DIGITAL PR W PRAKTYCE

Skuteczne zarządzanie projektem komunikacyjnym online

Data rozpoczęcia:
22.03.2018
Data zakończenia:
23.03.2018

Program

Dzień I
Czwartek
22 marca 2018
09:00

Rejestracja uczestników. Powitalna kawa

09:30

Zarządzanie projektem wizerunkowym i PR przy użyciu technik zwinnych Agile cz. 1

Dominik Pokornowski, PR Manager, Haipaa

  • Sesja ćwiczeniowo-warsztatowa, na której uczestnicy dowiedzą się jak wykorzystywać techniki zwinne Agile do zarządzania projektami wizerunkowymi
  • Wprowadzenie do Agile Project Management – elementarna wiedza i praktyczne zastosowanie metodyk zwinnych tzw. Agile/Scrum
  • Warsztaty z aplikacjami do zarządzania zadaniami poprzez tablice Kanban i listy zadań Get things done

 

11:00

Przerwa na kawę

11:20

Zarządzanie projektem wizerunkowym i PR przy użyciu technik zwinnych Agile cz. 2

Dominik Pokornowski, PR Manager, Haipaa

  • Warsztaty z aplikacji bazującej na komunikacji typu instant chat
12:50

Przerwa na lunch

13:30

Na jakie elementy budowania wizerunku marki w sieci należy zwrócić szczególną uwagę, aby popełniać jak najmniej błędów i maksymalnie wykorzystać zainwestowane środki – sesja z dziennikarzem

Justyna Bakalarska, Marketer+, dziennikarka, trenerka, specjalistka ds. komunikacji i marketingu

  • Najczęściej popełniane błędy w kampaniach digitalowych, jak się przed nimi ustrzec? – przykłady
  • Jak przekuć sytuacje kryzysowe w sukces wizerunkowy i większą rozpoznawalność naszego brandu
  • Metody i narzędzia dziennikarskie, dzięki którym Twoje publikacji będą wiarygodne i przyciągną uwagę odbiorców
14:30

Przerwa na kawę

14:50

Skuteczna komunikacja z dziennikarzem w czasach mediów cyfrowych

Karolina Hytrek-Prosiecka, Dziennikarka

  • W jaki sposób najlepiej nawiązywać kontakty z dziennikarzem aktywnie korzystającym z mediów społecznościowych
  • Jaką formę wybrać do przesyłania informacji prasowych, tak aby spotkały się z zainteresowaniem odbiorcy
  • Treść i forma przekazu – dlaczego nie powinniśmy zaniedbywać tych elementów w komunikacji z dziennikarzem
15:40

Zakończenie pierwszego dnia warsztatów

Dzień II
Piątek
23 marca 2018
09:00

Rejestracja uczestników i poranna kawa

09:30

Interaktywny kontent – jak go tworzyć i efektywnie wykorzystywać

Marta Hordyjewska-Pszona, Head of Content Marketing Sales, Grupa Adnext

  • Jakie narzędzia wykorzystać przy tworzeniu interaktywnego kontentu, aby uzyskać jak najlepsze wyniki wizerunkowe dla twojej organizacji
  • Jak obrazem i ciekawą treścią wpłynąć na emocje odbiorcy –jak możesz wpłynąć obrazem na relacje odbiorcy
  • Interaktywny kontent=reklama natywna? Jak to zrobić?
  • W jaki sposób wykorzystanie cyfrowych możliwości w budowaniu kontentu może wesprzeć działania pro-sprzedażowe
11:00

Przerwa na kawę

11:20

Instagram, Twitter, Snapchat, a może LinkedIn? Jak dobrać najbardziej efektywne narzędzia i kanały w danej branży, Webinaria, podcasty, live streamy – co możemy zyskać wykorzystując siłę doznań wizualnych cz. 1

Monika Czaplicka, Wobuzz

  • Interaktywna sesja warsztatowa
12:50

Przerwa na kawę

13:10

Instagram, Twitter, Snapchat, a może LinkedIn? Jak dobrać najbardziej efektywne narzędzia i kanały w danej branży, Webinaria, podcasty, live streamy – co możemy zyskać wykorzystując siłę doznań wizualnych cz. 2

Monika Czaplicka, Wobuzz

  • Jak obrazem i ciekawą treścią wpłynąć na emocje odbiorcy
  • Z których narzędzi skorzystać w kreowaniu komunikacji online
14:40

Przerwa na lunch

15:20

Influence marketing i storytelling – jakich narzędzi użyć w poszukiwaniu najskuteczniejszych specjalistów, tak by współgrali ze strategią naszej organizacji

Joanna Komsa-Chłodny, CEO, Human2Human

  • Influencerzy – gdzie szukać odpowiednich specjalistów do akcji promocyjno-wizerunkowych
  • Kiedy i jak wykorzystywać storytelling w działaniach digitalowych
  • Metody i narzędzia służące do realizacji naszej strategii Influence marketing’u i storytelling’u
16:20

Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów