzbudzić zainteresowanie tymi treściami?
10:50
Nowe technologie w służbie komunikacji korporacyjnej. Jak efektywnie korzystać z nowatorskich środków komunikacji?
case study Tauron Polska Energia
Agnieszka
Wójcik,
Dyrektor Wykonawczy ds. Relacji z Otoczeniem w TAURON Polska Energia oraz Prezes Fundacji TAURON
video, chat, blog, technologie na urządzenia mobilne… z czego warto korzystać a z czego lepiej zrezygnować w komunikacji dotyczącej kwestii korporacyjnych?
jak zintegrować ze sobą różne kanały komunikacji w ramach spójnej strategii?
11:50
Przerwa na kawę
12:15
Mity o obowiązkach informacyjnych i nowych regulacjach. MAR case studies - najczęściej popełniane błędy
Piotr
Bieżuński,
Prezes NOBILI PARTNERS Sp. z o.o.
perception study i feedbacki (badania potrzeb i oczekiwań) - najlepsze narzędzie poznania oczekiwań inwestorów, analityków i pozostałych uczestników rynku
regulacje wewnętrzne - dla kogo, jak nie pisać, czego (i kogo) unikać?
profit warning w praktyce
raporty okresowe (kwartalne, półroczne i roczne): jak z perspektywy IR szybko i sprawnie znacząco podnieść ich jakość i użytkowość?
13:10
Lunch
14:10
Jak Cię widzą tak Cię piszą! Budowa relacji z oceniającymi Twoją spółkę
Dorota
Nowotny,
Investor Relations Officer, Orbis SA
Jak efektywnie budować relacje inwestorskie?
Jak zarządzać komunikacją z analitykami i zarządzającymi funduszami?
Jak dostosować środki przekazu do naszych odbiorców?
15:00
Zakończenie I dnia warsztatów
Dzień II
Piątek
24 marca 2017
09:30
Rejestracja uczestników. Poranna kawa
10:00
Obraz mówi, więcej niż 1000 słów. Płynne video to 24 klatki na sekundę. W minutę możesz przekazać 1 milion słów. Czy wiesz jak zrobić to dobrze i skutecznie?
Paweł
Cymcyk,
Prezes Zarządu, Związek Maklerów i Doradców
jak w świecie ogromnej ilości informacji w SM przebić się ze swoim komunikatem?
popularne błędy i proste rozwiązania
które narzędzia social media są najskuteczniejsze w przypadku komunikacji korporacyjnej i dlaczego?
11:00
Kryzys w spółce giełdowej i publicznej. Jak sobie z nim radzić?
Piotr
Bieżuński,
Prezes NOBILI PARTNERS Sp. z o.o.
kiedy zaczyna się kryzys komunikacyjny? Jak go prawidłowo przewidzieć?
narzędzia, metody i strategie działania w polityce informacyjnej firmy podczas kryzysu
jak przekuć kryzys w sukces wizerunkowy?
11:55
Przerwa na kawę
12:15
Komunikacja korporacyjna w kontekście współpracy z inwestorem zagranicznym
Paweł
Czupryna,
Business Development Director, CC Group
Dlaczego rynki zagraniczne są ważne dla spółek notowanych na GPW?
Oczekiwania inwestorów zagranicznych dot. komunikacji ze spółka
Jak zbudować długoterminową relacje z inwestorem zagranicznym?
12:50
Lunch
13:40
Komunikacja wewnętrzna w spółce i grupie kapitałowej
Agata
Wiśniewska,
Wiceprezes, Compress
Błędy w przepływie informacji wewnętrznych a wizerunek spółki wśród interesariuszy
Wpływ wewnętrznej polityki informacyjnej na wartość giełdową spółki
Podział kompetencji - gdzie spółki i grupy kapitałowe mają sekcje IR?
14:30
Kary za naruszanie obowiązków informacyjnych MAR – orzecznictwo KNF
Bogdan
Piotrowski,
Radca prawny, Partner w Kancelarii SSW Spaczyński, Szczepaniak i Wspólnicy