Powered by chatwoo.com

LEGAL MBA

Nowa jakość edukacji prawników na polskim rynku

Data rozpoczęcia:
03.03.2018
Data zakończenia:
10.06.2018

7 900 zł za osobę + 23% VAT


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Prelegenci

dr Michał Chmielecki

Ekspert w zakresie negocjacji, MSc

Ekspert w zakresie negocjacji. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, warsztatów i wykładów dla wyższej i średniej kadry zarządzającej w Polsce i za granicą. Szkolił pracowników m.in. takich organizacji i firm jak: Armia Amerykańska, Airbus Group, MSZ, PGNiG, Lotos, Tauron, Centrum Badań Kosmicznych PAN, Ministerstwo Finansów i wiele innych. Wykładowca w programach MBA polskich i zagranicznych uczelni. Więcej na www.szkoleniaznegocjacji.com

Ewa Ciborowska

Dyrektor ds. prawno-korporacyjnych, Murapol S.A.

16-letnie doświadczenie w bieżącej obsłudze prawnej podmiotów z branży budowlanej, energetycznej, usługowej, IT, w tym ostatnie 5 lat jako manager m.in. dyrektor Biura Prawnego Grupy Kapitałowej Polimex-Mostostal oraz Grupy Kapitałowej Veolia Polska. W latach 2011–2013 r. partner w Kancelarii Łukowicz, Świerzewski & Wspólnicy, obsługa DELL Sp. z o.o. DELL Products, GfK Polonia Sp. z o.o.; W latach 2007–2011 – radca prawny w Eiffage Polska Budownictwo S.A. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła studia menedżerskie oraz MBA na Wydziale Zarządzania UW.

Anna Jaszczołt

Project Management Expert, Certyfikowany Kierownik Projektów PMP® PRINCE2® PSM®

Ekspert ds. zarządzania projektami z ponad 10 letnim doświadczeniem. Przeprowadza globalne transformacje w branży finansowej. Prowadzi autorskie programy szkoleniowo-doradcze dla liderów organizacji. Wprowadza i rozwija kulturę projektową w organizacjach. Do tej pory poprowadziła warsztaty i programy rozwojowe dla ponad 500 osób, spędzając ponad 600 godzin w salach szkoleniowych. Od 2013 roku autorka poczytnego bloga zarządzam-projektami.pl. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych (m. in. New Trends in Project Management 2013, 2015, 10th International PMI Congress 2015). Mentor w Project Management Institute Poland Chapter. Członek rady nadzorczej spółki oferującej usługi księgowe online. Członek Zarządu Project Management Institute Poland Chapter w roku 2012. Członek Vital Voices. Posiada certyfikaty PMP®, PRINCE2®, Agile PM®, PSM I, PSPO I. Ukończyła studia doktoranckie z Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. W prowadzonych projektach stosuje podejście etapowe inspirowane światowymi praktykami z metodyk zwinnych i kaskadowych. Kwestionując zastane status quo, eliminuje projekty zombie, które nie przynoszą korzyści organizacjom.

Gerard Karp

Partner, lider zespołu TMT/IP i Ochrony Danych Osobowych, adwokat, PwC Legal

Gerard Karp jest partnerem i liderem zespołu Technologii, Mediów i Telekomunikacji, Prawa Własności Intelektualnej oraz Ochrony Danych Osobowych w kancelarii PwC Legal. Gerard specjalizuje się w prawie nowych technologii, w szczególności ochrony danych osobowych i prawa do prywatności oraz różnorodnych aspektów na styku prawa internetu, wdrożeń informatycznych oraz szeroko pojętego rynku cyfrowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie na rzecz klientów z branży nowych technologii, e-commerce, handlowej oraz sektorów bankowego, ubezpieczeniowego i farmaceutycznego. W ostatnich latach prowadził wiele projektów multidyscyplinarnych łączących zagadnienia e-commerce, ochronę danych osobowych, prawo własności intelektualnej, jak również szereg projektów wdrożeniowych, w tym w oparciu o rozwiązania chmurowe. Doradzał m.in. przy nowatorskich projektach BIG Data w branżach: logistycznej, handlowej oraz bankowej. Gerard jest także autorem publikacji i opracowań w tym zakresie. Informator Chambers Europe rekomenduje go w obszarze ochrony danych osobowych. Jest laureatem konkursu Profesjonaliści Forbesa 2012.

Tomasz Konieczny

Partner, dział rynków kapitałowych i raportowania finansowego, PwC

Kieruje działem rynków kapitałowych i raportowania finansowego, a także działem technicznym oraz Akademią PwC. Jest członkiem Komitetu Standardów Rachunkowości przy Ministrze Finansów (kadencja 2012-2014). Tomasz posiada szerokie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych sporządzonych zgodnie z polskimi zasadami rachunkowości, MSSF, US GAAP oraz UK GAAP. Zdobył szerokie doświadczenie w transakcjach na rynkach kapitałowych w Wielkiej Brytanii, Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W latach 2000-2003 pracował w londyńskiej Grupie ds. Rynków Kapitałowych – jako specjalista zajmujący się doradztwem dla spółek przeprowadzających międzynarodowe oferty długu lub akcji. Jest członkiem Komitetu Standardów Rachunkowości przy Ministrze Finansów.
Prowadzi szkolenia, zarówno dla klientów, jak też pracowników PwC oraz biegłych rewidentów w dziedzinie MSSF. Jest członkiem kapituły w konkursie The Best Annual Report. Jest autorem licznych artykułów i publikacji poświęconych problematyce MSSF oraz raportowaniu finansowemu spółek publicznych.
Posiada uprawnienia polskiego biegłego rewidenta (KIBR) i członkiem brytyjskiego stowarzyszenia biegłych rewidentów ACCA. Kierował projektami optymalizacji sprawozdań finansowych i sprawozdań z działalności zarządu oraz doradzał w zakresie możliwości optymalizacji: KGHM, PGNiG, Lotos, CCC, PKN Orlen, Tauron, Synthos.

Anna Kurzydłowska

Adiunkt, PMP® PRINCE2® Practitioner, SCPM, Ekspert Zarządzania, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego

Ekspert zarządzania projektami IT z wieloletnim doświadczeniem Posiada wszystkie znaczące certyfikaty zarządzania projektami: Stanford Certified Project Manager, ITIL Foundation Certificate in IT Service Management, PMP (Project Management Professional) Certificate, PRINCE2 Practitioners Certificate. Wcześniej związana m.in. z IBM Poland, Hewlett-Packard Poland, ICL Poland oraz Polkomtel S.A. Wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny. Prowadzi wykłady i badania z zakresu zarządzania projektami na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Specjalista od jakości zarządzania projektami i mentor w firmie Comarch Healthare S.A.

Szymon Kwiatkowski

Założyciel Marketing Prawa, Marketing Manager

Doradza kancelariom prawnym w formułowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych i sprzedażowych. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w obszarze marketingu B2B kancelarii prawniczych. Jako kierownik marketingu planuje i koordynuje działania marketingowe w kancelarii patentowej Patpol.

dr Arwid Mednis

Lider praktyki TMT/IP i Ochrony Danych Osobowych, radca prawny, kancelaria PwC Legal

W kancelarii PwC Legal kieruje praktyką prawa nowych technologii, w tym prawa telekomunikacyjnego oraz ochrony danych osobowych. Zajmuje się kwestiami cyberbezpieczeństwa, ochrony informacji oraz dostępem do informacji publicznej. Specjalnością Arwida jest także prawo administracyjne, w szczególności prawo samorządu terytorialnego oraz partnerstwo publicznoprywatne. W latach 1991-2000 reprezentował Polskę w Komitecie ds. Ochrony Danych Osobowych w Radzie Europy w Strasburgu, w latach 1998-2000 był jego przewodniczącym. Był członkiem Rady Naukowej GIODO, a także autorem i współautorem projektów ustaw dotyczących ochrony danych osobowych i wymiany informacji gospodarczej. Reprezentuje klientów w sprawach regulacyjnych oraz w postępowaniach sądowych i administracyjnych. Jest docentem na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia m.in. z zakresu dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych i prawa łączności elektronicznej, a także autorem licznych publikacji z zakresu prawa telekomunikacyjnego, ochrony danych osobowych, e-biznesu i prawa administracyjnego.

Agnieszka Modras

Dyrektor Departamentu Obsługi Prawnej, Bank Pocztowy S.A., Przewodnicząca Komitetu Audytu Rady Nadzorczej, FCA-Group Bank Polska S.A.

Radca prawny od 2008 r., w latach 2002-2015 zatrudniona w kancelarii Weil Gotshal & Manges, a następnie Sołtysiński Kawecki & Szlęzak, od 2015 roku Dyrektor Departamentu Obsługi Prawnej Banku Pocztowego S.A., a od października 2017 r. Przewodnicząca Komitetu Audytu Rady Nadzorczej FCA-Group Bank Polska S.A. Specjalizuje się w doradztwie na rzecz instytucji finansowych i spółek publicznych, prawie korporacyjnym oraz prawie rynków kapitałowych. W ramach praktyki zawodowej uczestniczyła, między innymi, w transakcjach M&A, procesach prywatyzacyjnych, ofertach publicznych papierów wartościowych, wezwaniach i sporach korporacyjnych oraz reprezentowała klientów w szeregu postępowań przed Komisją Nadzoru Finansowego i Prezesem Urzędu Konkurencji i Konsumentów. Wśród zawodowych koników wyróżnia ład korporacyjny i zarządzanie ryzykiem.

Sławomir Paruch

Radca Prawny, Partner, Raczkowski Paruch

Ma blisko 20-letnie doświadczenie w praktyce prawa pracy. Jest jednym z najwybitniejszych ekspertów prawa pracy w Polsce, w tym specjalistą w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz zwolnień grupowych i indywidualnych pracowników. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu spraw sądowych. Specjalizuje się w sprawach dot. związków zawodowych oraz dotyczących mobbingu, dyskryminacji, godzin nadliczbowych oraz umów o zakazie konkurencji. Jest ekspertem w zakresie zasad wynagradzania oraz premiowania pracowników. Na rynku ceniony jest jako autor skutecznych koncepcji zarządzania HR, efektywny negocjator, w szczególności w sporach zbiorowych. Jest członkiem European Employment Lawyers' Association, International Bar Association i Przewodniczącym Stowarzyszenia Prawa Pracy. Regularnie publikuje w najważniejszych dziennikach prawnych, m.in. w Gazecie Prawnej i Rzeczpospolitej. Prowadzi szkolenia i konferencje z prawa pracy.

Jacek Pawłowski

Partner, radca prawny, kancelaria PwC Legal

Jacek specjalizuje się w prawie spółek, prawie handlowym i cywilnym. Przeprowadził szereg transakcji fuzji i przejęć, restrukturyzacji grup kapitałowych oraz prowadzi bieżącą obsługę polskich i międzynarodowych firm w zakresie prawa cywilnego, handlowego i korporacyjnego. W ramach praktyki fuzji i przejęć prowadził i koordynował liczne procesy badania prawnego due diligence, w tym w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Wspiera również przedsiębiorców zarządzających swoimi grupami kapitałowymi z Polski w ich ekspansji do innych państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Osobną specjalizacją Jacka są fundusze inwestycyjne (zwłaszcza zamknięte). Przeprowadził wiele transakcji polegających na wprowadzeniu znaczących aktywów, w tym spółek i nieruchomości, do funduszy inwestycyjnych. Zajmuje się również bieżącą obsługą funduszy inwestycyjnych, w tym doradza przy transakcjach zbycia i nabycia aktywów dla takich funduszy i ich spółek celowych. Wspiera również polskie firmy rodzinne w projektach planowania sukcesji polegających na zaplanowaniu i wdrożeniu przekazania biznesu rodzinnego kolejnemu pokoleniu. Posiada ponad 17 lat doświadczenia, które zdobył w renomowanych kancelariach prawnych. Jest radcą prawnym, ukończył dwa kierunki na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu (prawo i stosunki Międzynarodowe) oraz studiował w Niemczech na Otto-Friedrich Universität w Bambergu.

Piotr Rówiński

Partner, lider zespołu zarządzania ryzykiem, PwC

Piotr posiada ponad 16-letnie doświadczenie w zakresie ładu korporacyjnego, w tym we wdrożeniach i przeprowadzaniu oceny systemów kontroli wewnętrznej, wdrażania rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem i compliance, audycie wewnętrznym oraz w badaniu sprawozdań finansowych. Współpracuje ze spółkami notowanymi na GPW. Bierze udział w szeregu konferencji w zakresie ładu korporacyjnego, w tym w inicjatywach takich jak Forum Rad Nadzorczych, jako prelegent, autor lub współautor artykułów eksperckich i raportów. W PwC zajmuje się rozwojem usług związanych z audytem wewnętrznym i ładem korporacyjnym. Usługi te obejmują między innymi ocenę ekspozycji organizacji na ryzyko, ocenę systemu zarządzania ryzykiem w organizacji oraz outsourcing i co-sourcing audytu wewnętrznego. Doświadczenie sektorowe Piotra obejmuje między innymi spółki z sektora paliwowo-energetycznego, produkcyjnego, handlowego, finansowego, logistycznego, bankowego i szeregu innych w Polsce i Wielkiej Brytanii. Przez dwa lata Piotr pracował w grupie zajmującej się audytem jednostek sektora finansów publicznych oraz audytem wewnętrznym w PwC w Wielkiej Brytanii. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie na kierunku finanse i bankowość, specjalizacja finanse przedsiębiorstw (studia magisterskie), absolwent Oxford Brookes University (Oxford, Wielka Brytania), specjalizacja rachunkowość stosowana (licencjat), absolwent Hogeschool Brabant (Breda, Holandia), specjalizacja zarządzanie. Jest Certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym (CIA). Posiada Certyfikat Audytora Systemów Informatycznych (CISA), Uprawnienia brytyjskiego biegłego rewidenta (FCCA), Certyfikat w zakresie Usług Zapewniających Dotyczących Zarządzania Ryzykiem (CRMA).

Tomasz Sawiak

Wicedyrektor, Zespół Cyber Security, PwC

Bezpieczeństwem IT zajmuje się od kilkunastu lat. Specjalizuje się w projektowaniu i budowie centrów monitorowania bezpieczeństwa - SOC (Security Operations Center), audytach systemów teleinformatycznych, przeglądach i rozwoju architektury bezpieczeństwa IT przedsiębiorstw oraz projektowaniem nowatorskich usług i rozwiązań adresujących różne problemy bezpieczeństwa IT skorelowanych z potrzebami biznesowymi przedsiębiorstw. Wdraża systemy zapewniania i monitorowania bezpieczeństwa IT, gdzie projektuje architekturę rozwiązań i jest autorem szeregu scenariuszy monitorowania adresujących różnego typu zagrożenia i scenariusze ataków. Od ponad 10 lat prowadzi analizy incydentów, zagrożeń związanych z atakami na systemy finansowe i bankowości internetowej. Zdobytą w ten sposób wiedzę wykorzystuje do projektowania dedykowanych, praktycznych mechanizmów zabezpieczających i doskonalenia mechanizmów autoryzacji transakcji oraz rozwoju architektury bezpieczeństwa IT firm z różnych sektorów gospodarki.

Tomasz Sęk

Prawnik-ekonomista, menedżer, analityk, absolwent IESE MBA

Doradca kancelarii w dziedzinie zarządzania kancelarią prawną. Absolwent 2-letnich studiów menedżerskich MBA na IESE Business School w Barcelonie (tryb full-time, case-study method, analiza 600 przypadków praktyki zarządzania) i prawa na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Związany z branżą usług prawnych od 2004 roku (w tym 4 lata jako prawnik w dużych, średnich i małych kancelariach). Autor analiz rynku usług prawnych i publikacji dotyczących zarządzania kancelarią prawną. Posiada doświadczenie w międzynarodowym konsultingu strategicznym. Autor pracy dyplomowej „Strategia marketingowa kancelarii prawnej” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (Wydział Zarządzania). Pełnił funkcję managera marketingu i business development w wieloosobowej kancelarii prawnej. Akredytowany praktyk systemu badania osobowości w biznesie

Prof. dr hab. Ryszard Sowiński

Prawnik-marketingowiec, trener, Wyższa Szkoła Bankowa

Doradca kancelarii prawnych w dziedzinie marketingu strategicznego. Autor pierwszego w Polsce bloga o marketingu i zarządzaniu kancelariami prawniczym NowoczesnaKancelaria.pl. Doradca podatkowy w latach 1998-2015. Związany z branżą usług prawnych od 1994 roku. Pełnił funkcję dyrektora zarządzającego oraz dyrektora ds. marketingu w wieloosobowych kancelariach prawnych. Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Akredytowany praktyk systemu badania osobowości w biznesie.

Patrycja Sznajder

Kierownik Zakładu Zarządzania Projektami, Akademia Leona Koźmińskiego

Trener, autorka programów szkoleniowych z zarządzania projektami i zarządzania ryzykiem oraz kierownik specjalności Zarządzanie Projektami na studiach magisterskich w ALK. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Finanse i Rachunkowość, a także dwa programy studiów podyplomowych z obszaru zarządzania projektami. Doktor nauk o zarządzaniu o specjalności Zarządzanie Projektami. Autorka publikacji z obszaru zarządzania. Doświadczenie praktyczne zdobyła podczas realizacji projektów doradczych dla dużych firm, głównie w obszarze IT, telekomunikacji oraz w projektach naukowych, również międzynarodowych. Obecnie także studentka VI roku studiów magisterskich na kierunku Prawo, zainteresowana głównie prawem finansowym oraz zagadnieniami prawnymi dotyczącymi prowadzenia projektów.

Wojciech Szulc

Dyrektor, Zespół Usług Śledczych i Zarządzania Ryzykiem Nadużyć, PwC

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze wykrywania, przeciwdziałania oraz zwalczania nadużyć i nieprawidłowości. Przeprowadził ponad 100 projektów dotyczących przestępczości gospodarczej, podczas których pomagał identyfikować i zapobiegać przypadkom sprzeniewierzenia aktywów, wyłudzeń podatku VAT, korupcji, prania pieniędzy, czy wycieków danych. Współpracował z Klientami działającymi w różnych branżach (od finansowej, po handlową i produkcyjną). W PwC jest liderem zespołu technologii śledczych, ekspertem informatyki śledczej i śledczej analizy danych. W swojej pracy wykorzystuje narzędzia IT dostępne na rynku, a także buduje własne rozwiązania służące wykrywaniu nadużyć. Jest certyfikowanym ekspertem ds. nadużyć (CFE) oraz uprawnienia brytyjskiego biegłego rewidenta (FCCA).

Cezary Szymanek

Redaktor naczelny portalu rp.pl

Wcześniej redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska (polskiej edycji wpływowego amerykańskiego magazynu) i Magazynu Sukces. Wieloletni szef działu informacji w gospodarczym Radiu PiN. W Grupie ITI był zaś dyrektorem programowym serwisu tenbit.pl oraz twórcą i producentem autorskiego programu nadawanego pod taką samą nazwą na antenie TVN. W przeszłości związany z RTL 7, Radiem ZET i Radiem Kolor. Cezary Szymanek jest laureatem Nagrody im. Władysława Grabskiego przyznawanej przez NBP dla najlepszego dziennikarza ekonomicznego oraz "Ostrego Pióra", wyróżnienia nadawanego przez Business Centre Club.

Beata Tadla

Dziennikarka radiowa i telewizyjna

Absolwentka Kulturoznawstwa oraz Zarządzania Instytucjami Kultury na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, niebawem także studiów podyplomowych w zakresie kształcenia głosu i mowy na Uniwersytecie SWPS. Od 1991 roku związana z mediami, najpierw radiem, a potem telewizją. W TVN gospodyni m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP Wiadomości oraz programów publicystycznych. Autorka trzech książek: „Pokolenie ‚89. Dzieci PRL w wolnej Polsce”, „Kto pyta nie błądzi. Rozmowy wielkich i niewielkich”, „Niedziela bez Teleranka”. Wykładowca. Pracuje m.in. ze studentami Uniwersytetu Wrocławskiego i SWPS.

Mariola Więckowska

Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Allegro

Doświadczona Administrator Bezpieczeństwa Informacji / Data Protection Officer obecnie w Grupie Allegro, Ceneo i Naspers Classifieds (OLX, OtoMoto, OtoDom). Członek IAPP (Inter¬national Association of Privacy Professionals) oraz SABI (Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji). Jest absolwentem kierunków IT, bezpieczeństwa informacji, au¬dytu i kontroli wewnętrznej, zarządzania projektami oraz zarządzania przedsiębiorstwem. W latach 1994-2013 kierowała zespołem IT w bankowości i sektorze giełdowym. Wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu z zakresu bezpieczeństwa informacji i ochrony da¬nych osobowych. Obecnie nadzoruje wypełnianie obowiązków Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Rozporządzeń EU i polskich w podległych przedsiębiorstwach. Będąc prakty¬kiem na co dzień doświadczającym wszelkich ich aspektów, doradza organom ustawoda¬wczym i komentuje mające się ukazać akty prawne.

Beata Wolfigiel

Psycholog biznesu, Trener, Coach

Psycholog biznesu, trener, coach pracujący w podejściu opartym na dowodach (Evidence Based Coaching), w tym Positive Psychology Coaching. Od 2004 r. właścicielka firmy „Entuzja. Szkolenia i doradztwo”. Wykładowca kilku uczelni wyższych, m.in. Uniwersytetu Śląskiego, Uniwersytetu SWPS oraz Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej na studiach podyplomowych. Absolwentka studiów doktoranckich w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Śląskiego. Certyfikowany trener FRIS® Style Myślenia i Działania. Posiada certyfikat Level 3 Award In First Line Management wydany przez Institute of Leadership and Management w Londynie. Współautorka książki „Automotywacja. Odkryj w sobie siłę do działania!”, autorka kilku artykułów naukowych dotyczących prowadzenia aktywizujących treningów dla osób dorosłych oraz artykułów biznesowych do magazynu Fundacji Fortis „Moja Firma” oraz „Marka jest kobietą”. Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Członek Rady Programowo-Biznesowej Uniwersytetu Śląskiego. Ekspert na konferencjach międzynarodowych np. na Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Astrid Zakrzewska

Trener Akademii PwC

Uznany trener posiadający ponad dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu finansów i rachunkowości oraz zarządzania strategicznego i operacyjnego. Przeprowadziła ponad 10.000 godzin szkoleń i warsztatów zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminów CIMA, ACCA i CIA oraz warsztaty z rachunkowości zarządczej. Przez 5 lat współpracowała z BPP Professional Education, gdzie specjalizowała się w szkoleniach z rachunkowości zarządczej, zarządzania finansami i zarządzania strategicznego. Prowadziła kursy przygotowujące do egzaminów CIMA, ACCA i CIA. W latach 2002-2005 pełniła funkcję dyrektora finansowo-administracyjnego TVN S.A., gdzie brała udział m.in. w procesie emisji 235 mln Euro euroobligacji, w restrukturyzacji grupy kapitałowej TVN oraz wejściu na giełdę TVN S.A. W latach 1993-2002 pracowała w PricewaterhouseCoopers w dziale audytu, gdzie specjalizowała się w badaniu sprawozdań finansowych instytucji sektora finansowego. Astrid posiada tytuł Fellow CIMA oraz Fellow ACCA. Ukończyła studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Katedrze Zarządzania i Finansów.

Liliana Zużewicz-Masny

Starszy menedżer, Zespół Zarządzania Ryzykiem dla sektora finansowego, PwC

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze kierowania projektami i programami, w tym 7 lat w obszarze IT w sektorze finansowym. Jest certyfikowanym Kierownikiem Projektów (PMP, Agile PM). Prowadziła duże projekty związane z transformacją organizacji w związku ze zmianą właściciela (separacje i integracje podmiotów), zmianami regulacyjnymi (uzyskanie zgodności z wymaganiami KNF). W PwC jest odpowiedzialna za ocenę projektów realizowanych przez klientów PwC oraz wspieranie projektów od strony zarządzania projektami. W ramach zespołu zajmującego się wdrożeniem GDPR (General Data Protection Regulation) pracuje nad metodyką przeprowadzenia projektu uzyskania zgodności. Prowadzi również projekty wdrożeniowe GDPR, zarządzając interdyscyplinarnym zespołem złożonym z prawników, ekspertów security, IT i procesów biznesowych.