Budowanie strategii e-commerce w oparciu o doświadczenia klientów

Data rozpoczęcia:
29.09.2020
Data zakończenia:
29.09.2020

399 zł za osobę + 23% VAT


Liczba uczestników

+ 23% VAT

Prelegenci

Joanna Hirsz

Konsultant CEM, Dyrektor Zarządzająca GoodCustomerExperience.pl.

Konsultant CEM. Lider inicjatywy korporacyjnej Customer Expericence. Prawnik. Certyfikowany Marketer (DipM ACIM). Członek Customer Experience Professionals Association (CXPA). Członek Kapituły Programu Firma Przyjazna Klientowi.
Dyrektor Zarządzająca GoodCustomerExperience.pl. Od 2008 roku jako lider inicjatywy korporacyjnej Customer Experience kierowała projektem CEM, którego głównym celem była zmiana postawy pracowników na pro-kliencką i innowacyjną, a także budowanie pozytywnego doświadczenia klientów z firmą m.in. w oparciu o wyniki badania NPS. Doświadczona w zakresie Marketing Mapping, Customer Journey Mapping, badaniach klientów oraz user experience design (online services).
Wieloletni Dyrektor Marketingu I Rozwoju Biznesu oraz członek zarządu LexisNexis Polska. Doświadczony manager w obszarze zarządzania rozwojem produktów i rozwojem biznesu nowych technologii; formułowania i realizacji strategii firmy; marketingu strategicznego i badań rynku; zarządzania P&L firmy i produktów; budowania pozytywnych doświadczeń klientów z firmą; innowacyjności; mediów społecznościowych; SEO; obsługi klienta.
Odpowiedzialna za wiele strategicznych projektów związanych z optymalnym rozwojem firmy, wzrostem przychodów oraz zyskownością, jak również za profilowanie kierunku rozwoju oferty, w tym rozwój serwisów internetowych LexPolonica.pl, Lexis.pl.
Absolwentka Dziennego Wydziału Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studiów Podyplomowych: w Instytucie Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie SGH. Ukończyła również Professional Postgraduate study in Strategic Marketing w brytyjskim Chartered Institute of Marketing (akredytacja członkowska DipM ACIM) oraz Babson College w Bostonie (USA) – Babson Executive Education, Leading Customer-Centric Growth Program.

Monika Hughes

adwokat, Senior Associate w praktyce Commercial kancelarii Bird & Bird

Monika Hughes ma wieloletnie doświadczenie w prawie własności intelektualnej, prawie nowych technologii, e-commerce oraz prawie kontraktowym. Doradza przedsiębiorcom od 2011 roku. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie analizy, oceny i przygotowywania umów z zakresu prawa własności intelektualnej, przeprowadzania i koordynacji procesów due diligence oraz negocjacji umów licencji, sublicencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich. Wspiera klientów w sporach sądowych, w tym posiada szczególne doświadczenie w zakresie postępowań polubownych o naruszenie praw do domeny internetowej. Jej doświadczenie obejmuje także analizę, ocenę i przygotowywanie umów o dostawę oprogramowania, w tym umów tworzonych w modelu agile dla dostawców systemów IT. Doradzała wiodącym dostawcom platform internetowych oraz przedsiębiorcom z sektora sprzedaży detalicznej online w zakresie zgodności modeli biznesowych z przepisami prawa. Posiada szczególne doświadczenie w projektowaniu regulaminów sprzedaży online (zarówno B2B, jak i B2C) oraz regulaminów kart podarunkowych dla sieci sprzedażowych o zasięgu ogólnopolskim. Posiada bogate doświadczenie w zakresie negocjacji umów o dostawę usług świadczonych w chmurze, w tym m.in. dla podmiotów objętych nadzorem KNF. Przed dołączeniem do Bird & Bird doświadczenie zawodowe zdobywała w renomowanych kancelariach prawnych. Jest autorką publikacji z zakresu prawa własności intelektualnej, nowych technologii i e-commerce oraz prelegentką podczas szkoleń i warsztatów z tej tematyki.

Mateusz Nowogrodzki

E-commerce Project Manager, MSS Agencja Kreatywna 360

Małgorzata Olszewska

Digital Transformation Consultant, Ecommerce&Omnichannel Expert

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem. Ekspert ecommerce, od 10 lat w handlu, od 18 w digitalu. Odpowiedzialna za wdrożenie i prowadzenie sprzedaży internetowej Kazar , twórca procesów omnichannel w firmie Kazar ze szczególnym ukierunkowaniem na obsługę sprzedaż w róznych kanałach i obsługę Klienta. Na stanowisku wiceprezesa Kazar, odpowiedzialna także za profesjonalizacje procesów firmy, optymalizację kosztów i działania marketingowe.

Natalia Olszewska

Wieloletni praktyk eCommerce

Współpracowała z markami takimi jak: C.H. Beck, Infor, Estee Lauder, PWN. Obecnie Nestle/Nespresso.
W pracy, entuzjastka optymalizacji procesów i efektywności zarządzania eCommerce w modelu metodyk Lean.
Prywatnie, z wykształcenia filozof i socjolog. Wierzy, że życie ma prawdziwy smak poza strefą komfortu.

Michał Szewczyk

Customer Success Executive, Persooa

Digital marketing consultant z 5-letnim doświadczeniem w zakresie personalizacji i automatyzacji marketingu oraz ponad 10-letnim doświadczeniem w digital performance marketing. Odpowiadał za przygotowanie oraz wdrożenia strategii marketing automation oraz personalizacji dla firm B2C i B2B w obszarach takich jak: e-commerce, finanse, telcom, branża eventowa, HR.

Paweł Zybert

Business Development Executive, Persooa

Zdobywał międzynarodowe doświadczenie współpracując na rynkach od Ameryki Południowej po kraje dalekiego wschodu.
Zwolennik cyfrowej transformacji i uświadamiania klientom, że sztuczna inteligencja jest technologią przyszłości rozwoju biznesu, z której możemy skorzystać już teraz.