Zarządzanie projektem wizerunkowym i PR przy użyciu technik zwinnych Agile cz. 1
Dominik
Pokornowski,
PR Manager, Haipaa
Sesja ćwiczeniowo-warsztatowa, na której uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystywać techniki zwinne Agile do zarządzania projektami wizerunkowymi
Wprowadzenie do Agile Project Management – elementarna wiedza i praktyczne zastosowanie metodyk zwinnych tzw. Agile/Scrum
Warsztaty z aplikacjami do zarządzania zadaniami poprzez tablice Kanban i listy zadań Get things done
11:00
Przerwa na kawę
11:20
Zarządzanie projektem wizerunkowym i PR przy użyciu technik zwinnych Agile cz. 2
Dominik
Pokornowski,
PR Manager, Haipaa
Warsztaty z aplikacji bazującej na komunikacji typu instant chat
12:50
Przerwa na lunch
13:30
Na jakie elementy budowania wizerunku marki w sieci należy zwrócić szczególną uwagę, aby popełniać jak najmniej błędów i maksymalnie wykorzystać zainwestowane środki – sesja z dziennikarzem
Justyna
Bakalarska,
Marketer+, dziennikarka, trenerka, specjalistka ds. komunikacji i marketingu
Najczęściej popełniane błędy w kampaniach digitalowych, jak się przed nimi ustrzec? – przykłady
Jak przekuć sytuacje kryzysowe w sukces wizerunkowy i większą rozpoznawalność naszego brandu
Metody i narzędzia dziennikarskie, dzięki którym Twoje publikacji będą wiarygodne i przyciągną uwagę odbiorców
14:30
Przerwa na kawę
14:50
Skuteczna komunikacja z dziennikarzem w czasach mediów cyfrowych
Karolina
Hytrek-Prosiecka,
Dziennikarka
W jaki sposób najlepiej nawiązywać kontakty z dziennikarzem aktywnie korzystającym z mediów społecznościowych
Jaką formę wybrać do przesyłania informacji prasowych, tak aby spotkały się z zainteresowaniem odbiorcy
Treść i forma przekazu – dlaczego nie powinniśmy zaniedbywać tych elementów w komunikacji z dziennikarzem
15:40
Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
Dzień II
Piątek
23 marca 2018
09:00
Rejestracja uczestników i poranna kawa
09:30
Interaktywny kontent – jak go tworzyć i efektywnie wykorzystywać
Marta
Hordyjewska-Pszona,
Head of Content Marketing Sales, Grupa Adnext
Jakie narzędzia wykorzystać przy tworzeniu interaktywnego kontentu, aby uzyskać jak najlepsze wyniki wizerunkowe dla twojej organizacji
Jak obrazem i ciekawą treścią wpłynąć na emocje odbiorcy –jak możesz wpłynąć obrazem na relacje odbiorcy
Interaktywny kontent=reklama natywna? Jak to zrobić?
W jaki sposób wykorzystanie cyfrowych możliwości w budowaniu kontentu może wesprzeć działania pro-sprzedażowe
11:00
Przerwa na kawę
11:20
Instagram, Twitter, Snapchat, a może LinkedIn? Jak dobrać najbardziej efektywne narzędzia i kanały w danej branży, Webinaria, podcasty, live streamy – co możemy zyskać wykorzystując siłę doznań wizualnych cz. 1
Monika
Czaplicka,
Wobuzz
Interaktywna sesja warsztatowa
12:50
Przerwa na kawę
13:10
Instagram, Twitter, Snapchat, a może LinkedIn? Jak dobrać najbardziej efektywne narzędzia i kanały w danej branży, Webinaria, podcasty, live streamy – co możemy zyskać wykorzystując siłę doznań wizualnych cz. 2
Monika
Czaplicka,
Wobuzz
Jak obrazem i ciekawą treścią wpłynąć na emocje odbiorcy
Z których narzędzi skorzystać w kreowaniu komunikacji online
14:40
Przerwa na lunch
15:20
Influence marketing i storytelling – jakich narzędzi użyć w poszukiwaniu najskuteczniejszych specjalistów, tak by współgrali ze strategią naszej organizacji
Joanna
Komsa-Chłodny,
CEO, Human2Human
Influencerzy – gdzie szukać odpowiednich specjalistów do akcji promocyjno-wizerunkowych
Kiedy i jak wykorzystywać storytelling w działaniach digitalowych
Metody i narzędzia służące do realizacji naszej strategii Influence marketing’u i storytelling’u