• Czego pragną klienci? - posiadł niezwykły dar - słyszy myśli klientów. Wszystkie myśli ;) klient cyfrowy - co to dzisiaj znaczy?
• Digital Experience - czy klienci są gotowi na nowe technologie?
• Automatyzacja i sztuczna inteligencja w obsłudze klienta – w którą stronę?
• Czas na pytania
• Analiza potrzeb i doświadczeń klientów.
• Mapowanie podróży klienta.
• Wykorzystanie wniosków z badań.
• Jakich błędów uniknąć?
• Kogo zaangażować?
• Czas na pytania
• Identyfikacja punktów styku - jak się przenika offline i online - mapa Customer Journey.
• Procesy i komunikacja wewnętrzna - ambasadorowie Customer Experience
• Spójność we wszystkich punktach styku - jak egzekwować i elastycznie reagować na zmiany.
• Customer experience zostało zweryfikowane. Wynik między negatywnym a obojętnym
• Czy klienci są gotowi na bycie cyfrowymi?
• Strategia Customer fixe - przyszłość obsługi klienta
• Narzędzia, role, struktury wspierające obsługę klienta
• Czas na pytania
• Jak skutecznie wybrać kierunek zmiany organizacji w obecnych czasach?
• Od czego rozpocząć zmianę organizacji w kierunku automatyzacji i robotyzacji jej procesów?
• Jak wydobyć największy potencjał do robotyzacji?
• Główne obszary zastosowania automatyzacji i robotyzacji w obsłudze klienta? – case studies
• Czas na pytania
• Czy technologia może zastąpić człowieka w budowaniu doświadczeń w sklepie?
• Jak budować symetrie doświadczeń on-line i off-line
• Rola technologii mobilnych w obsłudze klienta – trend czy konieczność
• Rola współpracy i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej w budowaniu doświadczeń zakupowych
• Jak projektować doświadczenia klientów w kontekście standardów i systemów sprzedaży - czy istnieją granice elastyczności?
W dobie rozwiązań SaaS uzyskanie dostępu do technologii wspierającej wielokanałową obsługę, CRMu, botów czy baz wiedzy jest proste. Karta kredytowa i mam. Czyżby?
Pomimo to sam wybór właściwego narzędzia nadal jest nie lada wyzwaniem. Odpowiednio poprowadzony proces decyzyjny może zaoszczędzić
organizacji niepotrzebnych inwestycji czasu i pieniędzy, pracownikom stresu przechodzenia kolejnych zmian a przede wszystkim Klientom zbędnych trudności w okresie przejściowym.
• Jak cienka jest granica pomiędzy miłością a nienawiścią w relacji klient - marka, a raczej klient - konsultant Customer Care
• Jak zarządzać komunikacją i relacją z klientem, aby tej granicy nie przekraczać
• Jak wspierać zespół Customer Care w dobie pracy zdalnej
• Czas na pytania
Czy jako klient chciałbyś:
• dodzwonić się do firmy, jeśli właśnie masz pytanie?
• otrzymać telefon zwrotny, jeśli nikt nie odebrał ?
• nie musieć powtarzać, z czym dzwonisz, jeśli cię przełączono do innego konsultanta?
• zawsze otrzymywać odpowiedź na wysłanego maila?
• móc się skontaktować z firmą w takiej formie, jaka jest w danej chwili dla Ciebie wygodna (czat / mail /telefon)?
Jeśli odpowiedź na którekolwiek z tych pytań brzmi tak, a Ty chcesz aby customer journey w Twoje organizacji cechowała się minimalizacją wysiłku klienta koniecznie zobacz jak to zrobić!
• Czas na pytania
• Ekonomia behawioralna - nauka o ludzkiej nieracjonalności
• Nieracjonalni klienci i Customer Experience
• W jaki sposób wykorzystać zdobycze ekonomii behawioralnej w call centers?
1. Obsługa Klienta w Grupie Cersanit
2. Kim jest nasz Klient?
3. Zmiany w organizacji będące efektem lock down
4. Transformacja liderów jako niezbędny czynnik zarządzania zdalnego
5. Czy pracownik obsługujący Klienta jest efektywny pracując w domu? Nowy wymiar zaufania managerskiego.
6. Narzędzia, raportowanie i metody pracy
7. Wsparcie systemowe Obsługi Klienta
8. Rola robotyzacji w codziennej pracy.
9. Wpływ elementów turkusu w zarządzaniu zespołem na wyniki pracy i satysfakcję Klienta.
czyli o zarządzaniu zdalnym, zaufaniu, robotyzacji i innych aspektach pracy z Klientem w czasie VUCA
• Czas na pytania
„Produkt oraz ścieżka Klienta” w strategii Customer Care CASE STUDY
Marcin Glinka, Customer Care Manager, Kuki.pl
- Klient - struktura Działu - kanały komunikacji – raportowanie – FCR - quality assurance
- motywacja – treningi - wyzwania i zmiany
• Czas na pytania
- Klient - struktura Działu - kanały komunikacji – raportowanie – FCR - quality assurance
- motywacja – treningi - wyzwania i zmiany
• Czas na pytania
Od 1 stycznia 2021 będzie obowiązywać nowelizacja prawa konsumenckiego. Sprzedawcy i usługodawcy będą musieli zmienić swoje regulaminy. Co się zmieni w podejściu do reklamacji?
• Czas na pytania