DIGITAL CUSTOMER CARE 2021 – nowa rzeczywistość

V EDYCJA

Data rozpoczęcia:
26.10.2020
Data zakończenia:
27.10.2020

Opis

Wiadome jest, że obsługa klienta jest jednym z kluczowych elementów decydujących o sukcesie lub porażce firmy. Zadowolony klient poleci Twoją firmę znajomym, a ten niezadowolony „powie” Google’owi. 

Teraz, kiedy każdy dzień przynosi nowe informacje i zmiany, czy wiesz:
Co możesz zrobić jako firma?
Czy możesz odpowiedzieć na rosnące wymagania klientów?
Czy zapewniasz im wysoki standard jakości obsługi?

Dziś szybkość adaptacji technologii i przeprowadzania zmian są kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej. BĄDŹ KROK PRZED KONKURENCJĄ!
Zdobądź wiedzę na temat najnowszych technologii usprawniających i wspierających dział obsługi klienta! 
Poznaj sprawdzone i gotowe do wdrożenia rozwiązania!

Cel:
W programie Digital Customer Care 2021 m.in.:
•    Czy klienci są gotowi na nowe technologie?
•    Jak zarządzać doświadczeniem klienta w kontekście digitalizacji?
•    Jak przenika się obsługa offline i online? – identyfikacja punktów styku
•    Jak wydobyć największy potencjał do robotyzacji?
•    Jak zaprojektować skuteczny sposób wyboru technologii wspierającej obsługę klienta?
•    Czy technologia może zastąpić człowieka w budowaniu doświadczeń?
•    Jak cienka jest granica pomiędzy miłością a nienawiścią w ralacjach: klient – konsultant Customer Care?
•    Jak minimalizować wysiłek klienta? – audyt procesu obsługi klienta
•    Jak obecnie wygląda cyfrowa „ścieżka klienta”?
•    Jak wykorzystać ekonomię behawioralną w obsłudze klienta ?
•    Co z prawnego punktu widzenia zmieni się w podejściu do reklamacji?

Korzyści:
•    13 praktycznych sesji tematycznych (m.in. Huawei Poland, Leroy Merlin Polska, AdvisoryBox, Kuki.pl, Cersanit Group)
•    Case studies
•    Aktualne trendy
•    Kierunki rozwoju
•    Rozwiązania rynkowe

Odbiorcy:
Na wydarzenie zapraszamy:
•    Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów działu Obsługi Klienta
•    Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów działu Sprzedaży
•    Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów działu Reklamacji
•    Kadra Kierownicza zarządzająca pracownikami kontaktującymi się z Klientem
•    Pracowników mających kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym

Aby nic nie stanęło na przeszkodzie w realizacji jednego z naszych flagowych wydarzeń a Państwu w jego udziale, w tym roku kongres odbędzie się w formule ONLINE.

Organizacja: 
Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem platformy webinarowej opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Edge, Opera oraz Yandex.

W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszę wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy poprzez czat. Czat umożliwia również kontakt z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki zastosowaniu interaktywnej tablicy uczestnicy szkoleń przez Internet widzą wyraźnie co wykładowca pisze na tablicy oraz pokazuje na ekranie.

Każdy z uczestników kongresu otrzyma materiały w wersji cyfrowej, dostęp do materiałów wideo z wydarzenia, certyfikat.
Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.

Na wydarzenie zaprasza

Agnieszka Spychała