• Co czeka eCommerce managerów w następnych latach?
o Trendy zachowań konsumentów w latach 2020-2025.
o Przedstawienie badań oraz wywiadów dot. szans i zagrożeń na rynku eCommerce, przeprowadzonych wśród polskich eCommerce managerów wiodących marek FMCG (COVID-19, Voice search, zmiany Cookies, giganci eCommerce w akcji)
• Wyzwania organizacyjne, procesowe, logistyczne i komunikacyjne w budowaniu i działaniu strategii eCommerce’owej w dużych organizacjach.
• Jak cienka jest granica pomiędzy miłością a nienawiścią w relacji klient - marka, a raczej klient - konsultant CC?
• Jak zarządzać komunikacją i relacją z klientem, aby tej granicy nie przekraczać?
• Jak wspierać zespół CC w dobie pracy zdalnej?
• Czym są dane i jak je kategoryzujemy?
• Właściwa komunikacja czyli personalizacja treści
• Dlaczego personalizacja 1:1 sprzedaje
• Odpowiedz na pytanie „e-commerce – czy po nowemu?”
• Czym jest personalizacja?
• Lista 10 taktyk do wdrożenia na poszczególnych etapach ścieżki klienta
• Jak wybrać odpowiednie use cases do wdrożenia dla swojego biznesu?
• Główne założenia zmian w obszarze regulacji konsumenckich i e-commerce po 1 stycznia 2021 r.
• Z jakich uprawnień konsumenckich skorzysta jednoosobowy przedsiębiorca po 1 stycznia 2021 r.?
• Przesłanki objęcia jednoosobowych przedsiębiorców dodatkową ochroną
• Kluczowe wnioski z badania konsumentów Customer Experience Institute i GCE Consulting w Q2, 2020.
• Konsekwencje zmian w postawach konsumentów dla firm i marek.
• Na co warto zwrócić uwagę projektując obecnie doświadczenia konsumentów?
• Analiza potrzeb i doświadczeń klientów.
• Mapowanie podróży klienta.
• Wykorzystanie wniosków z badań.
• Jakich błędów uniknąć?
• Kogo zaangażować?