Marketer+, dziennikarka, trenerka, specjalistka ds. komunikacji i marketingu
Swoją zawodową przygodę rozpoczęła w branży szkoleniowej, co doprowadziło ją do zdobycia certyfikatu trenera biznesowego. Od czterech lat związana jest z uczelnią Collegium Civitas, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarz. Publikowała w takich tytułach jak Polska the Times, Socialpress czy Brief, w którym pełniła funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Zagadnienia z obszaru nowych mediów i marketingu zna także od strony praktycznej. Pracowała m.in. w zespole odpowiedzialnym za komunikację i promocję działań posła do PE, a także była koordynatorem grupy redakcyjnej magazynu historycznego, odpowiadając za strategię komunikacji i promocji miesięcznika w mediach społecznościowych. Obecnie jest redaktorem magazynu branżowego Marketer+, a także prowadzi własną firmę specjalizującą się w szkoleniach oraz komunikacji marketingowej. Autorka książki „Marketing wartości”.
W branży online i social media od 11 lat. Z wykształcenia socjolożka, pra¬cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien¬tów. Pro¬wa¬dzi fan¬page „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację.Jej debiu¬tancka książka „Zarzą¬dza¬nie kry¬zy¬sem w social media” nakła¬dem wydaw¬nic¬twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu (nagrodzonej książkowym Oskarem). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni).Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak PZU, Empik, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident czy KRPM
Head of Content Marketing Sales, Grupa Adnext
Przez ponad 10 lat była związana z Grupą TVN. Pracę rozpoczynała w programie śledczym „Superwizjer”, potem na stałe związała się z redakcją ekonomiczną TVN. Prowadziła poranne pasmo „Otwarcie dnia” w TVN24 Biznes i Świat poświęcone tematyce gospodarczej i międzynarodowej. Przygotowywała także materiały polityczne do „Faktów TVN”, wcześniej była też reporterką newsową polskiej filii CNBC. W 2015 roku objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji i PR w spółce zarządzającej rozgrywkami piłkarskimi. Współpracowała także z Ernst & Young. Obecnie prowadzi własną firmę w obszarze doradztwa strategicznego w komunikacji oraz public affairs. Jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie w Orleanie.
Od 9 lat pomagam, inspiruję i uczę głownie rodzinne biznesy oraz MŚP jak wykorzystać strategię H2H oraz prowadzić działania w komunikacji online z zastosowaniem relationship marketing. Zarządzałam projektami z zakresu IT, kierowałam zespołami, przeprowadzałam audyty oraz prowadziłam wewnętrzne szkolenia pracowników. Byłam odpowiedzialna za strategie marketingowe głównie w branży sportowej, turystycznej i nieruchomościowej. Od lat zajmuję się tworzeniem treści na strony internetowe, storytellingiem oraz prowadzeniem profili firmowych w mediach społecznościowych. Moją misją jest pokazać, że budowanie biznesu opartego na autentycznym przekazie, tworzenie treści wzbudzających emocje i posiadających duszę jest drogą do sukcesu. Od 4 lat na stałe współpracuję ze szczecińską agencją mmCreation. Obecnie prowadzę własną firmę Human2Human-Relationship Marketing. Wierzę, że „Prawdziwe sukcesy rodzą się z miłości do ludzi.”
Klikam po internecie od dawna, bo od 1996 roku. 13 lat zajmuję się komunikacją Public Relations. Od 9 lat zarządzam projektami, a od 7 lat szkolę i doradzam w komunikacji online. Kilka lat kierowałem PR-em i marketingiem w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu. Współpracuje z instytucjami kultury, przemysłami kreatywnymi i IT. Jestem po Filozofii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, ukończyłem studia podyplomowe z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Współpracowałem i szkoliłem w ponad 50 organizacjach i firmach: Narodowy Instytut Audiowizualny, Narodowe Centrum Kultury, Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, Centrum Promocji Informatyki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Mazowiecki Instytut Kultury, Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego, Uniwersytet Mikołaja Kopernika.