LEGAL MBA

Nowa jakość edukacji prawników na polskim rynku

Data rozpoczęcia:
03.03.2018
Data zakończenia:
10.06.2018

Prelegenci

dr Michał Chmielecki

Ekspert w zakresie negocjacji, MSc

Ekspert w zakresie negocjacji. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, warsztatów i wykładów dla wyższej i średniej kadry zarządzającej w Polsce i za granicą. Szkolił pracowników m.in. takich organizacji i firm jak: Armia Amerykańska, Airbus Group, MSZ, PGNiG, Lotos, Tauron, Centrum Badań Kosmicznych PAN, Ministerstwo Finansów i wiele innych. Wykładowca w programach MBA polskich i zagranicznych uczelni. Więcej na www.szkoleniaznegocjacji.com

Ewa Ciborowska

Dyrektor ds. prawno-korporacyjnych, Murapol S.A.

16-letnie doświadczenie w bieżącej obsłudze prawnej podmiotów z branży budowlanej, energetycznej, usługowej, IT, w tym ostatnie 5 lat jako manager m.in. dyrektor Biura Prawnego Grupy Kapitałowej Polimex-Mostostal oraz Grupy Kapitałowej Veolia Polska. W latach 2011–2013 r. partner w Kancelarii Łukowicz, Świerzewski & Wspólnicy, obsługa DELL Sp. z o.o. DELL Products, GfK Polonia Sp. z o.o.; W latach 2007–2011 – radca prawny w Eiffage Polska Budownictwo S.A. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła studia menedżerskie oraz MBA na Wydziale Zarządzania UW.

Anna Jaszczołt

Project Management Expert, Certyfikowany Kierownik Projektów PMP® PRINCE2® PSM®

Ekspert ds. zarządzania projektami z ponad 10 letnim doświadczeniem. Przeprowadza globalne transformacje w branży finansowej. Prowadzi autorskie programy szkoleniowo-doradcze dla liderów organizacji. Wprowadza i rozwija kulturę projektową w organizacjach. Do tej pory poprowadziła warsztaty i programy rozwojowe dla ponad 500 osób, spędzając ponad 600 godzin w salach szkoleniowych. Od 2013 roku autorka poczytnego bloga zarządzam-projektami.pl. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych (m. in. New Trends in Project Management 2013, 2015, 10th International PMI Congress 2015). Mentor w Project Management Institute Poland Chapter. Członek rady nadzorczej spółki oferującej usługi księgowe online. Członek Zarządu Project Management Institute Poland Chapter w roku 2012. Członek Vital Voices. Posiada certyfikaty PMP®, PRINCE2®, Agile PM®, PSM I, PSPO I. Ukończyła studia doktoranckie z Ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim. W prowadzonych projektach stosuje podejście etapowe inspirowane światowymi praktykami z metodyk zwinnych i kaskadowych. Kwestionując zastane status quo, eliminuje projekty zombie, które nie przynoszą korzyści organizacjom.

Gerard Karp

Partner, Lider zespołu TMT/IP i Ochrony Danych Osobowych, adwokat, PwC Legal

Gerard Karp jest partnerem i liderem zespołu Technologii, Mediów i Telekomunikacji, Prawa Własności Intelektualnej oraz Ochrony Danych Osobowych w kancelarii PwC Legal. Gerard specjalizuje się w prawie nowych technologii, w szczególności ochrony danych osobowych i prawa do prywatności oraz różnorodnych aspektów na styku prawa internetu, wdrożeń informatycznych oraz szeroko pojętego rynku cyfrowego. Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie na rzecz klientów z branży nowych technologii, e-commerce, handlowej oraz sektorów bankowego, ubezpieczeniowego i farmaceutycznego. W ostatnich latach prowadził wiele projektów multidyscyplinarnych łączących zagadnienia e-commerce, ochronę danych osobowych, prawo własności intelektualnej, jak również szereg projektów wdrożeniowych, w tym w oparciu o rozwiązania chmurowe. Doradzał m.in. przy nowatorskich projektach BIG Data w branżach: logistycznej, handlowej oraz bankowej. Gerard jest także autorem publikacji i opracowań w tym zakresie. Informator Chambers Europe rekomenduje go w obszarze ochrony danych osobowych. Jest laureatem konkursu Profesjonaliści Forbesa 2012.

Tomasz Konieczny

Partner, dział rynków kapitałowych i raportowania finansowego, PwC

Kieruje działem rynków kapitałowych i raportowania finansowego, a także działem technicznym oraz Akademią PwC. Jest członkiem Komitetu Standardów Rachunkowości przy Ministrze Finansów (kadencja 2012-2014). Tomasz posiada szerokie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych sporządzonych zgodnie z polskimi zasadami rachunkowości, MSSF, US GAAP oraz UK GAAP. Zdobył szerokie doświadczenie w transakcjach na rynkach kapitałowych w Wielkiej Brytanii, Polsce i innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W latach 2000-2003 pracował w londyńskiej Grupie ds. Rynków Kapitałowych – jako specjalista zajmujący się doradztwem dla spółek przeprowadzających międzynarodowe oferty długu lub akcji. Jest członkiem Komitetu Standardów Rachunkowości przy Ministrze Finansów.
Prowadzi szkolenia, zarówno dla klientów, jak też pracowników PwC oraz biegłych rewidentów w dziedzinie MSSF. Jest członkiem kapituły w konkursie The Best Annual Report. Jest autorem licznych artykułów i publikacji poświęconych problematyce MSSF oraz raportowaniu finansowemu spółek publicznych.
Posiada uprawnienia polskiego biegłego rewidenta (KIBR) i członkiem brytyjskiego stowarzyszenia biegłych rewidentów ACCA. Kierował projektami optymalizacji sprawozdań finansowych i sprawozdań z działalności zarządu oraz doradzał w zakresie możliwości optymalizacji: KGHM, PGNiG, Lotos, CCC, PKN Orlen, Tauron, Synthos.

Marta Kopeć

Radca Prawny, Partner Zarządzający w Kancelarii Kopeć Zaborowski Adwokaci i Radcowie Prawni

Ukończyła Wydział Prawa i Administracji w Warszawie i Szkołę Prawa Włoskiego i Europejskiego prowadzonej we współpracy z Wydziałem Prawa Uniwersytetu w Katanii. W 2015 r. ukończyła studia podyplomowe „Akademia Spółek” na SGH w Warszawie. Specjalizuje się w sprawach z zakresu prawa pracy, prawa sportowego, prawa handlowego, w szczególności w zakresie obsługi spółek oraz ich organów, tworzenia strategii działania spółki jako pracodawcy, a także zatrudniania kadry menadżerskiej. Marta Kopeć jest osobistym doradcą do spraw prawnych Członków Zarządów, Rad Nadzorczych, Dyrektorów Personalnych, pracodawców działających na terenie Polski. Kieruje się filozofią Work-life Balnce. Należy do Stowarzyszenia Prawa Pracy. W życiu zawodowym rozwiązuje trudne i skomplikowane sprawy przedstawiając je w prosty, skondensowany do minimum sposób. Prowadzi bloga jakzwolnicpracownika.pl. W wolnych chwilach jest aktywna sportowo, gra w tenisa, jeździ na rowerze. Prawnie wspiera również działania Fundacji Be 4sport oraz Agencję Sportową New Sport Star, w tym jej sportowców.

Jakub Kurasz

Ekspert ds. komunikacji zewnętrznej i relacji z interesariuszami publicznymi Dyrektor ds. komunikacji PwC Polska

Pracuje od 2014 roku w PwC Polska jako dyrektor ds. komunikacji. Wcześniej pełnił funkcję Business Development and Marketing Dyrektora w Roland Berger Strategy Consultants. Zanim rozpoczął przygodę zawodową z konsultingiem był dziennikarzem. Pracował jako redaktor naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów Parkiet, zastępca redaktora naczelnego dziennika Rzeczpospolita, kierownik działu biznes w Gazecie Prawnej oraz jako korespondent w agencji Reuters.
Skończył program MBA w Erasmus University/Uniwersytet Gdański/BCC oraz wydział dziennikarstwa i nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Jest laureatem Global Communications Award miedzynardowej sieci firm doradczych PwC za 2017 rok za komunikację zewnętrzną.

Anna Kurzydłowska

Adiunkt, PMP® PRINCE2® Practitioner, SCPM, Ekspert Zarządzania, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego

Ekspert zarządzania projektami IT z wieloletnim doświadczeniem Posiada wszystkie znaczące certyfikaty zarządzania projektami: Stanford Certified Project Manager, ITIL Foundation Certificate in IT Service Management, PMP (Project Management Professional) Certificate, PRINCE2 Practitioners Certificate. Wcześniej związana m.in. z IBM Poland, Hewlett-Packard Poland, ICL Poland oraz Polkomtel S.A. Wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny. Prowadzi wykłady i badania z zakresu zarządzania projektami na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Specjalista od jakości zarządzania projektami i mentor w firmie Comarch Healthare S.A.

Szymon Kwiatkowski

Założyciel Marketing Prawa, Marketing Manager

Doradza kancelariom prawnym w formułowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych i sprzedażowych. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w obszarze marketingu B2B kancelarii prawniczych. Jako kierownik marketingu planuje i koordynuje działania marketingowe w kancelarii patentowej Patpol.

dr Arwid Mednis

Partner, Lider praktyki TMT/IP i Ochrony Danych Osobowych, radca prawny, kancelaria PwC Legal

W kancelarii PwC Legal kieruje praktyką prawa nowych technologii, w tym prawa telekomunikacyjnego oraz ochrony danych osobowych. Zajmuje się kwestiami cyberbezpieczeństwa, ochrony informacji oraz dostępem do informacji publicznej. Specjalnością Arwida jest także prawo administracyjne, w szczególności prawo samorządu terytorialnego oraz partnerstwo publicznoprywatne. W latach 1991-2000 reprezentował Polskę w Komitecie ds. Ochrony Danych Osobowych w Radzie Europy w Strasburgu, w latach 1998-2000 był jego przewodniczącym. Był członkiem Rady Naukowej GIODO, a także autorem i współautorem projektów ustaw dotyczących ochrony danych osobowych i wymiany informacji gospodarczej. Reprezentuje klientów w sprawach regulacyjnych oraz w postępowaniach sądowych i administracyjnych. Jest docentem na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie prowadzi zajęcia m.in. z zakresu dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych i prawa łączności elektronicznej, a także autorem licznych publikacji z zakresu prawa telekomunikacyjnego, ochrony danych osobowych, e-biznesu i prawa administracyjnego.

Agnieszka Modras

Chief Legal & Compliance Officer, PayPo

Radca prawny, wykładowca oraz menedżer. Pracowała w dużych kancelariach prawnych, a od 2015 r. zarządza zespołami prawnymi podmiotów z rynku finansowego (Bank Pocztowy S.A., Bank Gospodarstwa Krajowego). Obecnie odpowiada za Dział Prawny i Compliance w PayPo sp. z o.o. oraz prowadzi kancelarię Lexpert. Jest także niezależnym członkiem rady nadzorczej Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. Jej praca doktorska pt. Zarządzanie ryzykiem prawnym w bankowości, obroniona na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego została w tym roku wydana przez Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.

Sławomir Paruch

Radca prawny, partner w PCS Paruch Chruściel Schiffter Stępień Kanclerz | Littler

Od blisko 25 lat doradza przedsiębiorcom w sprawach HR. Jest jednym z najwybitniejszych ekspertów prawa pracy w Polsce, w tym specjalistą w zakresie sporów sądowych, sporów zbiorowych, restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz zwolnień grupowych i indywidualnych. Specjalizuje się w sprawach dot. związków zawodowych oraz dot. mobbingu, dyskryminacji, godzin nadliczbowych oraz umów o zakazie konkurencji. Jest ekspertem w zakresie zasad wynagradzania oraz premiowania pracowników. Zarządzający Zespołem PCS | Littler w Gdańsku. Kompleksowo wspiera pracodawców w zakresie szeroko pojętego prawa HR, tj. indywidualnego oraz zbiorowego prawa pracy, zatrudnienia opartego o umowy cywilnoprawne, a także w prawnopracowniczych aspektach transakcji M&A.

Jacek Pawłowski

Partner, radca prawny, kancelaria PwC Legal

Jacek specjalizuje się w prawie spółek, prawie handlowym i cywilnym. Przeprowadził szereg transakcji fuzji i przejęć, restrukturyzacji grup kapitałowych oraz prowadzi bieżącą obsługę polskich i międzynarodowych firm w zakresie prawa cywilnego, handlowego i korporacyjnego. W ramach praktyki fuzji i przejęć prowadził i koordynował liczne procesy badania prawnego due diligence, w tym w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Wspiera również przedsiębiorców zarządzających swoimi grupami kapitałowymi z Polski w ich ekspansji do innych państw regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Osobną specjalizacją Jacka są fundusze inwestycyjne (zwłaszcza zamknięte). Przeprowadził wiele transakcji polegających na wprowadzeniu znaczących aktywów, w tym spółek i nieruchomości, do funduszy inwestycyjnych. Zajmuje się również bieżącą obsługą funduszy inwestycyjnych, w tym doradza przy transakcjach zbycia i nabycia aktywów dla takich funduszy i ich spółek celowych. Wspiera również polskie firmy rodzinne w projektach planowania sukcesji polegających na zaplanowaniu i wdrożeniu przekazania biznesu rodzinnego kolejnemu pokoleniu. Posiada ponad 17 lat doświadczenia, które zdobył w renomowanych kancelariach prawnych. Jest radcą prawnym, ukończył dwa kierunki na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu (prawo i stosunki Międzynarodowe) oraz studiował w Niemczech na Otto-Friedrich Universität w Bambergu.

Piotr Rówiński

Partner, lider zespołu zarządzania ryzykiem, PwC

Piotr posiada ponad 16-letnie doświadczenie w zakresie ładu korporacyjnego, w tym we wdrożeniach i przeprowadzaniu oceny systemów kontroli wewnętrznej, wdrażania rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem i compliance, audycie wewnętrznym oraz w badaniu sprawozdań finansowych. Współpracuje ze spółkami notowanymi na GPW. Bierze udział w szeregu konferencji w zakresie ładu korporacyjnego, w tym w inicjatywach takich jak Forum Rad Nadzorczych, jako prelegent, autor lub współautor artykułów eksperckich i raportów. W PwC zajmuje się rozwojem usług związanych z audytem wewnętrznym i ładem korporacyjnym. Usługi te obejmują między innymi ocenę ekspozycji organizacji na ryzyko, ocenę systemu zarządzania ryzykiem w organizacji oraz outsourcing i co-sourcing audytu wewnętrznego. Doświadczenie sektorowe Piotra obejmuje między innymi spółki z sektora paliwowo-energetycznego, produkcyjnego, handlowego, finansowego, logistycznego, bankowego i szeregu innych w Polsce i Wielkiej Brytanii. Przez dwa lata Piotr pracował w grupie zajmującej się audytem jednostek sektora finansów publicznych oraz audytem wewnętrznym w PwC w Wielkiej Brytanii. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie na kierunku finanse i bankowość, specjalizacja finanse przedsiębiorstw (studia magisterskie), absolwent Oxford Brookes University (Oxford, Wielka Brytania), specjalizacja rachunkowość stosowana (licencjat), absolwent Hogeschool Brabant (Breda, Holandia), specjalizacja zarządzanie. Jest Certyfikowanym Audytorem Wewnętrznym (CIA). Posiada Certyfikat Audytora Systemów Informatycznych (CISA), Uprawnienia brytyjskiego biegłego rewidenta (FCCA), Certyfikat w zakresie Usług Zapewniających Dotyczących Zarządzania Ryzykiem (CRMA).

Tomasz Sawiak

Wicedyrektor, Zespół Cyber Security, PwC

Bezpieczeństwem IT zajmuje się od kilkunastu lat. Specjalizuje się w projektowaniu i budowie centrów monitorowania bezpieczeństwa - SOC (Security Operations Center), audytach systemów teleinformatycznych, przeglądach i rozwoju architektury bezpieczeństwa IT przedsiębiorstw oraz projektowaniem nowatorskich usług i rozwiązań adresujących różne problemy bezpieczeństwa IT skorelowanych z potrzebami biznesowymi przedsiębiorstw. Wdraża systemy zapewniania i monitorowania bezpieczeństwa IT, gdzie projektuje architekturę rozwiązań i jest autorem szeregu scenariuszy monitorowania adresujących różnego typu zagrożenia i scenariusze ataków. Od ponad 10 lat prowadzi analizy incydentów, zagrożeń związanych z atakami na systemy finansowe i bankowości internetowej. Zdobytą w ten sposób wiedzę wykorzystuje do projektowania dedykowanych, praktycznych mechanizmów zabezpieczających i doskonalenia mechanizmów autoryzacji transakcji oraz rozwoju architektury bezpieczeństwa IT firm z różnych sektorów gospodarki.

Tomasz Sęk

DEMECO Sp. z o.o.

Przedsiębiorca, właściciel, założyciel i prezes zarządu innowacyjnej spółki technologicznej DEMECO Sp. z o.o. Sztandarowym projektem spółki jest opracowanie i wdrożenie ZEROemisyjnych biopaliw II generacji – bioeteru dimetylowego (bioDME II G) produkowanego z biomasy. Poprzez te działania jest w stanie zagospodarować m.in. 100% odpadów biodegradowalnych i jednocześnie znacząco wyeliminować SMOG i CO2 - ograniczyć czynniki wpływające na ocieplenie klimatu i złą jakość powietrza.
 Cechą szczególną bioDME jako biopaliwa z biomasy jest jego ZEROemisyjność pod względem CO2 , SOx, PM 2,5 i PM 10 (SMOGU) ,
 Cechą szczególną zastosowania bioDME jako paliwa, jest np. możliwość jego zastosowania jako samoistnego biopaliwa zaawansowanego II G w silnikach wysokoprężnych (Diesel), eliminując SMOG, CO2 i SOx oraz znacząco ograniczając NOx,
 Cechą szczególną produkcji bioDME z bioodpadów jest możliwość wykorzystania w procesie produkcji jako surowców CO2 i CH4 - gazów cieplarnianych

Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w kierowaniu przedsiębiorstwami i projektami w branży usług B2B, ochrony środowiska i OZE.
Jest również udziałowcem i członkiem zarządu w ENERGIA 3000 Sp. z o.o., ATOS ENERGIA Sp. z o.o. i PRIMECO S.A.
W PRIMECO S.A., zrealizował innowacyjny projekt uprawy mikroglonów na cele energetyczne z wykorzystaniem produktów takich jak odpadowe CO2 i poferment z biogazowni rolniczej jako substraty do uprawy glonów. Za ten projekt w ramach konkursu Forum Przedsiębiorczości odebrał wyróżnienie i statuetkę „Polska Nagroda Innowacyjności 2015”. W planach (na bazie odpowiednich szczepów alg) ma również produkcję biopaliw III generacji, suplementów diety i astaksantyny, nazywanej eliksirem młodości - naturalny najskuteczniejszy antyoksydant – najsilniejszy naturalny przeciwutleniacz.
Prowadził również badania i eksploatację mikroturbiny parowej w zakresie wykorzystania odpadowego ciepła z agregatu prądotwórczego.
Entuzjasta projektów z zakresu nowych technologii.

Prof. dr hab. Ryszard Sowiński

Prawnik-marketingowiec, trener, Wyższa Szkoła Bankowa

Doradca kancelarii prawnych w dziedzinie marketingu strategicznego. Autor pierwszego w Polsce bloga o marketingu i zarządzaniu kancelariami prawniczym NowoczesnaKancelaria.pl. Doradca podatkowy w latach 1998-2015. Związany z branżą usług prawnych od 1994 roku. Pełnił funkcję dyrektora zarządzającego oraz dyrektora ds. marketingu w wieloosobowych kancelariach prawnych. Profesor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Akredytowany praktyk systemu badania osobowości w biznesie.

Patrycja Sznajder

Kierownik Zakładu Zarządzania Projektami, Akademia Leona Koźmińskiego

Trener, autorka programów szkoleniowych z zarządzania projektami i zarządzania ryzykiem oraz kierownik specjalności Zarządzanie Projektami na studiach magisterskich w ALK. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Finanse i Rachunkowość, a także dwa programy studiów podyplomowych z obszaru zarządzania projektami. Doktor nauk o zarządzaniu o specjalności Zarządzanie Projektami. Autorka publikacji z obszaru zarządzania. Doświadczenie praktyczne zdobyła podczas realizacji projektów doradczych dla dużych firm, głównie w obszarze IT, telekomunikacji oraz w projektach naukowych, również międzynarodowych. Obecnie także studentka VI roku studiów magisterskich na kierunku Prawo, zainteresowana głównie prawem finansowym oraz zagadnieniami prawnymi dotyczącymi prowadzenia projektów.

Wojciech Szulc

Dyrektor, Zespół Usług Śledczych i Zarządzania Ryzykiem Nadużyć, PwC

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze wykrywania, przeciwdziałania oraz zwalczania nadużyć i nieprawidłowości. Przeprowadził ponad 100 projektów dotyczących przestępczości gospodarczej, podczas których pomagał identyfikować i zapobiegać przypadkom sprzeniewierzenia aktywów, wyłudzeń podatku VAT, korupcji, prania pieniędzy, czy wycieków danych. Współpracował z Klientami działającymi w różnych branżach (od finansowej, po handlową i produkcyjną). W PwC jest liderem zespołu technologii śledczych, ekspertem informatyki śledczej i śledczej analizy danych. W swojej pracy wykorzystuje narzędzia IT dostępne na rynku, a także buduje własne rozwiązania służące wykrywaniu nadużyć. Jest certyfikowanym ekspertem ds. nadużyć (CFE) oraz uprawnienia brytyjskiego biegłego rewidenta (FCCA).

Cezary Szymanek

dział ekonomiczny "Rzeczpospolitej"

Wcześniej szef polskiej edycji tygodnika Bloomberg Businessweek oraz Magazynu Sukces. Wieloletni szef działu informacji w gospodarczym Radiu PiN. Prowadzący audycję "Gość Radia PiN" oraz „Kwadrans Po Ósmej”, czyli rozmowy polityczne w TVP 1. W Grupie ITI był zaś dyrektorem programowym serwisu tenbit.pl oraz twórcą i producentem autorskiego programu nadawanego pod taką samą nazwą na antenie TVN. W przeszłości związany był również z RTL 7, Radiem ZET i Radiem Kolor. Szymanek jest laureatem Nagrody im. Władysława Grabskiego przyznawanej przez NBP dla najlepszego dziennikarza ekonomicznego oraz "Ostrego Pióra", wyróżnienia nadawanego przez Business Centre Club.

Beata Tadla

Dziennikarka. Trenerka mówców. Uczy jak mówić pięknie i skutecznie. Mówca motywacyjny. Prezenterka. Wykładowca.

Orędowniczka pięknej polszczyzny.
Zdobywczyni prestiżowego tytułu „Mistrz mowy polskiej”.
Prowadzi autorskie audycje w Radiu Zet i poranny program Onet Rano. Od 1991 roku związana z mediami, początkowo z radiem, następnie z telewizją. Prowadziła główne programy informacyjne w największych stacjach telewizyjnych. W TVN była gospodynią m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP – Wiadomości oraz programów publicystycznych. Prowadziła programy informacyjne w telewizji NOWA. Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim i SWPS.
Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie kształcenia głosu i mowy na Uniwersytecie SWPS. Zdobywczyni tytułu "Najlepiej Ubrana Kobieta Mediów”, tytułu „Osobowość Roku 2018” oraz „Osobowość w branży: media 2019”
Prowadzi gale, konferencje, wydarzenia medialne. Jako trenerka specjalizuje się w szkoleniach z prezentacji, wystąpień publicznych i medialnych, rozwijając zwłaszcza umiejętności wykorzystania głosu i sztukę retoryki, aby mówić pięknie i skutecznie.
Uczy, jak występować w mediach i jak wykorzystać je do własnych celów. Pogromczyni tremy.

Mariola Więckowska

Administrator Bezpieczeństwa Informacji, Allegro

Doświadczona Administrator Bezpieczeństwa Informacji / Data Protection Officer obecnie w Grupie Allegro, Ceneo i Naspers Classifieds (OLX, OtoMoto, OtoDom). Członek IAPP (Inter¬national Association of Privacy Professionals) oraz SABI (Stowarzyszenia Administratorów Bezpieczeństwa Informacji). Jest absolwentem kierunków IT, bezpieczeństwa informacji, au¬dytu i kontroli wewnętrznej, zarządzania projektami oraz zarządzania przedsiębiorstwem. W latach 1994-2013 kierowała zespołem IT w bankowości i sektorze giełdowym. Wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu z zakresu bezpieczeństwa informacji i ochrony da¬nych osobowych. Obecnie nadzoruje wypełnianie obowiązków Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Rozporządzeń EU i polskich w podległych przedsiębiorstwach. Będąc prakty¬kiem na co dzień doświadczającym wszelkich ich aspektów, doradza organom ustawoda¬wczym i komentuje mające się ukazać akty prawne.

Beata Wolfigiel

Psycholog biznesu, Trener, Coach

Psycholog biznesu, trener, coach pracujący w podejściu opartym na dowodach (Evidence Based Coaching), w tym Positive Psychology Coaching. Od 2004 r. właścicielka firmy „Entuzja. Szkolenia i doradztwo”. Wykładowca kilku uczelni wyższych, m.in. Uniwersytetu Śląskiego, Uniwersytetu SWPS oraz Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej na studiach podyplomowych. Absolwentka studiów doktoranckich w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Śląskiego. Certyfikowany trener FRIS® Style Myślenia i Działania. Posiada certyfikat Level 3 Award In First Line Management wydany przez Institute of Leadership and Management w Londynie. Współautorka książki „Automotywacja. Odkryj w sobie siłę do działania!”, autorka kilku artykułów naukowych dotyczących prowadzenia aktywizujących treningów dla osób dorosłych oraz artykułów biznesowych do magazynu Fundacji Fortis „Moja Firma” oraz „Marka jest kobietą”. Członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej, członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Członek Rady Programowo-Biznesowej Uniwersytetu Śląskiego. Ekspert na konferencjach międzynarodowych np. na Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Astrid Zakrzewska

FCCA, FCMA, CGMA DFS CZELEJ ZAKRZEWSKA

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i zarządzania. Współpracuje z klientami w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, wdrażaniu procedur i systemów raportowania oraz kontroli zarządczej. Dodatkowo pomaga klientom przy prowadzenia spraw operacyjnych i finansowych oraz projektów strategicznych. Od ponad 17 lat, specjalizuje się w szkoleniach z zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej oraz zarządzania strategicznego. Przeprowadziła ponad 30,000 godzin szkoleń i warsztatów zarówno w Polsce, jak i za granicą dla klientów z różnych branży. Prowadziła szkolenia i warsztaty dla studentów i wykładowców na zlecenie ACCA w Polsce i za granicą. Prowadzi kursy przygotowujące do egzaminów CIMA, ACCA i CIA. Współpracowała z Media Development Loan Fund przy wdrażaniu procedur raportowania zarządczego dla firm z branży medialnej w Serbii i Gwatemali. W latach 2002-2005 pełniła funkcję dyrektora finansowo - administracyjnego TVN S.A. Była odpowiedzialna za procesy finansowe w Grupie TVN, w tym IPO i emisję obligacji (235mln Euro). W latach 1993-2002 pracowała w PricewaterhouseCoopers w dziale audytu, gdzie specjalizowała się w badaniu sprawozdań finansowych instytucji sektora finansowego, w tym funduszy inwestycyjnych. Posiada tytuł Fellow ACCA oraz Fellow CIMA. Ukończyła studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, z zakresu finansów.

Liliana Zużewicz-Masny

Starszy menedżer, Zespół Zarządzania Ryzykiem dla sektora finansowego, PwC

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze kierowania projektami i programami, w tym 7 lat w obszarze IT w sektorze finansowym. Jest certyfikowanym Kierownikiem Projektów (PMP, Agile PM). Prowadziła duże projekty związane z transformacją organizacji w związku ze zmianą właściciela (separacje i integracje podmiotów), zmianami regulacyjnymi (uzyskanie zgodności z wymaganiami KNF). W PwC jest odpowiedzialna za ocenę projektów realizowanych przez klientów PwC oraz wspieranie projektów od strony zarządzania projektami. W ramach zespołu zajmującego się wdrożeniem GDPR (General Data Protection Regulation) pracuje nad metodyką przeprowadzenia projektu uzyskania zgodności. Prowadzi również projekty wdrożeniowe GDPR, zarządzając interdyscyplinarnym zespołem złożonym z prawników, ekspertów security, IT i procesów biznesowych.