Budowanie strategii e-commerce w oparciu o doświadczenia klientów

Data rozpoczęcia:
29.09.2020
Data zakończenia:
29.09.2020

Opis

Od wielu lat widać migrację handlu do sieci. Obecna sytuacja wywołana pandemią znacznie ten proces przyspieszyła. Ewolucja e-handlu odbywa się szybciej, niż kiedykolwiek wcześniej - dlatego jest to czas, aby poznać zmieniające się trendy i dostosować się do nich. Duża konkurencja w e-commerce sprawia, że wręcz konieczne jest nadążanie za nimi, a nawet wyprzedzanie ich o krok.

Rozwój sektora e-commerce jest też nierozerwalnie związany z technologią. Jak za nią nadążyć? Co jest dla mnie? Czego potrzebuję by odnieść sukces?

Nasze szkolenie to praktyczna wiedza ekspercka gotowa do wdrożenia.

Cel:
Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:
•    Jak obecna sytuacja wpłynęła na zmianę postaw konsumentów?
•    Jak zarządzać doświadczeniem klientów w kontekście digitalizacji?
•    Jak cienka jest granica pomiędzy miłością a nienawiścią w relacji klient - marka, a raczej klient - konsultant CC?
•    Co czeka e-commerce managerów w latach 2020-2025?
•    Jak przygotować się do zmian, które przed nami? – wyzwania organizacyjne procesowe, logistyczne i komunikacyjne
•    Jak wykorzystać posiadane dane do skuteczniejszej komunikacji?
•    Dlaczego personalizacja 1:1 sprzedaje?
•    Jak w 30 dni wdrożyć 10 skutecznych taktyk personalizacji?
•    Czy moja strona sprzedaje? 

Odbiorcy:    
Na szkolenie zapraszamy:
•    Właścicieli sklepów internetowych
•    Menadżerów i kadrę zarządzającą
•    Specjalistów działów sprzedaży i marketingu

Organizacja:

Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy webinarowej opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Edge, Opera oraz Yandex.

W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszę wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy poprzez czat. Czat umożliwia również kontakt z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki zastosowaniu interaktywnej tablicy uczestnicy szkoleń przez Internet widzą wyraźnie co wykładowca pisze na tablicy oraz pokazuje na ekranie.

Każdy z uczestników szkolenia otrzyma certyfikat, materiały w wersji elektronicznej oraz dostęp do nagranego szkolenia.

Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.
 

Na wydarzenie zaprasza

Agnieszka Spychała