Wiadome jest, że obsługa klienta jest jednym z kluczowych elementów decydujących o sukcesie lub porażce firmy. Zadowolony klient poleci Twoją firmę znajomym, a ten niezadowolony „powie” Google’owi.
Teraz, kiedy każdy dzień przynosi nowe informacje i zmiany, czy wiesz:
Co możesz zrobić jako firma?
Czy możesz odpowiedzieć na rosnące wymagania klientów?
Czy zapewniasz im wysoki standard jakości obsługi?
Dziś szybkość adaptacji technologii i przeprowadzania zmian są kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej. BĄDŹ KROK PRZED KONKURENCJĄ!
Zdobądź wiedzę na temat najnowszych technologii usprawniających i wspierających dział obsługi klienta!
Poznaj sprawdzone i gotowe do wdrożenia rozwiązania!
Cel:
W programie Digital Customer Care 2021 m.in.:
• Czy klienci są gotowi na nowe technologie?
• Jak zarządzać doświadczeniem klienta w kontekście digitalizacji?
• Jak przenika się obsługa offline i online? – identyfikacja punktów styku
• Jak wydobyć największy potencjał do robotyzacji?
• Jak zaprojektować skuteczny sposób wyboru technologii wspierającej obsługę klienta?
• Czy technologia może zastąpić człowieka w budowaniu doświadczeń?
• Jak cienka jest granica pomiędzy miłością a nienawiścią w ralacjach: klient – konsultant Customer Care?
• Jak minimalizować wysiłek klienta? – audyt procesu obsługi klienta
• Jak obecnie wygląda cyfrowa „ścieżka klienta”?
• Jak wykorzystać ekonomię behawioralną w obsłudze klienta ?
• Co z prawnego punktu widzenia zmieni się w podejściu do reklamacji?
Korzyści:
• 13 praktycznych sesji tematycznych (m.in. Huawei Poland, Leroy Merlin Polska, AdvisoryBox, Kuki.pl, Cersanit Group)
• Case studies
• Aktualne trendy
• Kierunki rozwoju
• Rozwiązania rynkowe
Odbiorcy:
Na wydarzenie zapraszamy:
• Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów działu Obsługi Klienta
• Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów działu Sprzedaży
• Dyrektorów, Kierowników, Specjalistów działu Reklamacji
• Kadra Kierownicza zarządzająca pracownikami kontaktującymi się z Klientem
• Pracowników mających kontakt z Klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym
Aby nic nie stanęło na przeszkodzie w realizacji jednego z naszych flagowych wydarzeń a Państwu w jego udziale, w tym roku kongres odbędzie się w formule ONLINE.
Organizacja:
Wydarzenie odbędzie się za pośrednictwem platformy webinarowej opartej na przeglądarce internetowej, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla, Firefox, Safari, Edge, Opera oraz Yandex.
W trakcie szkolenia uczestnicy widzą i słyszę wykładowcę oraz mają możliwość zadania pytania wykładowcy poprzez czat. Czat umożliwia również kontakt z innymi uczestnikami szkolenia. Dzięki zastosowaniu interaktywnej tablicy uczestnicy szkoleń przez Internet widzą wyraźnie co wykładowca pisze na tablicy oraz pokazuje na ekranie.
Każdy z uczestników kongresu otrzyma materiały w wersji cyfrowej, dostęp do materiałów wideo z wydarzenia, certyfikat.
Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy komputer z głośnikiem oraz dostęp do Internetu.