DIGITAL PR W PRAKTYCE

Skuteczne zarządzanie projektem komunikacyjnym online

Data rozpoczęcia:
22.03.2018
Data zakończenia:
23.03.2018

Prelegenci

Justyna Bakalarska

Marketer+, dziennikarka, trenerka, specjalistka ds. komunikacji i marketingu

Swoją zawodową przygodę rozpoczęła w branży szkoleniowej, co doprowadziło ją do zdobycia certyfikatu trenera biznesowego. Od czterech lat związana jest z uczelnią Collegium Civitas, gdzie prowadzi wykłady z zakresu marketingu, CSR-u i nowych mediów. W tej tematyce specjalizuje się także jako dziennikarz. Publikowała w takich tytułach jak Polska the Times, Socialpress czy Brief, w którym pełniła funkcję zastępcy redaktora naczelnego. Zagadnienia z obszaru nowych mediów i marketingu zna także od strony praktycznej. Pracowała m.in. w zespole odpowiedzialnym za komunikację i promocję działań posła do PE, a także była koordynatorem grupy redakcyjnej magazynu historycznego, odpowiadając za strategię komunikacji i promocji miesięcznika w mediach społecznościowych. Obecnie jest redaktorem magazynu branżowego Marketer+, a także prowadzi własną firmę specjalizującą się w szkoleniach oraz komunikacji marketingowej. Autorka książki „Marketing wartości”.

Monika Czaplicka

Wobuzz

W branży online i social media od 11 lat. Z wykształcenia socjolożka, pra¬cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien¬tów. Pro¬wa¬dzi fan¬page „Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację.Jej debiu¬tancka książka „Zarzą¬dza¬nie kry¬zy¬sem w social media” nakła¬dem wydaw¬nic¬twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu (nagrodzonej książkowym Oskarem). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni).Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak PZU, Empik, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident czy KRPM

Marta Hordyjewska-Pszona

Head of Content Marketing Sales, Grupa Adnext

Karolina Hytrek-Prosiecka

Dziennikarka

Przez ponad 10 lat była związana z Grupą TVN. Pracę rozpoczynała w programie śledczym „Superwizjer”, potem na stałe związała się z redakcją ekonomiczną TVN. Prowadziła poranne pasmo „Otwarcie dnia” w TVN24 Biznes i Świat poświęcone tematyce gospodarczej i międzynarodowej. Przygotowywała także materiały polityczne do „Faktów TVN”, wcześniej była też reporterką newsową polskiej filii CNBC. W 2015 roku objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji i PR w spółce zarządzającej rozgrywkami piłkarskimi. Współpracowała także z Ernst & Young. Obecnie prowadzi własną firmę w obszarze doradztwa strategicznego w komunikacji oraz public affairs. Jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie w Orleanie.

Joanna Komsa-Chłodny

CEO, Human2Human

Od 9 lat pomagam, inspiruję i uczę głownie rodzinne biznesy oraz MŚP jak wykorzystać strategię H2H oraz prowadzić działania w komunikacji online z zastosowaniem relationship marketing. Zarządzałam projektami z zakresu IT, kierowałam zespołami, przeprowadzałam audyty oraz prowadziłam wewnętrzne szkolenia pracowników. Byłam odpowiedzialna za strategie marketingowe głównie w branży sportowej, turystycznej i nieruchomościowej. Od lat zajmuję się tworzeniem treści na strony internetowe, storytellingiem oraz prowadzeniem profili firmowych w mediach społecznościowych. Moją misją jest pokazać, że budowanie biznesu opartego na autentycznym przekazie, tworzenie treści wzbudzających emocje i posiadających duszę jest drogą do sukcesu. Od 4 lat na stałe współpracuję ze szczecińską agencją mmCreation. Obecnie prowadzę własną firmę Human2Human-Relationship Marketing. Wierzę, że „Prawdziwe sukcesy rodzą się z miłości do ludzi.”

Dominik Pokornowski

PR Manager, Haipaa

Klikam po internecie od dawna, bo od 1996 roku. 13 lat zajmuję się komunikacją Public Relations. Od 9 lat zarządzam projektami, a od 7 lat szkolę i doradzam w komunikacji online. Kilka lat kierowałem PR-em i marketingiem w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu. Współpracuje z instytucjami kultury, przemysłami kreatywnymi i IT. Jestem po Filozofii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, ukończyłem studia podyplomowe z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Współpracowałem i szkoliłem w ponad 50 organizacjach i firmach: Narodowy Instytut Audiowizualny, Narodowe Centrum Kultury, Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, Centrum Promocji Informatyki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Mazowiecki Instytut Kultury, Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego, Uniwersytet Mikołaja Kopernika.